Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η&Μ: Αύξηση 41% στις πωλήσεις 9μήνου

Αύξηση κατά 41% στο εννεάμηνο του 2009 καταγράφει η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M, διατηρώντας παράλληλα αλώβητο το μικτό περιθώριο κέρδους της.

Η&Μ: Αύξηση 41% στις πωλήσεις 9μήνου
Αύξηση κατά 41% στο εννεάμηνο του 2009 καταγράφει η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M, διατηρώντας παράλληλα αλώβητο το μικτό περιθώριο κέρδους της σε μια εποχή που στο σύνολο της η αγορά ένδυσης έχει προβεί σε γενναίες εκπτώσεις και προσφορές, θυσιάζοντας την κερδοφορία της.

Σύμφωνα με τον country manager του ομίλου στην Ελλάδα, κο Ingvar Larsson, οι πωλήσεις για το τρέχον διάστημα διαμορφώθηκαν στα 29,5 εκατ.ευρώ τη στιγμή που οι πωλήσεις για το σύνολο της περυσινής χρήσης της αλυσίδας (1/12 έως 30/11) είχαν διαμορφωθεί στα 31,5 εκατ.ευρώ.

Βαρύνοντα ρόλο στην παραπάνω εξέλιξη μεγεθών έχει παίξει η εξάπλωση του δικτύου των καταστημάτων H&M, καθώς κατά τη διάρκεια της τρέχουσας χρήσης έχουν δημιουργηθεί 7 νέα σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, διπλασιάζοντας σχεδόν το συνολικό αριθμό καταστημάτων της αλυσίδας, τα οποία ανέρχονται πλεόν σε 15, και ταυτόχρονα ενισχύοντας το τζίρο της πολυεθνικής.

Παρά το γεγονός του ότι η εταιρία δεν παραχώρησε στοιχεία για τις πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων, ο κος Larsson εκτιμά ότι η δημιουργία νέων καταστημάτων, «κανιβάλισε» τη λειτουργία όμορων σημείων πώλησης ως ένα βαθμό. Υποστηρίζει ωστόσο ότι η συνολική επίδοση της φίρμας, ιδίως στη δεδομένη συγκυρία, όπου το σύνολο της αγοράς ένδυσης εμφανίζει σημαντική μείωση πωλήσεων, οδηγεί σε αύξηση μεριδίου της H&M στην εγχώρια αγορά.

Η μέση λιανική απόδειξη της στην H&M στην Ελλάδα κυμαίνεται από 24 έως 44 ευρώ, ποσό που αντικατοπτρίζει και το μέσο όρο τιμών στην προιοντική γκάμα της εταιρίας, οι οποίες σημειωτέον είναι ίδιες σε όλες τις χώρες-μέλη της ζώνης ευρώ όπου δραστηριοποιείται η H&M.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ελληνικού παραρτήματος υπάρχουν σημαντικά περιθώρια επέκτασης τόσο στο αθηναικό κέντρο όσο και στις περιφερειακές αγορές της πρωτεύουσας, αλλά και στις μεγάλες επαρχιακές πόλεις της χώρας. Σύμφωνα με τον κεντρικό σχεδιασμό της H&M, η οποία διαθέτει παρουσία σε 35 χώρες, η επέκταση του διεθνούς δικτύου της ανέρχεται σε 10%-15% ετησίως. Όσον αφορά την Ελλάδα, ο όμιλος διαθέτει τη απαραίτητη ρευστότητα προς επένδυση δημιουργίας νέων καταστημάτων, εφόσον τα εμπορικά ακίνητα υπακούουν σε ποιοτικές και ποσοτικές προδιαγραφές που έχει θέσει η αλυσίδα.

Σημειώνεται ότι όσον αφορά τον εφοδιασμό της αλυσίδας, οι παραλαβές εμπορευμάτων εξυπηρετούνται από κέντρο logistics του ομίλου στην Ιταλία και μεταφέρονται στην Ελλάδα μέσω του λιμανιού της Πάτρας, οπότε τα προβλήματα της απεργίας στον ΟΛΠ, δεν έχουν θίξει τη λειτουργίας της αλυσίδας.


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v