Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Intralot: Διάκριση στα superbrands 2010

Η διοίκηση της εταιρίας Intralot γνωστοποιεί ότι διακρίθηκε με το βραβείο "Corporate Superbrand 2010" κατά τη διάρκεια επίσημης τελετής, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 20 Απριλίου 2010.

Intralot: Διάκριση στα superbrands 2010
Η διοίκηση της εταιρίας Intralot γνωστοποιεί ότι διακρίθηκε με το βραβείο "Corporate Superbrand 2010" κατά τη διάρκεια επίσημης τελετής, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 20 Απριλίου 2010.
 
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το brand της Intralot βραβεύθηκε για την αναγνωρισιμότητα που έχει επιτύχει στον κλάδο, όπου δραστηριοποιείται και στην αγορά γενικότερα προσφέροντας στους πελάτες της σημαντικά πλεονεκτήματα.

Το βραβείο παραδόθηκε στον κ. Ιωάννη Κατάκη, Γενικό Διευθυντή Στρατηγικής της Intralot.

Εκπρόσωποι της επιχειρηματικής και πολιτικής κοινότητας, άνθρωποι των ΜΜΕ και εκπρόσωποι των Superbrands παρευρέθησαν σε αυτή την εκδήλωση του branding στην Ελλάδα.

Σημειώνεται, ότι αυτό που αναδεικνύει ένα brand ως Superbrand είναι η υποκειμενική αντίληψη και πεποίθηση που έχει επιτύχει να διαμορφώσει στο κοινό προς το οποίο απευθύνεται και αυτήν ακριβώς καταγράφει η διαδικασία ανάδειξης των Superbrands. Ωστόσο, έχει διαπιστωθεί επανειλημμένα, από όλες τις διοργανώσεις του θεσμού ανά τον κόσμο, ότι η θετική υποκειμενική αντίληψη του κοινού για ένα brand συμπίπτει πάντοτε με πολύ υψηλές επιδόσεις τουλάχιστον σε ορισμένες κατηγορίες 'αντικειμενικών κριτηρίων ισχύος', όπως μερίδια αγοράς, πωλήσεις, κερδοφορία, διακρίσεις ποιότητας κατά αυστηρά διεθνή πρότυπα.

Ο κ. Ιωάννης Κατάκης δήλωσε: "Αισθανόμαστε βαθιά ικανοποίηση που λάβαμε αυτό το βραβείο, καθώς επιβραβεύει τις προσπάθειες μας σε όλον τον κόσμο για την εδραίωση ενός ισχυρού brand. Δεδομένου ότι η Intralot δεν είναι μόνο προμηθευτής τεχνολογίας, αλλά είναι και η ίδια διαχειριστής λοταριών σε πολλές χώρες, έχουμε καταφέρει να χτίσουμε μία δυνατή επωνυμία και έχουμε επιτύχει ευρεία αναγνωρισιμότητα παγκοσμίως. Η πρωτοποριακή τεχνολογία μας, σε συνδυασμό με την εκτενή τεχνογνωσία μας έχουν φέρει σημαντικά αποτελέσματα και σήμερα είμαστε μία από τις πιο αναγνωρίσιμες εταιρείες στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών."

Οπως επισημαίνεται, ο θεσμός των Superbrands ξεκίνησε το 1995 στη Μεγάλη Βρετανία και έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 80 χώρες σε όλον τον κόσμο. Στόχοι του θεσμού των Superbrands είναι η αναγνώριση και επιβράβευση μέσω Κριτικής Επιτροπής της προσπάθειας και επιτυχίας όλων εκείνων που συμβάλλουν στη δημιουργία, προσφορά και προβολή ποιοτικών επώνυμων αγαθών και υπηρεσιών, σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v