ΟΛΠ: Βλέπει αυξημένα αποτελέσματα ο Γ. Ανωμερίτης

«Η λειτουργία του Προβλήτα Ι από την 1η Ιουνίου, έστω και με κάποια προβλήματα, μαζί και με τα ενοίκια από τον Προβλήτα ΙΙ πιστεύω ότι θα οδηγήσει σε αυξημένα αποτελέσματα τον ΟΛΠ στην τρέχουσα χρήση».

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
ΟΛΠ: Βλέπει αυξημένα αποτελέσματα ο Γ. Ανωμερίτης
«Η λειτουργία του Προβλήτα Ι από την 1η Ιουνίου, έστω και με κάποια προβλήματα, μαζί και με τα ενοίκια από τον Προβλήτα ΙΙ πιστεύω ότι θα οδηγήσει σε αυξημένα αποτελέσματα τον ΟΛΠ στην τρέχουσα χρήση».

Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γιώργος Ανωμερίτης κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης του οργανισμού, σημειώνοντας ότι η σύμβαση παραχώρησης «δημιούργησε πολλά προβλήματα και πολλές προσδοκίες», εκτίμησε ωστόσο ότι «όλα θα πάνε καλύτερα αν όλοι δουλέψουν με υπευθυνότητα και διαχειριστούμε αυτό το μεγάλο λιμάνι».
 
Εν αντιθέσει, πάντως, με την αισιοδοξία του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του οργανισμού, όπως αυτή εκφράστηκε χθες στη συνέλευση, στην ετήσια οικονομική έκθεση για το 2009, και συγκεκριμένα στη σελίδα 15 στο εδάφιο για τις προοπτικές σημειώνεται μεταξύ άλλων ότι «ο κυριότερος κίνδυνος για τα αποτελέσματα της χρήσης 2010 είναι αυτός που εγκυμονεί η αυτόνομη λειτουργία του Προβλήτα Ι υπό τη διπλή πίεση του ανταγωνισμού και της διεθνούς κρίσης».
 
Η εκτίμηση αυτή έρχεται να ενισχύσει τις φήμες που θέλουν ο Προβλήτας Ι επί της ουσίας να υπολειτουργεί τόσο γιατί ακόμη δεν έχουν τοποθετηθεί όλα τα μηχανήματα -αυτό αναμένεται έως το τέλος του Ιουλίου- όσο και εξαιτίας των μη «ανταγωνιστικών» τιμολογίων σε σχέση με αυτά που προσφέρει ο ανταγωνισμός, δηλαδή η ΣΕΠ (Cosco) από τον Προβλήτα ΙΙ.
 
Χθες, πάντως, το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού, όπως ανακοινώθηκε, αποφάσισε το «πάγωμα» όλων των τιμολογίων του ΟΛΠ για τρεις ακόμα μήνες (μέχρι την 1η Οκτωβρίου 2010). Υπενθυμίζεται ότι το Δ.Σ. του οργανισμού με προγενέστερη απόφασή του είχε διατηρήσει τα τιμολόγιά του για την περίοδο 1.1.2010 έως 1.7.2010 στα επίπεδα του 2009.

Το «πάγωμα» των τιμολογίων αφορά στα τιμολόγια των εργασιών φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, των τροχοφόρων (car terminal), των επιβατηγών πλοίων και της κρουαζιέρας.

Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι μεταξύ των θεμάτων του χθεσινού Δ.Σ. ήταν και η έγκριση χορήγησης παράτασης προθεσμίας περαίωσης του έργου κατασκευής κτιρίου διοίκησης στον Προβλήτα Ι σταθμού Ε/Κ (Container Terminal) του ΟΛΠ στο Ν. Ικόνιο αναδόχου Δομοσπόρτ.

Σε ό,τι αφορά τα θέματα της συνέλευσης, το σώμα των μετόχων ενέκρινε τη μη διανομή μερίσματος για τη χρήση του 2009 και την τροποποίηση του άρθρου 2.4 της σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της ΟΛΠ (Νόμος 3654/2008), για την ένταξη του Λιμεναρχείου και του Τελωνείου Πειραιώς στους παραχωρηθέντες χώρους εκμεταλλεύσεως του οργανισμού.

Σε ό,τι αφορά το έκτο θέμα της ημερήσιας διάταξης που αφορούσε στην «κατάρτιση προσωρινών και οριστικών πινάκων κατάταξης και διοριστέων για την κάλυψη 40 θέσεων του κλάδου ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού (Κωδ. θέσης Διοικ. Οικ. 1) Προκήρυξης 1/361Μ/2006, σε εφαρμογή της νομοθεσίας περί ΑΣΕΠ», δεν ελήφθη σχετική απόφαση έπειτα από αίτημα του βασικού μετόχου, ο οποίος επικαλέστηκε τον Νόμο 3833.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v