Σαράντης: Εξαγόρασε τα προιόντα Kolastyna

Την εξαγορά της επωνυμίας προϊόντος Kolastyna μέσω της θυγατρικής εταιρίας Sarantis Polska έναντι 9,5 εκατ. pln, ανακοίνωσε σήμερα η Σαράντης επιβεβαιώνοντας χθεσινό δημοσίευμα του Euro2day.

Σαράντης: Εξαγόρασε τα προιόντα Kolastyna
Την εξαγορά της επωνυμίας προϊόντος Kolastyna μέσω της θυγατρικής εταιρίας Sarantis Polska έναντι 9,5 pln, ανακοίνωσε σήμερα η Σαράντης, επιβεβαιώνοντας χθεσινό δημοσίευμα του Euro2day.

Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος Σαράντη, στα πλαίσια της περαιτέρω ενδυνάμωσης της παρουσίας του στην Ανατολική Ευρώπη και επίτευξης του στρατηγικού του στόχου να καταστεί μια από τις ηγετικές εταιρείες διανομής καταναλωτικών προϊόντων στην περιοχή, προέβη την 30/06/10 σε υπογραφή συμβολαίου για την εξαγορά της επωνυμίας προϊόντος KOLASTYNA, μέσω της θυγατρικής εταιρείας SARANTIS POLSKA S.A.

Η προιοντική γκάμα του KOLASTYNA περιλαμβάνει προϊόντα φροντίδας προσώπου και σώματος καθώς και προϊόντα αντηλιακής προστασίας. Τα προϊόντα KOLASTYNA έχουν μακρά παράδοση στην πολωνική αγορά με περισσότερα από είκοσι χρόνια ιστορίας.
Το τίμημα της εν λόγω εξαγοράς ανήλθε σε 9,5 εκ. PLN.

Τα προϊόντα KOLASTYNA κατέγραψαν πωλήσεις
ύψους περίπου 28 εκ. PLN κατά την διάρκεια του 2007, ενώ το 2008 και το 2009 οι πωλήσεις ανήλθαν σε περίπου 26 εκ. και 11 εκ. PLN αντίστοιχα.
 
Για το 2010 το ύψος των πωλήσεων εκτιμάται σε 11 εκ. PLN.

Η πτώση των πωλήσεων του KOLASTYNA αποδίδεται σε οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία η οποία αυτήν την στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία ρύθμισης των χρεών της με τους πιστωτές της σύμφωνα με την πολωνική νομοθεσία περί χρεοκοπιών. Εξαιτίας των οικονομικών δυσχερειών της εταιρείας, δεν υπήρξε η κατάλληλη υποστήριξη και προώθηση πίσω από το KOLASTYNA με αποτέλεσμα την ανωτέρω πτώση των πωλήσεων.

Ο στόχος της διοίκησης του Ομίλου Σαράντη για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας είναι να διατηρηθεί το υπάρχον επίπεδο πωλήσεων, ενώ από το 2011 ο Όμιλος θα επικεντρωθεί στην ανασυσκευασία των προϊόντων καθώς και προωθητικές ενέργειες με απώτερο σκοπό την σταδιακή αύξηση των πωλήσεων του KOLASTYNA τουλάχιστον στο επίπεδο του 2007, δηλαδή στο ύψος των 28 εκ. PLN, μέσα σε διάστημα 2-3 ετών.

Το μέσο μικτό περιθώριο κέρδους για τον Όμιλο Σαράντη εκτιμάται στο 60%. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος δεν θα έχει επιβάρυνση όσον αφορά λοιπά κόστη λειτουργίας καθώς το KOLASTYNA ανήκει στις στρατηγικές κατηγορίες των καλλυντικών ευρείας διανομής και των αντηλιακών προϊόντων και διανέμεται στο δίκτυο των σουπερμάρκετ, και ως εκ τούτου επιτρέπει την κατά 100% άσκηση συνεργειών.

Μέσω της εν λόγω εξαγοράς ο Όμιλος Σαράντη εμπλουτίζει το προιοντικό χαρτοφυλάκιο του στην Πολωνία και παράλληλα εξυπηρετεί τον στρατηγικό του στόχο που συνίσταται στην περαιτέρω ενδυνάμωσή του στην Ανατολική Ευρώπη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v