Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΗΛΕΑΘ: Προβλέπει βελτίωση της αγοράς

"Τα χειρότερα για την αγορά ηλεκτρικών πέρασαν" εκτιμά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ηλεκτρονική, κ. Γ. Στρούτσης, υποστηρίζοντας ότι παρά τη συγκράτηση της κατανάλωσης η ζήτηση θα αρχίσει να ανακάμπτει.

ΗΛΕΑΘ: Προβλέπει βελτίωση της αγοράς
"Τα χειρότερα για τη λιανική αγορά ηλεκτρικών πέρασαν" εκτιμά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ηλεκτρονική Αθηνών, κ. Γιάννης Στρούτσης, υποστηρίζοντας ότι παρά τη συγκράτηση της κατανάλωσης η ζήτηση θα αρχίσει σταδιακά να ανακάμπτει.

Σύμφωνα τόσο με στατιστικές εκτιμήσεις όσο και με τις ενδείξεις της αλυσίδας στο γ΄ τρίμηνο της χρονιάς, οι πωλήσεις στην ευρύτερη αγορά ηλεκτρικών ανέκαμψαν σε σχέση με το εξάμηνο, ενώ πέρα από την κατηγορία των κλιματιστικών θετική επίδοση παρουσίασε και ο τομέας των μαύρων συσκευών. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της GfK, η εγχώρια λιανική αγορά ηλεκτρικών συρρικνώθηκε κατά 10,4% στο εννεάμηνο του 2009, έναντι μείωσης 15,8% στο εξάμηνο της χρονιάς.

Σύμφωνα με τον κ. Στρούτση, το 2010 η ζήτηση θα συνεχίσει να κινείται σε χαμηλά επίπεδα έναντι του 2007 και του 2008, ωστόσο εκτιμά ότι θα εμφανιστεί βελτιωμένη σε σχέση με το 2009, όπου ο κλάδος στη λιανική και στη χονδρική υπέστη σοβαρές απώλειες.

Σε ό,τι αφορά την αλυσίδα Ηλεκτρονική, έπειτα από εντατικό πρόγραμμα περιστολής δαπανών, στο οποίο περιλαμβανόταν και το κλείσιμο μη αποδοτικών καταστημάτων, η διοίκησή της προχωρά σε στοχευμένες επενδύσεις που αφορούν τόσο στην αναβάθμιση του ηλεκτρονικού της καταστήματος όσο και στο λανσάρισμα ενός νέου λιανικού concept καταστήματος, υπό τον γενικό τίτλο future store.

Το πρώτο future store του oμίλου της Ηλεκτρονικής εγκαταστάθηκε στο πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα της οδού Κηφισίας, στο Μαρούσι, συνολικού εμβαδού 1.300 τ.μ., ενώ πρόκειται να υιοθετηθεί και στο υπό ανακαίνιση κατάστημα της αλυσίδας στον Άλιμο.

Εκτός από την αισθητική αναβάθμιση, στο νέο κατάστημα έχουν προβεί σε προσθήκη ευρείας γκάμας προϊόντων (από μικροσυσκευές έως premium προϊόντα ήχου και εικόνας). Επίσης, λειτουργεί σε συνεργασία με τη WWF ειδική "πράσινη γωνιά", όπου ο καταναλωτής συγκρίνει την ενεργειακή κατανάλωση ηλεκτρικών συσκευών και του δίνεται η δυνατότητα ζωντανού ελέγχου των ηχοσυστημάτων, των τηλεοράσεων, των ψηφιακών και των ηλεκτρονικών προϊόντων.

Στον τομέα των υπηρεσιών, παρέχεται τόσο η αυθημερόν παράδοση όσο και VIP Service για όσους επιθυμούν εξυπηρέτηση πέραν του κλασικού ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος.

Η συγκεκριμένη επένδυση για την αναμόρφωση του καταστήματος και τη διαμόρφωση του concept, το οποίο θα μεταφερθεί και σε άλλα σημεία της αλυσίδας, άγγιξε τα 3 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στο εξωτερικό, ο όμιλος αν και καταγράφει πτώση στη Σερβία λόγω κρίσης και χαμηλής καταναλωτικής δαπάνης, σκοπεύει να συνεχίσει τη διεθνή του επέκταση στη Βουλγαρία και στην Αλβανία, μεταθέτοντας ωστόσο τις κινήσεις για το 2011.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v