Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Cosmote: Τα 3 εκατ. ξεπέρασαν οι χρήστες i-mode

Τα 3 εκατομμύρια ξεπέρασαν οι χρήστες i-mode της Cosmote εκτός Ιαπωνίας, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της συνδρομητικής βάσης του αναμένεται ακόμα δυναμικότερος, δεδομένης της αυξανόμενης αναγνωρισιμότητάς του διεθνώς.

Cosmote: Τα 3 εκατ. ξεπέρασαν οι χρήστες i-mode
Τα 3 εκατομμύρια ξεπέρασαν οι χρήστες i-mode της Cosmote εκτός Ιαπωνίας, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της συνδρομητικής βάσης του αναμένεται ακόμα δυναμικότερος, δεδομένης της αυξανόμενης αναγνωρισιμότητάς του διεθνώς.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Cosmote, οι χρήστες των δημοφιλών υπηρεσιών Internet κινητής τηλεφωνίας εκτός Ιαπωνίας αυξήθηκαν κατά ένα ακόμη εκατομμύριο τους τελευταίους τέσσερις μήνες, ξεπερνώντας στο τέλος Ιουνίου του 2004 τα τρία εκατομμύρια.

Σημειώνεται, πως η αναγωνρισιμότητά του αυξάνεται, καθώς οι υπηρεσίες Internet κινητής τηλεφωνίας διατίθενται πλέον, μέσω των διεθνών συμφωνιών της NTT DoCoMo, από 8 παρόχους εκτός Ιαπωνίας.

Πιο συγκεκριμένα, τις πρωτοποριακές υπηρεσίες i-mode παρέχουν η ΒΑSE στο Βέλγιο, η Bouygues Telecom στη Γαλλία, η Ε-Plus στη Γερμανία, η Far EasTone στην Ταϊβάν, η KPN Mobile στην Ολλανδία, η Telefonica Moviles στην Ισπανία, η WIND στην Ιταλία, ενώ από τις 7 Ιουνίου, κατ’ αποκλειστικότητα από την Csmote, το ”συναρπαστικά απλό” i-mode διατίθεται και στην Ελλάδα.

Αναφέρεται, πως μέχρι το τέλος του χρόνου, στη διεθνή συμμαχία του i-mode πρόκειται να προστεθεί και η αυστραλιανή εταιρία κινητής τηλεφωνίας Telstra.

Όπως τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση, όλοι οι πάροχοι του i-mode συνεργάζονται στενά με στόχο τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την περαιτέρω ισχυροποίηση και προβολή του ονόματός του διεθνώς.

Αναλυτικότερα, περισσότεροι από 44,5 εκατομμύρια χρήστες i-mode σε ολόκληρο τον κόσμο, αποδεικνύουν την υπεροχή του i-mode στον τομέα των υπηρεσιών δεδομένων μέσω κινητού τηλεφώνου και επιβεβαιώνουν τον τίτλο του ως το πλέον δημοφιλές και επιτυχημένο Internet κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v