Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

COSMOTE: Ενημέρωση για τις Πολυμεσικές Υπηρεσίες

Πρωτοβουλία ενημέρωσης αναλαμβάνει η COSMOTE με στόχο την εξοικείωση των καταναλωτών με τις συνδρομητικές Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), που χρεώνονται όχι με την αποστολή, αλλά με τη λήψη SMS.

COSMOTE: Ενημέρωση για τις Πολυμεσικές Υπηρεσίες
Πρωτοβουλία ενημέρωσης αναλαμβάνει η COSMOTE με στόχο την καλύτερη εξοικείωση των καταναλωτών με τις συνδρομητικές Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), που αποτελούν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και χρεώνονται μέσω του λογαριασμού του κινητού τους, όχι με την αποστολή, αλλά με τη λήψη SMS.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι συνδρομητικές ΥΠΠ είναι υπηρεσίες περιεχομένου, οι οποίες στην πλειονότητά τους αναπτύσσονται και παρέχονται από τρίτους, αδειοδοτημένους από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) παρόχους, που έχουν και την αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο και τον τρόπο παροχής τους.

Η εγγραφή σε αυτές τις υπηρεσίες γίνεται συνήθως μέσω των ιστοσελίδων των παρόχων, όπου ο χρήστης καλείται να εισαγάγει τον αριθμό του κινητού του, στον οποίον στη συνέχεια αποστέλλεται ένας κωδικός (PIN). Με την εισαγωγή του κωδικού αυτού (ΡΙΝ), στην ίδια ιστοσελίδα ο χρήστης εγγράφεται στην αντίστοιχη συνδρομητική ΥΠΠ, προκειμένου να λάβει το περιεχόμενο που έχει ζητήσει (π.χ. μικρές αγγελίες, ringtones, wallpapers κλπ). 

Όπως επισημαίνεται, η COSMOTE επισημαίνει στους πελάτες της, εφόσον επιθυμούν να κάνουν χρήση των Υπηρεσιών ΠΠ, ότι πριν εισαγάγουν τον αριθμό του κινητού τους στις ιστοσελίδες των παρόχων πρέπει:

• να ενημερώνονται εκ των προτέρων και με ακρίβεια για τις χρεώσεις της χρήσης αυτών των υπηρεσιών
να διαβάζουν με προσοχή τους όρους χρήσης των υπηρεσιών και να μην τις χρησιμοποιούν εάν δεν κατανοούν ή/και δεν αποδέχονται πλήρως τους όρους χρήσης
• να ελέγχουν συστηματικά τους λογαριασμούς τους ώστε να παρακολουθούν το ύψος τυχόν χρεώσεών τους από συνδρομητικές ΥΠΠ.

Επιπλέον επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι εταιρείες που παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές, οφείλουν να ενημερώνουν χωρίς χρέωση τους συνδρομητές μέσω SMS αναφορικά με:

• Την υπηρεσία που έχουν εγγραφεί οι συνδρομητές
• Την τιμολόγηση ανά μήνυμα και το συνολικό αριθμό μηνυμάτων που απαιτούνται για την παροχή της υπηρεσίας
Το κόστος ανά SMS και το συνολικό μέγιστο κόστος της υπηρεσίας
• Πληροφορίες αναφορικά με το μηχανισμό διαγραφής
• Στοιχεία επικοινωνίας με την εταιρεία (τηλέφωνο εξυπηρέτησης)
• Πληροφόρηση ότι η εκάστοτε υπηρεσία παρέχεται αποκλειστικά σε ενήλικες, εφόσον κάτι τέτοιο ισχύει.

Τέλος, η COSMOTE συστήνει στους συνδρομητές της να απευθύνονται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της για κάθε σχετικό πρόβλημα και διαγραφής τους από συνδρομητικές υπηρεσίες ΥΠΠ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v