Κρι Κρι: Ενδυνάμωση προϊόντων - ανανέωση εικόνας

Στην ενδυνάμωση των προϊόντων της και στην ανανέωση της εικόνας της προχωρά το 2010 η διοίκηση της εταιρίας Κρι Κρι.

Κρι Κρι: Ενδυνάμωση προϊόντων - ανανέωση εικόνας
Στην ενδυνάμωση των προϊόντων της και στην ανανέωση της εικόνας της προχωρά το 2010 η διοίκηση της εταιρίας Κρι Κρι.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στα ατομικά παγωτά, η Κρι-Κρι φέτος θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση και απόλαυση στους μικρούς φίλους της εμπλουτίζοντας την γκάμα των παιδικών παγωτών με τον αγαπημένο σε όλα τα παιδιά ήρωα Ben 10 στα τυχερά κύπελλα με πολλά δωράκια και με το νέο ξυλάκι φράουλα & σοκολάτα φράουλα σε σχήμα καρδιάς, το Love U.

Επιπλέον, ενισχύονται η premium σειρά Ensticto, με τη νέα γεύση Ensticto Strawberry Fighter και η σειρά Master με το νέο ξυλάκι Αlmond chocolate για τους φανατικούς λάτρεις της σοκολάτας.

Στα Οικογενειακά παγωτά, η εταιρία προχωράει σε επαναλανσάρισμα όλων των παγωτών με νέες μοντέρνες συσκευασίες 1.100 ml και 2 lt, λανσάρεται ο νέος κωδικός Dolce Vita Καιμάκι 1.100 ml και ενισχύεται η ανερχόμενη κατηγορία των multipacks με δύο νέες πολυσυσκευασίες, τo Master mini ξυλάκι 0% και το Master mini ξυλάκι double caramel.

Όπως επισημαίνεται, όλα αυτά, σε συνδυασμό με την έντονη διαφημιστική προβολή που και το 2010 θα έχει πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά, αναμένεται ότι θα συμβάλλουν καθοριστικά στην εδραίωση της Κρι-Κρι ως ‘star της απόλαυσης’ και για το καλοκαίρι του 2010.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v