Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Elmec: Κοντά σε νέα αντιπροσωπεία ένδυσης

Θετικές εκτιμήσεις, παρά την κρίση που μαστίζει τη λιανική και ειδικότερα την αγορά ένδυσης διατηρεί για τη νέα χρονιά ο όμιλος Elmec Sport, ποντάροντας στην ανάπτυξη των νέων φιρμών που ενέταξε στο χαρτοφυλάκιο σημάτων του.

Elmec: Κοντά σε νέα αντιπροσωπεία ένδυσης
Θετικές εκτιμήσεις, παρά την κρίση που μαστίζει τη λιανική και ειδικότερα την αγορά ένδυσης διατηρεί για τη νέα χρονιά ο όμιλος Elmec Sport, ποντάροντας αφενός στην ανάπτυξη των νέων φιρμών που ενέταξε στο χαρτοφυλάκιο σημάτων του, και αφετέρου στην απόδοση του τομέα πολυκαταστημάτων, όπως τα Attica αλλά και τα Factory Outlet.

O διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Μ.Ζαχαρίου εκτιμά ότι στη φετινή χρήση οι νέες αντιπροσωπείες των σημάτων Juicy Couture (casual γυναικεία ένδυση) και Samsonite (είδη ταξιδιού) θα προσθέσουν τζίρο της τάξης των 15-16 εκατ.ευρώ στις ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου. Εκτιμά δε ότι και το σήμα UGG (υπόδυση), το οποίο προσαρτήθηκε στον όμιλο στα μέσα του 2009, θα συνεχίσει την καλή του πορεία και το 2010 έχοντας περιθώρια ανάπτυξης της τάξης του 30%-40%.

Όσον αφορά τα νέα σήματα ο όμιλος προγραμματίζει επιθετική ανάπτυξη με την άμεση προσθήκη νέων σημείων πώλησης αλλά και χονδρική διανομή. Ειδικότερα, για την Juicy Couture, μετά τα corners εντός των δύο Attica, ο όμιλος δημιούργησε 2 νέα αυτόνομα καταστήματα σε Κολωνάκι και Κηφισιά, ενώ προγραμματίζει το άνοιγμα ενός σημείου τον Φεβρουάριο στο Ελ.Βενιζέλος, ενός εντός του Μαρτίου στη Μύκονο και δύο ακόμη καταστημάτων έως τον Σεπτέμβριο σε Γλυφάδα και Θεσσαλονίκη. Παραλληλως θα αξιοποιήσει την Samsonite τόσο εντός των Attica και Factory Outlets όσο και εντός των εμπορικών χώρων του αεροδρομίου.

Πέραν των υπαρχόντων αντιπροσωπειών, ο όμιλος συνεχίζει τις επαφές για τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου του και σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται σύντομα να καταλήξει σε νέα συμφωνία για την προώθηση φίρμας επώνυμης ένδυσης σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία. Ταυτόχρονα, σε συνεργασία με την θυγατρική Links of London, προχωρά η δημιουργία υποδομών ώστε το χαρτοφυλάκιο σημάτων της Elmec Sport να αποκτήσει πλατφόρμα ανάπτυξης και στη Δυτική Ευρώπη, με ορίζοντα τα τέλη του 2010.

Οι επενδύσεις με σκοπό τη διεθνή επέκταση –παρά τα αρνητικά μηνύματα από τη δραστηριότητα στη ΝΑ Ευρώπη- θα συνεχιστούν σύμφωνα με τον κ.Ζαχαρίου, καθώς ήδη στη Βουλγαρία έχουν δημιουργηθεί νέα σημεία πώλησης ενώ στη Ρουμανία το δίκτυο αναδιαρθρώνεται και μεγαλώνει σε εμβαδό.

Σε ότι αφορά την εγχώρια αγορά, ο όμιλος αναμένει θετική απόδοση τόσο από τα δύο πολυκαταστήματα Attica, τα οποία επέδειξαν αντιστάσεις το 2009 (με μικρή μείωση τζίρου της τάξης του 3%-4% για το City Link και σταθερή ανάπτυξη για το Golden Hall), όσο και από τα δύο Factory Outlets, τα οποία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα συνεχίσουν και στη φετινή χρήση να τρέχουν με ρυθμούς αύξησης πωλήσεων της τάξης του 8%-10%.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την αναθεωρημένη πρόβλεψη του ομίλου το 2009, ο τζίρος θα διαμορφωθεί στα 261,5 εκατ.ευρώ ελαφρώς αυξημένος κατά 4,3% έναντι του 2008, ενώ για το 2010 ο τζίρος ο οποίος έχει συμπεριλάβει και τις νέες φίρμες θα διαμορφωθεί στα 290 εκατ.ευρώ.
 
Αντιστοίχως τα κέρδη EBITDA για το 2009 υπολογίζονται στα 17,5 εκατ.ευρώ και στα 22,5 το 2010, ενώ τα καθαρά κέρδη προβλέπεται να αγγίξουν τα 7,3 εκατ.ευρώ το 2009 (λόγω ανόργανων εσόδων από πώληση ακινήτων) και τα 4,3 εκατ.ευρώ το 2010. Τέλος ο καθαρός δανεισμός αναμένεται να διαμορφωθεί στα 131 εκατ.ευρώ το 2009 και σχεδόν σταθερός στα 132 εκατ.ευρώ το 2010, οπότε θα πέσει και ο κύριος όγκος επενδύσεων για το νέο ΜΙΝΙΟΝ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v