ΠΕΤΡΟ:Πώς κλείνει το έτος, τι βλέπει για το 2010

Με κύκλο εργασιών γύρω στα 85 εκατ. (έναντι 114 εκατ. το 2008) και προ φόρων κέρδη περί τα 3,5 εκατ. (έναντι 5,9 εκατ.) προβλέπεται ότι θα κλείσει η φετινή χρονιά για την Π. Πετρόπουλος.

ΠΕΤΡΟ:Πώς κλείνει το έτος, τι βλέπει για το 2010
Με κύκλο εργασιών γύρω στα 85 εκατ. (έναντι 114 εκατ. το 2008) και προ φόρων κέρδη περί τα 3,5 εκατ. (έναντι 5,9 εκατ.) προβλέπεται ότι θα κλείσει η φετινή χρονιά για την Π. Πετρόπουλος ΑΕΒΕ και η εισηγμένη εταιρία διευρύνει τα μερίδια αγοράς της στα περισσότερα προϊόντα στα οποία δραστηριοποιείται.

Αυτά ανέφερε η διευθύντρια επενδυτικών σχέσεων της επιχείρησης κ. Αθηνά Τσιάγκα σε παρουσίαση που έγινε στον Σύνδεσμο Επενδυτών και Διαδικτύου.

Συγκεκριμένα, στα φορτηγά Scania η εισηγμένη είχε πτώση 20% έναντι -44% της αγοράς, στα λεωφορεία Scania +400% έναντι +50% της αγοράς, στα φορτηγά Isuzu +9,5% έναντι -46% της αγοράς, στα σκάφη Zondiac -17% έναντι -40% της αγοράς, ενώ πτώση ανάλογη με αυτήν της αγοράς είχε σε προϊόντα όπως τα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη, τα τρακτέρ, τα ανυψωτικά, οι μπαταρίες κ.λπ.

Για το 2010 η εισηγμένη αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά από την εξαγορά των λιπαντικών της Shell, δραστηριότητα που προβλέπεται να ξεκινήσει κατά τους πρώτους μήνες του επόμενου έτους. Πρόκειται για μια επένδυση που θα χρηματοδοτηθεί κατά 50% από ήδη υπάρχοντα διαθέσιμα (7 εκατ.) και κατά το υπόλοιπο ποσοστό με δανεισμό.

Το deal αυτό, σύμφωνα με την κ. Τσιάγκα δεν θα επηρεάσει την όποια απόφαση για διανομή μερίσματος, η οποία θα ληφθεί το 2010, ενώ αναμένεται να συνεισφέρει γύρω στα 35 εκατ. πωλήσεις με περιθώριο κέρδους 4% - 5%. Αντίθετα, για τις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες της, η διοίκηση της εταιρίας αναμένει για το 2010 ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν όπως το 2009 ή και κάπως χειρότερα.

Νέες αντιπροσωπείες - αυτοκίνητα Brilliance

Στόχος της Π. Πετρόπουλος είναι να εκμεταλλευθεί την οικονομική χρήση και βασιζόμενη στην ισχυρή της κεφαλαιακή διάρθρωση να ενισχύσει την γκάμα των προϊόντων της. Πέρα λοιπόν από την περίπτωση των λιπαντικών της Shell, που ήδη ολοκληρώθηκε, σε εξέλιξη βρίσκονται και οι συζητήσεις για την ανάληψη δύο άλλων αντιπροσωπειών για την ελληνική αγορά.

Σε ό,τι αφορά τα κινεζικά αυτοκίνητα Brilliance, νεότερα αναμένονται μέσα στο 2010, καθώς οι Κινέζοι θα πρέπει να βελτιώσουν μερικά σημεία, προκειμένου να ληφθεί η σχετική άδεια από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

* Η παρουσίαση της Π. Πετρόπουλος δημοσιεύεται στη δεξιά στήλη: "Συνοδευτικό Υλικό".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v