Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MLS: Αύξηση 3,2% στα κέρδη εξαμήνου 2010

Με αύξηση της κερδοφορίας κατά 3,2% και μείωση του κύκλου εργασιών κατά 17% ολοκλήρωσε το α'εξάμηνο του 2010 η εταιρία MLS Πληροφορική ΑΕ, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009.

MLS: Αύξηση 3,2% στα κέρδη εξαμήνου 2010
Με αύξηση της κερδοφορίας κατά 3,2% και μείωση του κύκλου εργασιών κατά 17% ολοκλήρωσε το α'εξάμηνο του 2010 η εταιρία MLS Πληροφορική ΑΕ, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009. 

Αναλυτικά, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους παρουσίασαν αύξηση κατά 3,2% και διαμορφώθηκαν (μετά την αφαίρεση της έκτακτης εισφοράς ύψους 175 χιλ.ευρώ) σε 1,28 εκατ.ευρώ από 1,24 εκατ.ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009.

Αν δεν ληφθεί υπόψη η έκτακτη εισφορά τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για το α'εξάμηνο του 2010 θα διαμορφώνονταν σε 1,46 εκατ.ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 17,31% σε σύγκριση με το α' εξάμηνο του 2009.

Ο κύκλος εργασιών της MLS μειώθηκε κατά 17% και ανήλθε σε 5,82 εκατ.ευρώ από 7,01 εκατ.ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κατέγραψαν άνοδο 4,7% και έφθασαν σε 2,75 εκατ.ευρώ από 2,63 εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2009.

Επίσης, η καθαρή θέση της MLS ανέρχεται σε 15,23 εκατ. ευρώ. Η εταιρία διαθέτει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και υψηλούς δείκτες ρευστότητας, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στις 30.6.2010 διαμορφώθηκαν σε 3,11 εκατ.ευρώ αυξημένα κατά 18,7% έναντι της 30.6.2009, οπότε διαμορφώθηκαν σε 2,62 εκατ.ευρώ.

Οπως επισημαίνεται, οι πωλήσεις της MLS επηρεάστηκαν κατά το β' τρίμηνο του 2010 (Απρίλιο-Ιούνιο) από τις επιπτώσεις της δημοσιονομικής κρίσης στην Ελλάδα που επηρέασε και τις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας. Ωστόσο, η εταιρία, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά πλοήγησης αντέδρασε μειώνοντας τα λειτουργικά της έξοδα, ενώ επίσης μείωσε τόσο το κόστος των α? υλών όσο και το κόστος παραγωγής.

Η διοίκηση της MLS αναμένει ανάκαμψη της αγοράς πλοήγησης το δ'τρίμηνο του 2010. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρία, η οποία διαθέτει μηδενικό δανεισμό και υψηλή ρευστότητα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην αγορά και διαμορφώνει ανάλογα τις κινήσεις της.

Παράλληλα, η εταιρία έχει δρομολογήσει την επέκταση της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, καθώς η στρατηγική της για την επόμενη τριετία αφορά σε ανάπτυξη εντός και εκτός ελληνικών συνόρων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v