Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Cosmote: Αύξηση 27% στα καθαρά κέρδη α΄ τριμήνου

Αύξηση 27% παρουσίασαν τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της Cosmote στο α΄ τρίμηνο (με βάση τα US GAAP), ως αποτέλεσμα της ενίσχυσης της χρήσης στην Ελλάδα, αλλά και της αύξησης των μεγεθών της AMC, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις των αναλυτών που εκτιμούσαν αύξηση 16%.

Cosmote: Αύξηση 27% στα καθαρά κέρδη α΄ τριμήνου
Υψηλότερα των εκτιμήσεων της αγοράς κινήθηκαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου της Cosmote στο πρώτο τρίμηνο του 2004.

Ειδικότερα, τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της Cosmote παρουσίασαν αύξηση 27% διαμορφούμενα στα 68 εκατ. ευρώ (με βάση τα US GAAP), υπερβαίνοντας τις προβλέψεις της αγοράς που εκτιμούσαν αύξηση της τάξεως του 16%.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Cosmote, η συνεχής ισχυρή αύξηση της χρήσης στην Ελλάδα σε συνδυασμό με τις θετικές επιδόσεις της θυγατρικής της στην Αλβανία, AMC, αποτέλεσαν τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης για τον όμιλο και στο πρώτο τρίμηνο του 2004.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Cosmote ανήλθε στα 358,4 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 20,6% (συμπεριλαμβανομένων των περίπου 3,6 εκατ. ευρώ, από τη διαχείριση των θυγατρικών εταιριών κινητής τηλεφωνίας του ΟΤΕ στη Βουλγαρία, Globul και την πΓΔΜ, COSMOFON).

Η εταιρία αποδίδει τη συνολική ενίσχυση των εσόδων κυρίως στην αύξηση κατά 25,5% των συνολικών εσόδων από αερόχρονο και μηνιαία πάγια τέλη (αποτέλεσμα της αύξησης κατά 20,9% των εσόδων από αερόχρονο και 40,4% από μηνιαία πάγια τέλη στα οποία περιλαμβάνονται τα έσοδα από αερόχρονο των οικονομικών προγραμμάτων με δωρεάν χρόνο ομιλίας) και κατά 17,2% από τα τέλη διασύνδεσης.

Σημειώνεται πως τα έσοδα από τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, αυξήθηκαν κατά 19,8%, αντιπροσωπεύοντας το 97% περίπου των συνολικών εσόδων.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 152,9 εκατ. ευρώ, ενώ το περιθώριο κέρδους EBITDA διαμορφώθηκε σε 42,65%.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Cosmote η ελαφρά μείωση του συνολικού περιθωρίου κέρδους EBITDA κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι αποδίδεται στη μείωση του περιθωρίου κέρδους EBITDA της AMC κατά 1,4 ποσοστιαίες μονάδες (57,6% από 59% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2003, αποτέλεσμα των αυξημένων τελών διασύνδεσης από κινητό προς κινητό τηλέφωνο στην Αλβανία).

Ο δείκτης μικτού AMOU (μέση μηνιαία χρήση ανά πελάτη σε λεπτά) στο τέλος του Α’ τριμήνου του 2004 ενισχύθηκε κατά 26% σε σχέση με πέρυσι και ανήλθε σε 121 λεπτά.

Επίσης, σημειώνεται πως οι πελάτες συμβολαίου στο τέλος του πρώτου τριμήνου ανήλθαν σε 1.600.135 που αντιστοιχεί σε ποσοστό 39,8% του συνόλου, ενώ οι πελάτες καρτοκινητής κατά την ίδια περίοδο ανήλθαν σε 2.423.340, ποσοστό 60,2% επί του συνόλου.

Στο πρώτο τρίμηνο του 2004, η θυγατρική της Cosmote στην Αλβανία, AMC, συμμετείχε στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών της Cosmote κατά 7,5% και στα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων (EBITDA) κατά 10,2%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v