Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Media Saturn: Επενδύσεις 45-60 εκατ.ευρώ το 2010

Με τον "αέρα" του δεύτερου σε μέγεθος και μερίδια στην εξόχως ανταγωνιστική εγχώρια λιανική αγορά ηλεκτρικών, ο όμιλος Media Saturn ενισχύει τη θέση του όσον αφορά στις άμεσες ξένες επενδύσεις στο λιανεμπόριο.

Media Saturn: Επενδύσεις 45-60 εκατ.ευρώ το 2010
Με τον "αέρα" του δεύτερου σε μέγεθος και μερίδια στην εξόχως ανταγωνιστική εγχώρια λιανική αγορά ηλεκτρικών, ο όμιλος Media Saturn ενισχύει τη θέση του, παρά το αρνητικό κλίμα όσον αφορά στις άμεσες ξένες επενδύσεις στο λιανεμπόριο.

Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Κατραβά, Country Manager και Chief Operating Officer της Media Saturn Administration Ελλάδος, η δραστηριότητα στην ελληνική αγορά έχει την υποστήριξη της κεντρικής διοίκησης του γερμανικού μητρικού ομίλου Metro, η οποία είναι διατεθειμένη να στηρίξει κεφαλαιακά τις προσεχείς επενδύσεις.

Ειδικότερα, η Media Saturn ολοκληρώνει στη χρήση του 2010 νέες επενδύσεις που αναμένεται να κυμανθούν στα 45 - 60 εκατ.ευρώ, με σκοπό τη δημιουργία τριών νέων σημείων του δικτύου Saturn.

Σύμφωνα με τον κ. Κατραβά, η κίνηση αυτή αποδεικνύει την προσήλωση της κεντρικής διοίκησης στην ελληνική αγορά, ιδίως σε μια εποχή ηχηρών αποχωρήσεων μεγάλων πολυεθνικών αλυσίδων.
 
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο όμιλος διατηρεί τα επενδυτικά του σχέδια και για το 2011, όπου προβλέπεται η προσθήκη 1 ή 2 μεγάλων καταστημάτων. Σημειώνεται ότι από το επενδυτικό πλάνο του 2010 ήδη έχουν δημιουργηθεί 2 καταστήματα Saturn στη Θεσσαλονίκη και στον Σταθμό Λαρίσης, ενώ στο δ΄ τρίμηνο του 2010 αναμένεται να δημιουργηθεί και το τρίτο σημείο Saturn επίσης στη Θεσσαλονίκη.

Έτσι, στο τέλος του έτους το δίκτυο θα αριθμεί 5 σημεία πανελλαδικά, ενώ το "αδελφό" δίκτυο Media Markt ελέγχει ήδη 8 καταστήματα.

Οι συνολικές πωλήσεις των δύο αλυσίδων του ομίλου το 2009 ανήλθαν στα 270 εκατ. ευρώ, κατατάσσοντάς τον στη δεύτερη θέση στην εγχώρια αγορά όσον αφορά στον τζίρο.

Το 2010 οι ενδείξεις από τα καταστήματα του ομίλου είναι μικτές, αλλά ο μέσος όρος καταλήγει σε ελαφριά κάμψη πωλήσεων, η οποία ωστόσο είναι μικρότερη από την πτώση που υφίσταται συνολικά η λιανική ηλεκτρικών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των στελεχών του ομίλου Media Saturn.

Αναλυτικότερα, και σύμφωνα με στοιχεία της GfK analysis για το 5μηνο του 2010, η πτώση των λιανικών πωλήσεων ηλεκτρικών διαμορφώνεται στο 6% - 7%, ποσοστό που εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί σε οριακά διψήφιο για το 6μηνο της χρήσης.

Σε αυτό το περιβάλλον η Media Saturn, σύμφωνα με τον κ. Κατραβά, συνεχίζει την αναπτυξιακή της στρατηγική και την εμπορική της πολιτική. Σημειώνεται ότι ο κύριος όγκος των πωλήσεων των δύο αλυσίδων εξυπηρετείται με μετρητά, καθώς η πιστοδότηση πωλήσεων με προγράμματα δόσεων αφορά στο 15% - 20% του τζίρου.

Η συγκεκριμένη στρατηγική ως έναν βαθμό ανακόπτει την αύξηση του τζίρου, ωστόσο κρίνεται θετική από τη διοίκηση της εταιρίας αναφορικά με τη ρευστότητα αλλά και την απουσία επισφαλειών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v