Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Lamda: Αύξηση 27% στα καθαρά κέρδη τριμήνου

Τα Ενοποιημένα Αποτελέσματα του Ομίλου μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας της Lamda Development για το α' τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε €6,1 εκατ. έναντι €4,8 εκατομμύρια το Α’ Τρίμηνο του 2009, αυξημένα κατά 27%.

Lamda: Αύξηση 27% στα καθαρά κέρδη τριμήνου
Τα Ενοποιημένα Αποτελέσματα του Ομίλου μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε €6,1 εκατ. έναντι €4,8 εκατομμύρια το Α’ Τρίμηνο του 2009, αυξημένα κατά 27%.

Η άνοδος οφείλεται τόσο στην αύξηση της επαναλαμβανόμενης κερδοφορίας κατά €1,1 εκατ. όσο και στην εξοικονόμηση κατά €1 εκατ. από καθαρούς τόκους λόγω της αποκλιμάκωσης των επιτοκίων δανεισμού.

Απόρροια των δύο παραπάνω παραγόντων είναι και η αντίστοιχη αύξηση της φορολογίας κατά €0,5 εκατ.

Αναλυτικά, αύξηση κατά 8% παρουσίασαν τα ενοποιημένα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά αποτελέσματα (Recurring EBITDA) του Ομίλου, δηλαδή προ μεταβολών εύλογης αξίας επενδύσεων σε ακίνητα και άλλων μη επαναλαμβανομένων στοιχείων, αποσβέσεων, τόκων και φόρων, τα οποία ανήλθαν σε €13,9 εκατομμύρια έναντι €12,8 εκατ. το Α’ τρίμηνο του 2009.

Η αύξηση αυτή οφείλεται στην οριακή βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας των εμπορικών κέντρων “The Mall Athens”, “Mediterranean Cosmos” και “Golden Hall” παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, στη συνεχιζόμενη βελτίωση των λειτουργικών κερδών της Μαρίνας Φλοίσβου αλλά και στην αύξηση των εσόδων από συμμετοχές και μερίσματα λόγω της Eurobank Properties.

Η επιτυχημένη πορεία των εμπορικών κέντρων οφείλεται στο ότι έχουν καταστεί σημεία
αναφοράς στο καταναλωτικό κοινό. Οι καταστηματάρχες έχουν το πλεονέκτημα του
χαμηλότερου ενοικίου συγκριτικά με τις κεντρικές οδούς και μεγάλη υποστήριξη σε
ενέργειες marketing και επικοινωνίας. Η πληρότητα των κέντρων εξακολουθεί να
ανέρχεται σε 100%. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο συνολικός τζίρος των καταστημάτων
των εμπορικών μας κέντρων κινείται ακόμα σε ανοδικά επίπεδα, γεγονός που αποδεικνύει
στη πράξη την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού στους φιλικά οργανωμένους χώρους
που έχουμε αναπτύξει.

Στο “The Mall Athens” η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία παρέμεινε στα περσινά επίπεδα. Παρά το εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον και τη σημαντική πτώση του κύκλου εργασιών στο κλάδο της λιανικής στην Ελληνική επικράτεια, στο “The Mall Athens” ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων παρέμεινε αμετάβλητος. Ιδιαίτερα επιτυχής είναι επίσης η πορεία του “Mediterranean Cosmos” στη Θεσσαλονίκη όπου σημειώθηκε αύξηση κατά 3,5% του κύκλου εργασιών των καταστημάτων σε σύγκριση με το Α’ Τρίμηνο του 2009 ενώ οι επισκέπτες ανήλθαν σε 2,1 εκατ, αύξηση της τάξεως του 1,3%.

Επίσης η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία αυξήθηκε κατά 2%. Ικανοποιητική κρίνεται και η απόδοση του εμπορικού κέντρου “Golden Hall” το οποίο είναι πλήρως μισθωμένο σε εταιρείες που αντιπροσωπεύουν αναγνωρισμένα Ελληνικά και διεθνή brand names. Η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία παρέμεινε αμετάβλητη ενώ παρατηρήθηκε θεαματική αύξηση του τζίρου των καταστημάτων κατά 22%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v