Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κορρές: "Δίαιτα" στα κόστη και στο β΄εξάμηνο

Τη μείωση των λειτουργικών εξόδων και του κόστους παραγωγής θέτει ως προτεραιότητα για το β' εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης η διοίκηση της Κορρές, υιοθετώντας επιλεκτική πολιτική ανάπτυξης στο εξωτερικό.

Κορρές: Δίαιτα στα κόστη και στο β΄εξάμηνο
Την μείωση των λειτουργικών εξόδων και του κόστους παραγωγής θέτει ως προτεραιότητα για το β εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης η διοίκηση της Κορρές, υιοθετώντας επιλεκτική πολιτική ανάπτυξης στο εξωτερικό και κινήσεις ενδυνάμωσης της φίρμας Κορρές στην εγχώρια αγορά.

Ο όμιλος, λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική ύφεση, θέτει ως προτεραιότητα για το β΄ εξάμηνο του 2009 την εστίαση σε ενέργειες, που θα εξασφαλίσουν τη μείωση του κόστους παραγωγής και των λειτουργικών εξόδων, καθώς και την παραγωγή θετικών χρηματικών ροών.

Κατά το α΄ εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης η Κορρές σε συγκρίσιμη βάση (χωρίς να συνυπολογίζονται τα μεγέθη της Φάρμακον Βορείου Ελλάδος και της District Two) πέτυχε να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα κατά 14,8% (10,17 εκατ. ευρώ από 11,93 εκατ. ευρω) και να εμφανίσει λειτουργικές ροές 3,26 εκατ. ευρώ έναντι 0,38 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2008.

Στον τομέα της διαχείρισης αποθεμάτων και κεφαλαίου κίνησης, η διοίκηση της Κορρές, όπως αναφέρεται στην έκθεση, που συνοδεύει τα αποτελέσματα α΄ εξαμήνου, θα επιδιώξει να επιτύχει σημαντική βελτίωση στον χειρισμό των παραγωγών και αποθεμάτων, για να διατηρούνται τα σωστά αποθέματα ασφαλείας που απαιτούνται για την λειτουργία της.

Παράλληλα, θα τηρηθεί πολύ αυστηρή πιστωτική πολιτική προς τους πελάτες Ελλάδος & εξωτερικού, προκειμένου να διασφαλιστεί η, όσο το δυνατόν, μικρότερη έκθεση σε τυχόν επισφάλειες.

Επιπλέον, προωθούνται ενέργειες αναδιάρθρωσης μέρος του δανεισμού από βραχυπρόθεσμο σε μακροπρόθεσμο με στόχο την διασφάλιση των χρηματοοικονομικών μεγεθών του Ομίλου.

Στην ελληνική αγορά, η στρατηγική ανάπτυξης της Κορρές, θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση της ομώνυμης φίρμας με λανσαρίσματα νέων προϊόντων και κατηγοριών.

Ειδικότερα, προγραμματίζεται το λανσάρισμα νέων καινοτόμων σειρών, όπου μερικές από αυτές έχουν, ήδη, τοποθετηθεί στην αγορά με παράδειγμα την οργανική σειρά προσώπου "MATERIA HERBA", καθώς και τη νέα σειρά προσώπου με βάση τη βελανιδιά που περιλαμβάνει προϊόντα αντιγήρανσης.

Επιπλέον, η Κορρές ενισχύει τη γκάμα προϊόντων της στην κατηγορία μαλλιών με τη διάθεση νέων βαφών μαλλιών σε σωληνάριο, καθώς και συνεχή βελτίωση των υφιστάμενων κατηγοριών με σκοπό τη διατήρηση και ανάπτυξη των μεριδίων της μάρκας.

Στο εξωτερικό, ο όμιλος θα συνεχίσει να ενδυναμώνει την παρουσία της Κορρές, με πιο εστιασμένη στρατηγική στις μεγαλύτερες αγορές -Αμερική, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία-, οι οποίες αποτελούν και τις πλέον ώριμες για την Κορρές και "καταναλώνουν" φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και αποδοχής.

Βασικότερη, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αγορά αποτελεί η Γερμανία όπου, μέσω της θυγατρικής του ομίλου, της "DISTRICT TWO" υπάρχει σχέδιο ανάπτυξής της, τόσο με ενδυνάμωση της παρουσίας της στα υφιστάμενα ημιεπιλεκτικά κανάλια διανομής, όσο και με την τοποθέτηση της μάρκας Κορρές στο κανάλι διάθεσης μέσω φαρμακείου, που αποτελεί τον πλέον κατάλληλο χώρο προβολής της μάρκας, όπως έχει αποδειχθεί και στην Ελλάδα. Οι υπόλοιπες χώρες όπου θα επικεντρωθεί ο όμιλος είναι η Αμερική, Ισπανία και Γαλλία όπου, ήδη, στις περισσότερες από αυτές έχει αρχίσει να έχει καλή παρουσία.

Ο όμιλος συνέχισε και το πρώτο εξάμηνο του 2009 να ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων του στις αγορές που δραστηριοποιείται με το άνοιγμα τεσσάρων [4] νέων καταστημάτων στο εξωτερικό (Πράγα, Γερμανία-Kassel, Αυστρία – Linz & Pasching), και το δεύτερο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Στο τέλος του εξαμήνου 2009, το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ανήλθε στα 34 (30 στο εξωτερικό και 4 στην Ελλάδα). Ο όμιλος πρόσφατα προχώρησε στο άνοιγμα του 35ου καταστήματός του στη Σιγκαπούρη, ενδυναμώνοντας την παρουσία του στην Ασία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v