Ατλάντικ: Ζημιές έναντι κερδών στο εξάμηνο 2009

Ζημιές έναντι κερδών και υποχώρηση στον κύκλο εργασιών παρουσίασαν τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου της Ατλάντικ στο α' εξάμηνο του 2009, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ατλάντικ: Ζημιές έναντι κερδών στο εξάμηνο 2009
Ζημιές έναντι κερδών και υποχώρηση στον κύκλο εργασιών παρουσίασαν τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου της Ατλάντικ στο α' εξάμηνο του 2009, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2009 σε ευρώ 277,2 εκατ. έναντι ευρώ 300,4 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2008 παρουσιάζοντας κάμψη κατά 7,7%.

Όπως επισημαίνεται, η εξέλιξη αυτή του κύκλου εργασιών είναι απόρροια της ορθολογικής προσέγγισης της εταιρείας σε ότι αφορά κυρίως τις πωλήσεις χονδρικής βάσει της οποίας διέκοψε τις πωλήσεις σε πελάτες χονδρικής που δεν εξυπηρετούσαν τις υποχρεώσεις τους.
 
Παράλληλα η αρνητική οικονομική συγκυρία, η οποία έχει πλήξει σε μεγάλο βαθμό και τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, σε συνδυασμό με την επιδίωξη της εταιρείας για διατήρηση του μεριδίου αγοράς που κατέχει οδήγησε στην απόφαση για μείωση τιμών σε περίπου 450 κωδικούς προϊόντων κυρίως ιδιωτικής ετικέτας καθώς και προϊόντων εισαγωγής, με την ανάλογη επίπτωση στον κύκλο εργασιών του Ομίλου.

Ανάλογα κινήθηκε και η κερδοφορία του Ομίλου με τα ενοποιημένα μικτά κέρδη να ανέρχονται στο πρώτο εξάμηνο του 2009 σε ευρώ 57,5 εκατ. έναντι ευρώ 64,1 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο πέρυσι μειωμένο κατά 10,4%. Το περιθώριο μικτού κέρδους ανήλθε για το πρώτο εξάμηνο του 2009 σε 20,7% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε ευρώ 3,2 εκατ. έναντι ευρώ 7,6 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2008. Τέλος, τα αποτελέσματα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2009 σε ζημιές ευρώ 1,9 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 1,2 εκατ. το 2008. 

Τέλος, σημειώνεται, ότι η διοίκηση της Ατλάντικ πάντα με γνώμονα την ενίσχυση της θέσης της εταιρείας συνεχίζει την αναμόρφωση του δικτύου των καταστημάτων της, την ορθολογική διαχείριση των πωλήσεων χονδρικής αλλά και την συνέχιση της επιθετικής πολιτικής marketing τόσο μέσω της μείωσης των τιμών όσο και μέσω προωθητικών ενεργειών πιστότητας (loyalty).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v