H Vivartia πρώτη στην αγορά λευκού γάλακτος

Η Vivartia σήμερα, όπως καταγράφεται και από τα επίσημα αποτελέσματα της έρευνας της Nielsen, κατέχει ξανά την πρώτη θέση στην αγορά του λευκού γάλακτος με μερίδιο 28%.

H Vivartia πρώτη στην αγορά λευκού γάλακτος
Η Vivartia (ΔΕΛΤΑ-ΒΛΑΧΑΣ), θυγατρική της Marfin Investment Group (MIG), έξι μήνες μετά την ανακοίνωση για μείωση της τιμής του φρέσκου γάλακτος ΔΕΛΤΑ στο €1 το λίτρο, απευθύνει ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ελληνικό κοινό για την εμπιστοσύνη και προτίμηση που έδειξε στα προϊόντα της εταιρείας.

Οι Έλληνες καταναλωτές τίμησαν, με την επιλογή του φρέσκου γάλακτος ΔΕΛΤΑ, την πρωτοβουλία που ανέλαβε πρώτη η Vivartia, αναγνωρίζοντας την κοινωνική ευθύνη μιας μεγάλης γαλακτοβιομηχανίας προς τους καταναλωτές, για τη στήριξη της Ελληνικής κτηνοτροφίας και της οικονομίας της χώρας. Μια αναγνώριση που οδήγησε και πάλι τη Vivartia στην πρώτη θέση της συνολικής αγοράς λευκού γάλακτος.

Σήμερα, όπως καταγράφεται και από τα επίσημα αποτελέσματα της έρευνας της Nielsen, η Vivartia κατέχει ξανά την πρώτη θέση στην αγορά του λευκού γάλακτος με μερίδιο 28%, ενώ η Friesland (ΝΟΥΝΟΥ) καταλαμβάνει πλέον τη δεύτερη θέση.

Η κίνηση της εταιρείας για μείωση της τιμής απέδειξε ότι, ένα σημαντικό αγαθό όπως το γάλα, μπορεί να γίνει ακόμα πιο προσιτό στον καταναλωτή, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Διαμορφώσαμε την τιμολογιακή μας πολιτική, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στην Ελληνική οικογένεια το ποιοτικά υψηλό προϊόν μας στην καλύτερη δυνατή τιμή, λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπα καθημερινά τα ελληνικά νοικοκυριά.

Η επιτυχία της απόφασης αυτής, όπως διαγράφεται από το πρώτο εξάμηνο εφαρμογής της, δίνει διέξοδο στα προβλήματα διάθεσης και αξιοποίησης της Ελληνικής παραγωγής γάλακτος, προσανατολίζοντας ξανά το καταναλωτικό κοινό προς το φρέσκο ελληνικό γάλα. Συγκεκριμένα, η τοποθέτηση της Vivartia στην πρώτη θέση της αγοράς λευκού γάλακτος απέδειξε έμπρακτα την αδιαφιλονίκητη προτίμηση των καταναλωτών για το ελληνικό γάλα, αντί του εισαγόμενου, ιδιαίτερα όταν αυτό καθίσταται οικονομικά προσιτό σε κάθε νοικοκυριό.

Το αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας της Vivartia και της MIG, αποδεικνύει για μία ακόμη φορά πως όταν η εταιρική κοινωνική ευθύνη γίνεται πράξη με αξίες, εντιμότητα, διαφάνεια και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία, τα οφέλη είναι υπαρκτά και ουσιώδη για όλους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v