Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κορρές:Εμφαση σε έρευνα, Ισπανία, Γερμανία το '10

Εμφαση στη συνεργασία με την Johnson& Johnson αλλά και στη σταδιακή ανάπτυξη της φίρμας στις αγορές της Γερμανίας και της Ισπανίας θέτει ως προτεραιότητες για το 2010, ο όμιλος φυσικών καλλυντικών Κορρές.

Κορρές:Εμφαση σε έρευνα, Ισπανία, Γερμανία το 10
Εμφαση στη συνεργασία με την Johnson& Johnson, στη διατήρηση των κεκτημένων στην ελληνική αγορά αλλά και στη σταδιακή ανάπτυξη της φίρμας στις αγορές της Γερμανίας και της Ισπανίας θέτει ως προτεραιότητες για το 2010, ο όμιλος φυσικών καλλυντικών Κορρές.

Μετά από μια υπερδωδεκάμηνη προσπάθεια μείωσης των εξόδων, χρηματοοικονομικών και μη, μείωσης απαιτήσεων και αποθεμάτων, ο όμιλος τερμάτισε τη χρήση του 2009 έχοντας αναδιαρθρώσει δανεισμό, δημιουργήσει θετικές ταμειακές ροές ύψους 11,2 εκατ.ευρώ και επιτύχει αύξηση στο περιθώριο EBITDA στο 19,5% από 17,1% στο τέλος του 2008.

Παράλληλα, μέσα στην παρελθούσα χρήση η διοίκηση της Κορρές έθεσε τις βάσεις για τη διεθνή συνεργασία με την J&J για Βόρεια και Λατινική Αμερική, ολοκλήρωσε σημαντικές επενδύσεις στο εργοστάσιο των Οινοφύτων, οι οποίες εκτιμάται ότι θα δώσουν συγκριτικό πλεονέκτημα στον όμιλο τόσο εγχωρίως όσο και διεθνώς, συνέχισε τις συνεργασίες με παραγωγούς και φορείς στον τομέα διαχείρισης ελληνικών βοτάνων, ενώ διατήρησε σταθερές τις πωλήσεις του στην εγχώρια αγορά, παρά την κάμψη της κατηγορίας καλλυντικών φαρμακείου κατά 5%-6% το 2009.

Από αυτή τη βάση εκκίνησης, η διοίκηση του ομίλου επικεντρώνεται πλέον στη δημιουργία υπεραξίας για τη φίρμα, αναπτύσσοντας νέα καινοτόμα προιόντα. Η μονάδα εκχύλισης βοτάνων που έχει δημιουργήσει, θεωρείται πρότυπη και τα προιόντα της αναμένεται να αξιοποηθούν τόσο από την ίδια την Κορρές όσο και από τον στρατηγικό της συνεργάτη Jhonson& Jhonson για την παραγωγή των προιόντων της ελληνικής εταιρίας που θα διοχετευτούν σε Βόρεια και Λατινική Αμερική από το 2011.

Παράλληλα, μετά το λανσάρισμα της αντιγηραντικής κρεμικής σειράς προιόντων (που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών και την επιστημονική κοινότητα), η Κορρές συνεχίζει το ερευνητικό της πρόγραμμα με στόχο τη δημιουργία, παραγωγή και διανομή νέων φυσικών καλλυντικών σκευασμάτων.

Σύμφωνα δε με τον κ.Γιώργο Κορρέ, πρόεδρο του ομίλου, «η Κορρές δεν είναι βιομηχανία αλλά εταιρία έρευνας και ανάπτυξης, που μπορεί να εκμεταλλευτεί στοιχεία της ελληνικής φύσης και τη διεθνή τάση υπέρ των φυσικών καλλυντικών ημιεπιλεκτικής διανομής».

Ταυτόχρονα, συνεχίζει την εμπορική του διείσδυση σε στρατηγικά επιλεγμένες αγορές. Στις ΗΠΑ, όπου διαθέτει παρουσία μέσω θυγατρικής έως ότου αναλάβει πλήρως τη διανομή η Johnson& Johnson, η Κορρές έχει επιτύχει αύξηση πωλήσεων κατά 145% στο α’ τρίμηνο του 2010, μέσα στο δίκτυο των καταστημάτων Sephora όπου έχει τοποθετηθεί. Η διοίκηση του ομίλου αποφεύγει να προβεί σε εκτίμηση πωλήσεων, για το διάστημα από το 2011 και μετά οπότε η J&J – με πολλαπλάσιους πόρους- θα αναλάβει το λανσάρισμα και τη διανομή των καλλυντικών Κορρές, ωστόσο εκτιμά ότι εν λόγω συνεργασία θα αποδώσει τόσο σε μεγέθη όσο και σε υπεραξία.

Επίσης, ο όμιλος επικεντρώνεται στην αγορά της Γερμανίας, όπου κατέχει ποσοστό 50% του τοπικού διανομέα, εκτιμώντας ότι σε βάθος χρόνου, η εν λόγω αγορά θα μπορούσε να αποκτήσει το μέγεθος της ελληνικής. Αντίστοιχες εκτιμήσεις διατυπώνονται και για την αγορά της Ισπανίας, όπου ήδη η Κορρές έχει παρουσία σε περισσότερα από 500 φαρμακεία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v