MLS: Εικονική τηλεφωνήτρια

Στην κυκλοφορία του MLS VoiceConnect, μιας καινοτομικής λύσης λογισμικού και hardware που συνδυάζει τις τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής και τεχνητής νοημοσύνης, προχώρησε η εταιρία MLS Πληροφορική.

MLS: Εικονική τηλεφωνήτρια
Στην κυκλοφορία του MLS VoiceConnect, μιας καινοτομικής λύσης λογισμικού και hardware που συνδυάζει τις τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής και τεχνητής νοημοσύνης, προχώρησε η εταιρία MLS Πληροφορική.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το σύστημα MLS VoiceConnect είναι ειδικά σχεδιασμένο για επιχειρήσεις και επιτρέπει την αυτοματοποιημένη δρομολόγηση εισερχομένων κλήσεων σε ένα τηλεφωνικό κέντρο με τη βοήθεια της εικονικής τηλεφωνήτριας.

Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, στη σύγχρονη επιχείρηση που έχει εγκαταστήσει το MLS VoiceConnect, η εικονική τηλεφωνήτρια λαμβάνει τις εισερχόμενες κλήσεις, οι οποίες μπορεί να είναι και πολλές ταυτόχρονα αν χρειαστεί, συνομιλεί με τους καλούντες και ανάλογα δρομολογεί τις κλήσεις τους σε κάποιον συγκεκριμένο εργαζόμενο, αν ο καλούντας τον ζήτησε ονομαστικά, ή στο αντίστοιχο τμήμα (πωλήσεις, τεχνική υποστήριξη, λογιστήριο, marketing κλπ).

Σημειώνεται, πως αν για οποιοδήποτε λόγο ο εργαζόμενος δεν είναι σε θέση να απαντήσει γιατί π.χ. η γραμμή του είναι κατειλημμένη ή λείπει, τότε ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να του αφήσει μήνυμα στον προσωπικό τηλεφωνητή που διαθέτει ο κάθε εργαζόμενος, ή να συνομιλήσει εκ νέου με την εικονική τηλεφωνήτρια.

Ακόμη αναφέρεται, πως ο εργαζόμενος έχει τη δυνατότητα να ακούει τα μηνύματά του ακόμη και αν βρίσκεται εκτός εταιρίας. Αν για οποιοδήποτε λόγο αμελήσει να το κάνει, τότε η εικονική τηλεφωνήτρια είναι εκεί για του το υπενθυμίσει.

Ταυτόχρονα, βάση της ανακοίνωσης, ο MLS VoiceConnect συνδέεται με όλους τους τύπους τηλεφωνικών κέντρων, ενώ για την ενσωμάτωση του συστήματος IVR που διαθέτει η εφαρμογή, η MLS συνεργάστηκε με την εταιρία Cardisoft.

Με τη χρήση του MLS VoiceConnect επιτυγχάνεται μείωση κόστους λόγω των μειωμένων αναγκών απασχόλησης χειριστών στο τηλεφωνικό κέντρο, οι οποίοι πλέον εκτελούν πιο παραγωγικές εργασίες, αθόρυβη διεκπεραίωση των εισερχόμενων κλήσεων χωρίς το συνεχές ενοχλητικό κουδούνισμα, παράλληλη εξυπηρέτηση μεγάλου όγκου εισερχόμενων κλήσεων.

Επίσης, επιτυγχάνεται, αυτόματη, άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα όπου δεν απαιτείται η παρέμβαση χειριστών, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, διαθεσιμότητα της υπηρεσίας 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα, κατάργηση αναμονής στο ακουστικό και ελαχιστοποίηση των ανολοκλήρωτων κλήσεων εξαιτίας της δυσφορίας των πελατών, καθώς και εξάλειψη των χαμένων εισερχόμενων κλήσεων.

Τονίζεται, πως το MLS VoiceConnect είναι η συνέχεια στην αλυσίδα των νέων τεχνολογικών εφαρμογών που παρουσίασε η MLS Πληροφορική το τελευταίο διάστημα (MLS Navigator, Επαγγελματική Αυτόματη Μετάφραση, Αναγνώριση Φωνής).

Ειδικότερα, εντάσσεται στην στρατηγική εκείνη κατηγορία των προϊόντων της εταιρίας που δεν απευθύνονται αποκλειστικά στους κατόχους ή χρήστες ηλεκτρονικών υπολογιστών, αλλά στο ευρύ κοινό.

Έτσι, μετά την αγορά του αυτοκινήτου, η εταιρία πλέον απευθύνεται και στην αγορά των τηλεφωνικών κέντρων επιχειρήσεων και στην ουσία σε όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν τηλεφωνικό κέντρο.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησης, οι τεχνολογίες αυτές αναμένεται να αποτελέσουν τους καταλύτες για την ανοδική πορεία της εταιρίας και την περαιτέρω αύξηση των μεγεθών της την περίοδο 2004 - 2006.

Σημειώνεται, ότι το MLS VoiceConnect έχει ήδη εγκατασταθεί με μεγάλη επιτυχία στις πρώτες επιχειρήσεις προσφέροντας μια ολοκληρωμένη και ώριμη τεχνολογικά λύση στη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v