Q Telecom: Αναβάθμιση της υπηρεσίας Q Helpline

Στην μετονομασία της υπηρεσίας Q Helpline σε ”1226–Q Helpline-Γραμμή Βοήθειας” και στην επιπλέον αναβάθμισή της, προχώρησε από σήμερα 10 Αυγούστου η Q Telecom. Αναμόρφωσης τιμών για ειδικούς αριθμούς Μεγάλης Βρετανίας

Q Telecom: Αναβάθμιση της υπηρεσίας Q Helpline
Στην αναβάθμιση της υπηρεσίας ”1226–Q Helpline-Γραμμή Βοήθειας”, προχώρησε η Q Telecom, λόγω της αυξημένης ζήτησης από τους χρήστες καρτοκινητής και με στόχο τη διαρκή βελτίωση εξυπηρέτησης των πελατών της.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η υπηρεσία Q Helpline, με την οποία οι κάτοχοι σύνδεσης Q card1 μπορούν να ζητήσουν πίστωση 0,5 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ(18%) καλώντας το 1226, μετονομάζεται σε ”1226–Q IVR Helpline-Γραμμή Βοήθειας”, από σήμερα Τρίτη 10 Αυγούστου 2004.



Η διαδικασία για την πίστωση του 0,5 ευρώ αυτοματοποιήθηκε και απαντάται μέσω συστήματος IVR στις κλήσεις στο 1226. Παράλληλα, η συμπληρωματική της υπηρεσία ”1126–Q SMS Helpline–Γραμμή Βοήθειας” εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά.

Ένας συνδρομητής Q card1, θα μπορεί πλέον να ζητάει την πίστωση του 0,5 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για να κάνει μία κλήση μικρής διάρκειας ή να στείλει τα αναγκαία μηνύματα, με 2 τρόπους:

* καλώντας το αυτοματοποιημένο 1226 δωρεάν (1226–Q IVR Helpline-Γραμμή Βοήθειας), ή στέλνοντας ένα γραπτό μήνυμα στον αριθμό 1126 δωρεάν(1126–Q SMS Helpline–Γραμμή Βοήθειας).

Αναλυτικά:

* 1226 – Q IVR Helpline-Γραμμή Βοήθειας. Όταν ο συνδρομητής Q card1 καλέσει το 1226, θα ακούσει ένα ηχογραφημένο μήνυμα που τον προτρέπει να πατήσει το πλήκτρο ”5” για να ζητήσει 0,5 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

* 1126– Q SMS Helpline–Μήνυμα Βοήθειας. Ο συνδρομητής μπορεί να στείλει στο 1126 ένα SMS – κενό ή να γράφει οτιδήποτε (ορισμένες συσκευές δεν υποστηρίζουν αποστολή κενού μηνύματος).

Χρήση της υπηρεσίας Q IVR / Q SMS Helpline (δηλαδή, πίστωση 0,5 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) μπορούν να κάνουν μόνο οι κάτοχοι σύνδεσης Q card1 που πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

* Να έχουν ενεργοποιήσει τη σύνδεσή τους έως και την προηγούμενη ημέρα.

* Να μην έχουν ήδη κάνει χρήση της υπηρεσίας Q IVR / Q SMS Helpline την ίδια ημέρα, και το υπόλοιπο στο καρτοκινητό τους είναι λιγότερο ή ίσο με 1 ευρώ και μεγαλύτερο από -0,48 ευρώ.

Tο ποσό του 0,5 ευρώ αφαιρείται από το υπόλοιπο που έχει στην κάρτα του ο συνδρομητής Q card1, την επόμενη ημέρα.

Eξάλλου, η Q Telecom, επιχειρησιακή τηλεπικοινωνιακή μονάδα της Info-Quest, ανακοινώνει τις χρεώσεις για κλήσεις μέσω του κωδικού επιλογής φορέα 1765 προς τους προορισμούς UNITED KINGDOM NGN fixed 845 και UNITED KINGDOM NGN fixed 870, στα 0,2100 ευρώ/λεπτό για τα 4 πρώτα λεπτά σε ώρες κανονικής χρέωσης και στα 0,1890 ευρώ/λεπτό μετά το 4ο λεπτό σε ώρες κανονικής χρέωσης αντίστοιχα και από το 1ο λεπτό στις ώρες μειωμένης χρέωσης (χρέωση ζώνης 3).



Οι χρεώσεις προς τους υπόλοιπους αριθμούς Αγγλίας δεν αλλάζουν

(λοιπά σταθερά: ζώνη 1 – 0,1200 ευρώ/λεπτό, κινητά: ζώνη 4 – 0,2900 ευρώ/λεπτό, personal numbers: ζώνη 10 – 1,4500 ευρώ/λεπτό).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v