Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πλαίσιο: Προσβλέπει σε αύξηση μεριδίων

Αύξηση μεριδίων σε μια φθίνουσα αγορά, η οποία ωστόσο διέρχεται σε φάση «εκκαθάρισης» διεκδικεί ο όμιλος Πλαίσιο, σύμφωνα με τον πρόεδρο του, κ.Γιώργο Γεράρδο.

Πλαίσιο: Προσβλέπει σε αύξηση μεριδίων
Αύξηση μεριδίων σε μια φθίνουσα αγορά, η οποία ωστόσο διέρχεται σε φάση «εκκαθάρισης» διεκδικεί ο Όμιλος Πλαίσιο, σύμφωνα με τον πρόεδρο του, κ.Γιώργο Γεράρδο.

Ο ίδιος αν και παραδέχεται ότι η κρίση περιορίζει τη ζήτηση και άρα τα περιθώρια ανάπτυξης, εκτιμά ότι δημιουργεί και ευκαιρίες για τις οργανωμένες επιχειρήσεις που μπορούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, στην περίπλοκη από άποψη μεριδίων αγορά όπου κινείται η εταιρία, τα μερίδια της έχουν αυξηθεί σημαντικά και ενδεικτικά αγγίζουν το 10% στον τομέα πληροφορικής και το 30% στον τομέα της λιανικής όλων των προιοντικών κατηγοριών που υποστηρίζει.

Οι επιδόσεις του α’ τριμήνου όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,9%, με τα κέρδη EBITDA να αυξάνονται κατά 11,6% και τα καθαρά κέρδη κατά 41,2%, εκτιμάται ότι στηρίζουν περαιτέρω την επιδίωξη, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η πλειονότητα των ανταγωνιστών παρουσιάζει ζημιογόνο δραστηριότητα.

Όσον αφορά την εμπορική δραστηριότητα της εταιρίας, σύμφωνα με τον κ.Κώστα Γεράρδο, στο α’ τρίμηνο του 2010 παρουσιάστηκε αύξηση κατά 21,3% των πωλήσεων των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των ψηφιακών προιόντων, τάση που υποστηρίχθηκε και από τη συνεχιζόμενη επιδότηση για laptops προς φοιτητές.

Αντίθετα κάμψη κατά 3,4% παρουσίασε η κατηγορία των αναλωσίμων και ειδών γραφείου καθώς και μείωση κατά 9,5% η κατηγορία της κινητής τηλεφωνίας.

Ο όμιλος διαπιστώνει συγκράτηση στις πωλήσεις προς επιχειρήσεις, γεγονός που αποδίδεται στον περιορισμό των δαπανών που πραγματοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και τον κύριο όγκο του πελατολογίου του.

Επίπτωση επίσης καταγράφεται από τη συρρίκνωση των ασφαλισμένων πιστώσεων που χορηγεί πλέον η εταιρία προς τους πελάτες της, προκειμένου να αποφύγει επισφάλειες.

Επίσης, επιχειρώντας να αντισταθμίσει τη συγκεκριμένη απώλεια η εταιρία ανοίγεται πλέον σε μεγαλύτερους πελάτες που πραγματοποιούν αφενός μεγαλύτερο τζίρο και διαθέτουν υψηλότερη φερεγγυότητα.

Συγκράτηση πωλήσεων διαπιστώνει επίσης η εταιρία στο διαδικτυακό κανάλι, γεγονός που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της, αφορά το σύνολο της αγοράς προιόντων υψηλής τεχνολογίας και κατ’επέκταση και το e-shop της Πλαίσιο.

Σύμφωνα με τον κ.Κώστα Γεράρδο, ο καταναλωτής στρέφεται προς το φυσικό κατάστημα, κυρίως λόγω των υπηρεσίων που προσφέρονται αλλά και λόγω της αναξιοπιστίας που χαρακτηρίζει μεμονωμένους παίκτες της αγοράς, οι οποίοι προωθούν προιόντα μέσα από πλατφόρμες αναζήτησης και σύγκρισης τιμών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v