Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μάχη στη συνδρομητική τηλεόραση για Nova και ΟΤΕ

Αποφασισμένη να μην αφήσει να αμφισβητηθεί η κυρίαρχη θέση της στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι η Nova - Forthnet.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Μάχη στη συνδρομητική τηλεόραση για Nova και ΟΤΕ
Αποφασισμένη να μην αφήσει να αμφισβητηθεί η κυρίαρχη θέση της στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι η Nova - Forthnet, η οποία χθες ανακοίνωσε ότι από το τέλος του καλοκαιριού ξεκινά να παρέχει στους συνδρομητές της τηλεοπτική εμπειρία υψηλής ευκρίνειας μέσω της υπηρεσίας Nova High Definition.

Η ανακοίνωση της νέας υπηρεσίας έγινε από την εταιρία σε πανηγυρικό κλίμα, με τα στελέχη της Nova - Forthnet να αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία στη νέα υπηρεσία και στην αποδοχή της από τους συνδρομητές της εταιρίας.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος, ανέφερε ότι είναι μονόδρομος η ανάπτυξη και η προσφορά καλύτερων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας σε προσιτό κόστος, ιδιαίτερα δε, σημείωσε, αυτήν τη δύσκολη οικονομικά περίοδο για τη μέση ελληνική οικογένεια.

Ο ίδιος εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τις επιδόσεις της Nova, η οποία στο τέλος Μαρτίου είχε 355.000 ενεργούς συνδρομητές. Μάλιστα, ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε ότι η αυξητική τάση στην εγγραφή συνδρομητών διατηρήθηκε και κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάιο, γεγονός που ο ίδιος απέδωσε στο προσιτό πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρία συνδυάζοντας τηλεφωνία, Ίντερνετ και συνδρομητική τηλεόραση.

Ακριβό το περιεχόμενο

Ερωτηθείς σχετικά με το κόστος του περιεχομένου ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Forthnet σημείωσε ότι όταν ο λόγος είναι για τηλεόραση, τότε τον κυρίαρχο ρόλο έχει το περιεχόμενο, το οποίο κάνει και τη διαφορά. Ο κ. Παπαδόπουλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη μεγάλη απόσταση αριθμού που χωρίζει τη Nova από τη συνδρομητική τηλεόραση Conx TV που παρέχει ο ΟΤΕ, η οποία έως τώρα έχει προσελκύσει περίπου 26.000 συνδρομητές (23.432 συνδρομητές στο τέλος του πρώτου τριμήνου).

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το αυξημένο κόστος του περιεχομένου έχει τις επιπτώσεις του στα οικονομικά δεδομένα. Το περιθώριο EBITDA της Νova κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους μειώθηκε λόγω του αυξημένου κόστους του περιεχομένου, ενώ το ίδιο διάστημα τα έσοδα παρέμειναν σταθερά εξαιτίας των εκπτώσεων που η εταιρία προσφέρει στους πελάτες μέσω των συνδυασμένων προσφορών.

Έμφαση και από τον ΟΤΕ στην τηλεόραση

Το βέβαιο πάντως είναι ότι τους επόμενους μήνες αναμένεται η μάχη της συνδρομητικής τηλεόρασης να ενταθεί. Ο πρόεδρος και διευθύνων του ΟΤΕ κ. Βουρλούμης έχει πολλές φορές αναφέρει ότι ο ΟΤΕ θα πρέπει να δώσει έμφαση στην ανάπτυξη της υπηρεσίας καθώς, όπως έχει πει, θεωρεί ότι ο Οργανισμός στον τομέα αυτόν θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα στους πελάτες του προσελκύοντας και μεγαλύτερο αριθμό συνδρομητών.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι ένα από τα θέματα της επικείμενης γενικής συνέλευσης του ΟΤΕ την ερχόμενη εβδομάδα αφορά στην αλλαγή των σκοπών του καταστατικού του Οργανισμού προκειμένου αυτός να μπορεί να παρέχει τηλεοπτικές συνδρομητικές υπηρεσίες. Πρόκειται ουσιαστικά για εναρμόνιση του καταστατικού με βάση την άδεια που απέκτησε πέρυσι από τη θυγατρική του εταιρία HellasSat.

Η ενισχυμένη παρουσία του ΟΤΕ στη συνδρομητική τηλεόραση εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει συνθήκες έντονου ανταγωνισμού που είναι πιθανόν να οδηγήσουν σε υποχώρηση των τιμών προς όφελος των καταναλωτών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v