Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Cosmote: Ολοκλήρωση καμπάνιας σε κινητά τηλέφωνα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πρώτες διαφημιστικές καμπάνιες σε κινητά τηλέφωνα (Mobile Advertising) που αναπτύχθηκαν στο δίκτυο της COSMOTE. Οι καμπάνιες αυτές υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Out There Media.

Cosmote: Ολοκλήρωση καμπάνιας σε κινητά τηλέφωνα
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πρώτες διαφημιστικές καμπάνιες σε κινητά τηλέφωνα (Mobile Advertising) που αναπτύχθηκαν στο δίκτυο της COSMOTE. Οι καμπάνιες αυτές υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Out There Media.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η τελευταία έχει ηγετική θέση στον διεθνή κλάδο της διαφήμισης σε κινητά τηλέφωνα (Mobile Advertising), για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών και brands που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, όπως η αεροπορική εταιρεία Lufthansa, η Unilever για την ανδρική σειρά περιποίησης Dove Men+ Care και ο εκπαιδευτικός οργανισμός Deree American College of Greece.

Σημειώνεται, ότι σε όλες τις καμπάνιες το ποσοστό ανταπόκρισης των συνδρομητών (click-through rate) ήταν μεγάλο, συγκρινόμενο με άλλα μέσα προώθησης. Αυτό σημαίνει ότι μεγάλος αριθμός συνδρομητών που εκτέθηκε στην διαφημιστική καμπάνια αποκρίθηκε σε αυτή ζητώντας επιπλέον πληροφορίες μέσω του κινητού τους. 

Όπως επισημαίνεται, η καμπάνια για την Lufthansa έγινε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία OgilvyOne και διήρκησε 15 ημέρες, με ανώτατο καταγεγραμμένο ποσοστό ανταπόκρισης του κοινού (click-through rate) που έφτασε το 28,65%. Στόχος της ήταν η ενημέρωση του κοινού για τη νέα υπηρεσία «Mobile Check-in», μέσω ενός διαγωνισμού με έπαθλο μία συσκευή Blackberry και ένα ταξίδι στο Μόναχο.

Επιπλέον, το Deree American College of Greece και η διαφημιστική εταιρεία Lowe Athens «έτρεξαν» δύο καμπάνιες ενημέρωσης για τα προ-πτυχιακά και μεταπτυχιακά ακαδημαϊκά προγράμματα του οργανισμού. Το ανώτατο click-through rate της καμπάνιας άγγιξε το 25%, ενώ οι καμπάνιες ήταν στοχευμένες σε διαφορετικά κοινά, μεταξύ των οποίων δυνητικοί φοιτητές από ποικίλες ομάδες κοινού, καθώς και οι γονείς τους. 

Ακόμη, η καμπάνια για την ανδρική σειρά περιποίησης Dove Men+ Care της Unilever έγινε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία id, διήρκησε ένα μήνα και είχε ως στόχο να ενημερώσει σχετικά το αντρικό κοινό προκειμένου να τη δοκιμάσει. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ανώτατο καταγεγραμμένο ποσοστό ανταπόκρισης έφτασε το 32,67%.

Ο Κώστας Νεμπής, Executive Marketing Director της COSMOTE, δήλωσε σχετικά: «Πιστεύουμε πολύ στις προοπτικές του Mobile Advertising. Με την εμπορική διάθεση της υπηρεσίας από την COSMOTE, σε συνεργασία με την Out There Media, προσφέρουμε στον συνδρομητή μας τη δυνατότητα να λαμβάνει στο κινητό του ενημέρωση και προσφορές με βάση τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του. Ανοίγουμε έτσι ένα νέο κεφάλαιο στην διαφήμιση, καθιστώντας την άμεση, χρηστική και απόλυτα στοχευμένη».

Η Κέρστιν Τρικαλίτη, CEO της Out There Media, δήλωσε: «Οι καμπάνιες που τρέξαμε σε συνεργασία με την COSMOTE, αποδεικνύουν για άλλη μία φορά τις τεράστιες δυνατότητες του Mobile Advertising, το οποίο με σταθερά βήματα παίρνει τη θέση του ανάμεσα στα πλέον αποτελεσματικά μέσα που έχει στη διάθεσή του ο διαφημιζόμενος σήμερα. Τα εντυπωσιακά νούμερα που χαρακτηρίζουν τις καμπάνιες αυτές δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις καμπάνιες για τις οποίες έχουμε βραβευτεί στο εξωτερικό, κι αυτό μας γεμίζει με αισιοδοξία για το μέλλον του επαναστατικού αυτού μέσου και στην Ελλάδα».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v