Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Finansbank: Ένα success story στην Τουρκία

Ιδιαίτερα σημαντικές προοπτικές παρουσιάζει η τραπεζική αγορά της Τουρκίας γεγονός που καταδεικνύεται από το ενδιαφέρον των ξένων τραπεζικών ομίλων οι οποίοι ελέγχουν το 65% της τοπικής αγοράς.

Finansbank: Ένα success story στην Τουρκία
Ιδιαίτερα σημαντικές προοπτικές παρουσιάζει η τραπεζική αγορά της Τουρκίας γεγονός που καταδεικνύεται από το ενδιαφέρον των ξένων τραπεζικών ομίλων οι οποίοι ελέγχουν το 65% της τοπικής αγοράς

Πολύ καλή θέση στην τραπεζική αγορά της Τουρκίας κατέχει η θυγατρική του ομίλου της Εθνικής Τράπεζας, η Finansbank, την οποία ο διευθύνων σύμβουλός της κ. Ομέρ Αράς χαρακτήρισε ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα “success story” στη Τουρκία.

Η τράπεζα διαθέτει σήμερα 461 καταστήματα και το 10,7% του μεριδίου αγοράς. Κατέχει επίσης σημαντική θέση στην αγορά των πιστωτικών καρτών με μερίδιο αγοράς 11,4% το 2009 από 6,9% το 2005 ενώ στα καταναλωτικά δάνεια, το μερίδιό της ανέρχεται στο 3,9%.

Η Finansbank δραστηριοποιείται στο retail banking, στα δάνεια προς μικρομεσαίες επιχειρήσεις στα αμοιβαία κεφάλαια, στις ασφάλειες και άλλα. Κατάφερε μέσα στα 3,5 χρόνια που ανήκει στον όμιλο της Εθνικής Τράπεζας να αυξήσει κατά 50% τις χορηγήσεις και 50% τις καταθέσεις.

Μάλιστα μετρά σήμερα 1,2 εκατ. καταθέτες από 661 χιλ. το 2007. Στις μικρές επιχειρήσεις το πελατολόγιο της διαμορφώνεται στους 3.000 πελάτες ενώ αναμένεται να συνεχίσει τη διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων της όταν αποκατασταθεί η ισορροπία στις αγορές και στις τοπικές κοινωνίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Finansbank και κατά επέκταση και ο όμιλος της Εθνικής Τράπεζας επενδύοντας στην τεχνολογία δημιούργησαν το IT Center μέσω του οποίου επί της ουσίας ελέγχονται όλα τα συστήματα και υπηρεσίες της τράπεζας.

Το IT Center συμβάλει στην ομογενοποίηση των πληροφορικών συστημάτων του ομίλου της εθνικής με στόχο την εξοικονόμηση από τις οικονομίες κλίμακας, κεφαλαίων ύψους 200 έως 300 εκατ. ευρώ σε «ετήσια βάση» σε επίπεδο ομίλου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v