Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Elmec: Διεκδικεί τρεις αμερικανικές φίρμες

Τρεις νέες συνεργασίες με αμερικανικές φίρμες casual ένδυσης διαπραγματεύεται η Elmec Sport, σκοπεύοντας να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της και το δίκτυο θυγατρικών της ίδιας και του ομίλου Folli Follie - ΚΑΕ.

Elmec: Διεκδικεί τρεις αμερικανικές φίρμες
Τρεις νέες συνεργασίες με αμερικανικές φίρμες casual ένδυσης διαπραγματεύεται αυτό το διάστημα η Elmec Sport, σκοπεύοντας να αξιοποιήσει τόσο την τεχνογνωσία της όσο και το δίκτυο θυγατρικών της ίδιας αλλά και του ομίλου Folli Follie - ΚΑΕ.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Elmec Sport, κ. Εμμ. Ζαχαρίου, σε αυτή τη χρονική στιγμή των ανακατατάξεων μεριδίων και του έντονου ανταγωνισμού, η ανάπτυξη έστω και με λελογισμένες επενδύσεις είναι μονόδρομος, που η εταιρία ακολουθεί.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η Elmec Sport βρίσκεται σε επαφές με αμερικανικές φίρμες, οι οποίες δεν έχουν παρουσία στην Ευρώπη, διεκδικώντας την ανάληψη αντιπροσώπευσης και διανομής των προϊόντων τους τόσο στην Ελλάδα όσο και στη ΝΑ. Ευρώπη (όπως Ρουμανία, Βουλγαρία), καθώς και στη δυτική Ευρώπη (π.χ. Βρετανία μέσω της Links), προσφέροντας διευρυμένη αγορά στους υποψήφιους συνεργάτες της.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η πρώτη συνεργασία αντιπροσώπευσης αναμένεται να οριστικοποιηθεί εντός του καλοκαιριού και αφορά σε δύο ευρωπαϊκές αγορές, ενώ μεσοπρόθεσμα ενδέχεται και η κατάληξη των άλλων δύο επαφών με αμερικανικά brands.

Η βασική στόχευση της Elmec Sport είναι να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο επώνυμων σημάτων ένδυσης με υψηλή διείσδυση και μεσαία προσιτή τιμή στους καταναλωτές. Με βάση το υπάρχον business plan, η εταιρία εκτιμά αν επενδύσει 1 μονάδα, οι νέες αντιπροσωπείες θα μπορούσαν να αποδώσουν σε βάθος τριετίας 10πλάσιες πωλήσεις και μιάμιση φορά κερδοφορία.

Παράλληλα, η εταιρία στρέφεται στην αξιοποίηση των υπαρχόντων επώνυμων σημάτων που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της. Κατέχοντας το δικαίωμα σχεδιασμού, παραγωγής και διανομής casual ρούχων με το σήμα Harley-Davidson στην Ευρώπη, η επιχείρηση ανανέωσε τη συλλογή, την οποία παρουσίασε τον Ιούλιο στη διεθνή έκθεση Bread & Butter. Εκτός από την προώθηση της φίρμας στις θυγατρικές εξωτερικού, ο όμιλος σκοπεύει να αναπτύξει συνεργασίες διανομής της επώνυμης κολεξιόν στην Ευρώπη τόσο με αντιπροσώπους όσο και με κεντρικά πολυκαταστήματα.

Παράλληλα, προωθεί την ανάπτυξη των σημάτων του χαρτοφυλακίου της με νέα σημεία πώλησης στην Ελλάδα, στη Ρουμανία και στη Βουλγαρία, ενώ ενισχύει τις συνέργιες με τις υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου, ώστε να μεγεθύνει τη σφαίρα δραστηριότητάς της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v