Olympic Air:Στρατηγικά deals-Επενδύσεις 1,1 δισ.

Δρομολόγια ανά την υφήλιο, συνεργασία με τις καλύτερες εταιρίες της αγοράς αλλά και επενδύσεις 1,1 δισ. περιλαμβάνονται στο "σχέδιο πτήσης" της Olympic Air, που "απογειώνεται" την 1η Οκτωβρίου. Οι προορισμοί, τα deals.

Olympic Air:Στρατηγικά deals-Επενδύσεις 1,1 δισ.
Με σημαντικές συμμαχίες που εξασφαλίζουν πλήρη κάλυψη καίριων υπερατλαντικών προορισμών αλλά και με ευρύτατο δίκτυο στο εσωτερικό και στα Βαλκάνια η O.A. ξεκινά την 1η/10 τα δρομολόγιά της υπό το νέο ιδιωτικό καθεστώς.

Τα χαρακτηριστικά της νέας εταιρίας είναι ο στόλος των 32 καινούργιων αεροσκαφών, επένδυση που ξεπερνά το 1,1 δισ. δολ., αλλά και ο αριθμός των εργαζομένων που αγγίζει τα 5.000 άτομα.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της Ο.Α. ο πρόεδρος της ΜIG κ. Α. Βγενόπουλος αναφέρθηκε στις σημαντικές συμφωνίες του αερομεταφορέα με την Delta Airline για πτήσεις κοινού κωδικού προς τη Νέα Υόρκη από την 1η/10, με δυνατότητα επέκτασης και σε επιπλέον προορισμούς από τις αρχές του 2010.

Η Ο.Α. βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της τελικής επεξεργασίας για συνεργασία με την Air France, προκειμένου να εκτελεί πτήσεις κοινού κωδικού τόσο μεταξύ της Ελλάδας και της Γαλλίας όσο και προς το Μόντρεαλ του Καναδά, από τον Μάρτιο του 2010.

Παράλληλα, ολοκληρώνεται η διασφάλιση πτήσεων κοινού κωδικού με την KLM για την εκμετάλλευση δρομολογίων Ελλάδας - Ολλανδίας, καθώς και των δρομολογίων προς το Τορόντο, επίσης από τον Μάρτιο του 2010.

Ιδιαίτερη σημασία απέδωσε ο κ. Βγενόπουλος στο γεγονός ότι οι πτήσεις προς προορισμούς όπου υπάρχουν κέντρα ομογενών θα γίνονται με ελληνόφωνο πλήρωμα καμπίνας.

Επίσης, στον τομέα πάντα των συνεργασιών η Ο.Α. προγραμματίζει πτήσεις κοινού κωδικού με την Edihat Airways προκειμένου να καλύψει πτήσεις προς το Αbu Dabhi και προς τη Ν. Αφρική, την Αυστραλία, τη νοτιοανατολική Ασία, την Κίνα και την Ιαπωνία.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Ο.Α. επεξεργάζεται ένα ιδιαίτερο πλαίσιο εμπορικής συνεργασίας με την Delta Airline, Air France κάτοχος της KLM, με την προοπτική να ενταχθεί στη μεγάλη συμμαχία της Skyteam. 

Ο ιδιοκτήτης της νέας Ολυμπιακής έθεσε ως βάση για την ανάπτυξη της εταιρίας την παροχή ανταγωνιστικών τιμών αλλά και ποιότητας, ενώ εκτίμησε πως στην εγχώρια αεροπορική αγορά είναι δύσκολο να διατηρηθούν πολύ κερδοφόρες και πολύ επιτυχημένες δύο εταιρίες.

Κληθείς να σχολιάσει την πρόθεση του ΠΑΣΟΚ -σε περίπτωση που κερδίσει τις εκλογές- να διαπραγματευτεί μικτό σχήμα στην Olympic Air, ο κ. Βγενόπουλος αναφέρθηκε σε παλαιότερη συνάντηση με τον πρόεδρο του κόμματος και διαβεβαίωσε ότι θα συζητήσει ενδεχόμενη πρόταση για μειοψηφική συμμετοχή του Δημοσίου, απέκλεισε ωστόσο κάθε πιθανότητα συνδιοίκησης. Μάλιστα, ο πρόεδρος της MIG επανέλαβε την αρχική του τοποθέτηση ότι η νέα κυβέρνηση έχει περιθώριο τριών μηνών για να διεκδικήσει -εφόσον το επιθυμεί- την πλήρη επανακρατικοποίηση του αερομεταφορέα.

Σε ό,τι αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, ο κ. Βγενόπουλος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο μεγάλο ιστορικό, όπως το χαρακτήρισε, επίτευγμα της ανάληψης των τριών εταιριών του ομίλου σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα από την υπογραφή της συμφωνίας με το Δημόσιο.

Ο ίδιος απένειμε εύσημα τόσο στη διοίκηση της Olympic Air όσο και στους 5.000 εργαζομένους για την εντατική τους προσπάθεια προκειμένου να είναι όλα έτοιμα την 1η Οκτωβρίου, διευκρινίζοντας ότι γίνεται αγώνας προκειμένου το πτητικό έργο να περάσει στη MIG λίγες μέρες νωρίτερα, εν όψει και της αυξημένης κίνησης λόγω των εκλογών.

Σε ό,τι αφορά το πτητικό έργο που θα εκτελεί η Olympic Air, ο νέος ιδιοκτήτης αναφέρθηκε στην υποχρέωση της εταιρίας να εκτελεί το 65% της παλαιάς Ολυμπιακής στην έναρξη της λειτουργίας της, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα πως στα σχέδια της διοίκησης είναι η μεγαλύτερη ανάπτυξη του δικτύου όταν θα αρθεί ο περιορισμός.

Σχολιάζοντας όσα ίσχυαν στον εθνικό αερομεταφορέα, ο κ. Βγενόπουλος είπε χαρακτηριστικά ότι "η λειτουργία της παλαιάς Ολυμπιακής ήταν το ακριβότερο χόμπι του Έλληνα χωρίς να το ξέρει".


Η ανακοίνωση της Olympic Air 

Η Olympic Air είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις πτήσεις σε δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού με σύγχρονα αεροσκάφη που αποτελούν τον νεότερης ηλικίας αεροπορικό στόλο στη νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η Marfin Investment Group (MIG) υπέγραψε στις 30 Απριλίου τις συμφωνίες για την εξαγορά περιουσιακών στοιχείων της Ολυμπιακής και λίγο πριν συμπληρωθούν πέντε μήνες η Olympic Air είναι έτοιμη από την 1η Οκτωβρίου να ξεκινήσει το πτητικό της έργο.

Στο διάστημα αυτό δημιουργήθηκε η νέα αεροπορική εταιρία, χάρη στην αφοσίωση και στη σκληρή δουλειά εκατοντάδων στελεχών που δέχτηκαν τη μοναδική αυτή πρόκληση. Από την πρώτη ημέρα δημοσίευσης των αγγελιών για την επιλογή προσωπικού, η εταιρία δέχτηκε 43.000 αιτήσεις από τις οποίες επιλέχτηκαν πάνω από 17.000 άτομα και πραγματοποίησαν συναντήσεις με στελέχη της Olympic Air και με συμβούλους ανθρώπινου δυναμικού της MIG.

Σήμερα έχουν προσληφθεί 5.000 άτομα τα οποία κατανέμονται στις τρείς εταιρίες που αποτελούν τον όμιλο: στην εταιρία πτητικού έργου Olympic Air, στην εταιρία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling και στην τεχνική βάση Olympic Engineering.

Η διοίκηση και το προσωπικό της εταιρίας θα συνεχίσουν να εργάζονται εντατικά προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι στόχοι που είναι: 

- Μεγιστοποίηση της πρόσβασης επιβατών από και προς την Ελλάδα.

- Παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, με έμφαση στην ακρίβεια προγράμματος πτήσεων, καθώς και στη φιλική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του επιβάτη.

- Ανάληψη της κύριας θέσης στην εσωτερική αγορά.

- Σύναψη συμφωνιών με αξιόπιστους αερομεταφορείς για τη διενέργεια πτήσεων κοινού κωδικού (code-share) και τη σύναψη εμπορικών σχέσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Ο στόλος της Olympic Air θα αποτελείται σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό από 32 αεροσκάφη από τα οποία τα δεκαέξι είναι Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ATR - 42. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμα 21 συνολικά αεροσκάφη, τα οποία από την 1η Νοεμβρίου θα γίνουν 25 και στη συνέχεια θα προστεθούν τα υπόλοιπα. Συνολικά η επένδυση της εταιρίας σε αεροσκάφη και ανταλλακτικά αναμένεται να φτάσει σε 1,1 δισ δολάρια.

Με τον στόλο αυτό και σε συνεργασία με άλλες αεροπορικές εταιρίες η Olympic Air θα ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις του επιβατικού κοινού και θα εμπλουτίσει τις λύσεις που έχουν οι πελάτες της για ταξίδια σε όλον τον κόσμο. Η αεροπορική σύνδεση της Ελλάδας με το εξωτερικό θα βελτιωθεί καθώς θα προσφέρονται περισσότερες συνδέσεις απ' ό,τι στο παρελθόν.

Η Olympic Air θα καλύπτει τα δρομολόγια εσωτερικού πετώντας από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξ/πολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Κέρκυρα. Επίσης έχει προσφερθεί να καλύψει το σύνολο των άγονων γραμμών για Σκύρο, Σκιάθο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Κάσο, Σητεία, Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κύθηρα και Καλαμάτα.

Όσον αφορά στο εξωτερικό, η εταιρία είναι έτοιμη να πραγματοποιεί πτήσεις προς Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιέννη, Μιλάνο, Ρώμη, Κωv/πoλη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ.

Παράλληλα, η Olympic Air καταρτίζει συμφωνίες με μεγάλες αεροπορικές εταιρίες για πτήσεις κοινού κωδικού προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ, Αυστραλία, Γιοχάνεσμπουργκ, Ατλάντα και Abu Dhabi.

Η πρόσβαση του ελληνικού επιβατικού κοινού προς το εξωτερικό αλλά και η σύνδεση ξένων χωρών με την Ελλάδα ενισχύονται, καθιστώντας την Ελλάδα σημαντικότερο κόμβο επιβατικής κίνησης.

Ήδη έχει υπογραφεί συμφωνία με την Delta Airlines για πτήσεις κοινού κωδικού προς τη Νέα Υόρκη, από την 1η Οκτωβρίου 2009, η οποία θα εμπλουτιστεί και με άλλους προορισμούς από τις αρχές του 2010.

Βρίσκεται σε στάδιο τελικής επεξεργασίας η συνεργασία της Olympic Air με την Air France, για πτήσεις κοινού κωδικού, τόσο μεταξύ Ελλάδας – Γαλλίας, όσο και για πτήσεις προς το Μόντρεαλ του Καναδά από τον Μάρτιο 2010.

Παράλληλα, ολοκληρώνεται η διασφάλιση πτήσεων κοινού κωδικού με την KLM για την εκμετάλλευση των δρομολογίων Ελλάδας – Ολλανδίας καθώς και δρομολογίων προς και από Τορόντο από τον Μάρτιο 2010.

Έχει επίσης προχωρήσει η υλοποίηση της συνεργασίας της Olympic Air με την Etihad Airways για πτήσεις κοινού κωδικού προς και από το Adu Dhabi καθώς επίσης και για πτήσεις προς και από τη Νότιο Αφρική, την Αυστραλία και τη νοτιοανατολική Ασία, την Κίνα και την Ιαπωνία.

Επίσης, ολοκληρώνονται οι συμφωνίες συνεργασίας με τη CSA-Czech Airlines για την Πράγα, με την Aerosvit για το Κίεβο και την Οδησσό, με τη Fly Baboo για τη Γενεύη και με την Kuwait Airways για το Κουβέιτ.

Πρέπει να σημειωθεί ότι η Olympic Air επεξεργάζεται ένα ευρύ πλαίσιο εμπορικής συνεργασίας με την Delta Airlines & Air France / KLM και την Aeroflot, με προοπτική ένταξής της στη συμμαχία της SKYTEAM, την παγκόσμια αεροπορική συμμαχία που αριθμεί στις τάξεις της 14 μέλη από 4 ηπείρους. Στην περίπτωση αυτή οι επιβάτες της Olympic Air θα αποκτήσουν πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο της SKYTEAM, που καλύπτει 905 προορισμούς σε 169 χώρες με 16.787 ημερήσιες πτήσεις.

Ακόμα ανακοινώνεται ότι η νέα εταιρία αποφάσισε να επιβραβεύσει με μίλια τους επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Icarus. Το πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών επιβατών της Olympic Air, το Travelair Club, θα προσφέρει μίλια και στους τακτικούς επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής.

Τέλος, μεταξύ άλλων ο κ. Α. Βγενόπουλος έκανε και την ακόλουθη δήλωση: "Στις 5 Φεβρουαρίου ανταποκριθήκαμε στην έκκληση της κυβέρνησης για να ολοκληρωθεί επιτέλους ο διαγωνισμός για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που κινδύνευε να κηρυχθεί άγονος και να συνεχίσει να λειτουργεί μια νέα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ στο πλαίσιο της ελληνικής επιχειρηματικότητας και του υγιούς ανταγωνισμού.

Είχαμε πει τότε ότι η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είναι ένα κομμάτι της ιστορίας μας και της ζωής μας και θέλουμε να υπάρχει και να μας ξανακάνει υπερήφανους.

Σήμερα έχουμε μπει πια στην τελική ευθεία και σε λιγότερο από δύο εβδομάδες η επιδίωξή μας αυτή, που είναι και όνειρο της πλειονότητας των Ελλήνων, θα γίνει πραγματικότητα.

Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τους 5.000 εργαζομένους που ήρθαν κοντά μας με εμπιστοσύνη αλλά και με πίστη στο όραμα. Πολλοί από αυτούς αρνήθηκαν αργομισθίες στο Δημόσιο και πρόωρες συνταξιοδοτήσεις, ενώ άλλοι εγκατέλειψαν καριέρες σε κατεστημένες ανταγωνιστικές εταιρίες για να είναι μέρος αυτής της προσπάθειας που όλοι μας τη θεωρούμε εθνική υπόθεση. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι επέτυχαν ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, μοναδικό στον χώρο των διεθνών αερομεταφορών.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι απέδειξαν ότι υπάρχει μία Ελλάδα με υγιή χαρακτηριστικά, μία Ελλάδα που μπορεί να πάει ψηλά…".

Η OLYMPIC AIR θα χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα δίκτυα προς διευκόλυνση του επιβατικού κοινού:

• ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ: Συνεργασία με όλα τα ΙΑΤΑ τουριστικά γραφεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
• ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ OLYMPIC AIR: Δυνατότητα για κράτηση και αγορά εισιτηρίων μέσω του www.olympicair.com.
• ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ: Δημιουργήθηκε τηλεφωνικό κέντρο κρατήσεων και θα λειτουργεί 365 μέρες τον χρόνο από τις 07:00 - 23:00 στα τηλέφωνα 801 801 01 01 από σταθερό τηλέφωνο ή 210 35 50 500 από κινητό.
• ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v