Έργα ύψους 1 δισ. ευρώ για τον ΟΛΠ

Έργα ύψους 1 δισ. ευρώ περιλαμβάνει το νέο αναθεωρημένο πρόγραμμα επενδύσεων 2010-2014 του ΟΛΠ, το οποίο κατατέθηκε από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Γιώργο Ανωμερίτη και εγκρίθηκε από τη σημερινή συνεδρίαση.

Έργα ύψους 1 δισ. ευρώ για τον ΟΛΠ
Έργα ύψους 1 δισ. ευρώ περιλαμβάνει το νέο αναθεωρημένο πρόγραμμα επενδύσεων 2010-2014 του ΟΛΠ, το οποίο κατατέθηκε από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Γιώργο Ανωμερίτη στο Δ.Σ. του Οργανισμού και εγκρίθηκε κατά τη σημερινή συνεδρίαση.

Από τα έργα αυτά, 874,7 εκ. ευρώ αφορούν έργα τεχνικά επεξεργασμένα και χρονοπρογραμματισμένα, ενώ 10 από αυτά βρίσκονται στο στάδιο της σύνταξης των τελικών μελετών.

Όπως τόνισε στο Δ.Σ. ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «Ο ΟΛΠ είναι για τον Πειραιά και την ευρύτερη περιοχή ο σημαντικότερος δημοσίου συμφέροντος αναπτυξιακός οργανισμός, οι αποφάσεις του οποίου επηρεάζουν επιχειρηματικά και κοινωνικά χιλιάδες πολίτες, αλλά και την ανάπτυξη της χώρας όσον αφορά τους τομείς της ναυτιλίας και των θαλάσσιων μεταφορών.

Ο Πειραιάς με αφορμή τους ολυμπιακούς αγώνες είδε το λιμάνι του να μετεξελίσσεται σε ένα σύγχρονο λιμάνι εξυπηρέτησης και φιλοξενίας. Δυστυχώς πολλά από τα τότε προγραμματισμένα έργα δεν υλοποιήθηκαν με εξαίρεση τα έργα στο ΣΕΜΠΟ, το οποίο και παραχωρήθηκε σε τρίτη εταιρία.

Το λιμάνι του Πειραιά οφείλει να είναι μεγάλο και ανταγωνιστικό. Οι λιμενικές πολιτικές στον χώρο των διεθνών θαλάσσιων μεταφορών και του τουρισμού μέσα στα νέα διεθνή και περιφερειακά πλαίσια οφείλουν πέρα από την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας να συμβάλουν στην κοινωνική συνοχή και τη βιώσιμη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη της χώρας. Στον χώρο της κρουαζιέρας οφείλει να γίνει ο ΟΛΠ το σημαντικότερο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου.

Στον χώρο της ακτοπλοΐας οφείλει να γίνει ένα λιμάνι σύγχρονης εξυπηρέτησης για τους επιβάτες, τους τουρίστες και τις ακτοπλοϊκές εταιρίες. Στον χώρο των εμπορευματοκιβωτίων οφείλει να ξαναλειτουργήσει στο νέο δικό του χώρο ανταγωνιστικά. Όλες του οι χρήσεις, με κοινωνικό πρόσωπο, οφείλουν να γίνουν κερδοφόρες και παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Στο λιμάνι πρέπει να ακουμπήσουν, ο ναυτιλιακός και εμπορικός κόσμος των επιχειρήσεων, οι πολίτες, οι χρήστες, οι κάτοικοι της πόλης. Όλα τα νέα μεγάλα έργα θα συζητηθούν με την Αυτοδιοίκηση και τους Φορείς, ώστε συνδυαστικά και με τα λοιπά έργα ανάπλασης του Πειραιά, να οδηγηθούμε στον Πειραιά και το Λιμάνι του 21ου αιώνα.»

* Το νέο αναθεωρημένο πρόγραμμα επενδύσεων αλλά και ο πίνακας των επενδύσεων δημοσιεύεται στη δεξιά στήλη "Συνοδευτικό Υλικό".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v