Yalco: Σχέδια για επέκταση στη λιανική

Νέα σχέδια για την ανάπτυξή της στη λιανική αγορά τόσο εγχωρίως όσο και στο εξωτερικό επεξεργάζεται η διοίκηση του ομίλου Yalco, η οποία προωθεί τόσο την αλυσίδα Habitat όσο και δίκτυο οικιακού εξοπλισμού Omnishop.

  • της Πέννυς Κούτρα
Yalco: Σχέδια για επέκταση στη λιανική
Νέα σχέδια για την ανάπτυξή της στη λιανική αγορά τόσο εγχωρίως όσο και στο εξωτερικό επεξεργάζεται η διοίκηση του ομίλου Yalco, η οποία προωθεί τόσο την αλυσίδα Habitat όσο και δίκτυο οικιακού εξοπλισμού Omnishop.

Παρά την αρνητική οικονομική συγκυρία και την πτώση της καταναλωτικής ζήτησης, η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης των επώνυμων δικτύων της και γι' αυτόν τον λόγο επεξεργάζεται ένα νέο 5ετές business plan, στο οποίο περιλαμβάνονται κινήσεις επαναπροσδιορισμού της Omnishop και επεκτάσεων τόσο για το συγκεκριμένο δίκτυο όσο και για τη Habitat, οι οποίες ελέγχονται από την 100% θυγατρική του ομίλου εταιρία Omnishop.

Για την προώθηση των εν λόγω σχεδίων προγραμματίζεται μάλιστα γενναία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στη συγκεκριμένη θυγατρική, όπως τη χαρακτήρισε ο διευθύνοντας σύμβουλος του ομίλου, κ. Σωκράτης Κωνσταντίνου.

Προς το παρόν, η Yalco επεξεργάζεται τους τρόπους χρηματοδότησης της εν λόγω αύξησης, αλλά αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο εισόδου στρατηγικού επενδυτή που θα συμμετάσχει στην κεφαλαιακή ενίσχυση της θυγατρικής, πέρα από τους βασικούς μετόχους.

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνου, ο όμιλος βρίσκεται σε επαφές με ενδιαφερόμενο επενδυτή και επεξεργάζεται το σχέδιο της αύξησης κεφαλαίου, εκτιμώντας ότι οι τελικές ρυθμίσεις και οι αποφάσεις για την εξέλιξη της κίνησης αυτής θα καταλήξουν έως τον Σεπτέμβριο του 2009.

Στις προτεραιότητες του ομίλου σε ό,τι αφορά την αλυσίδα Omnishop είναι η αναδιάρθωση του δικτύου της και η δημιουργία νέων μεγαλύτερων (έως και 500 τ.μ.) και προβεβλημένων καταστημάτων σε σημεία αιχμής, όπως τα εμπορικά κέντρα ή οι κεντρικές αγορές. Παράλληλα, εμπλουτίζεται και επαναξιολογείται το προϊοντικό της μίγμα, ώστε να καλύπτει μεγαλύτερο εύρος καταναλωτικών αναγκών και να δημιουργηθούν ακόμη μεγαλύτερες συνέργιες με τη χονδρική δραστηριότητα του ομίλου.

Επιπλέον, έχει ληφθεί η απόφαση εξαγωγής του συγκεκριμένου concept το 2010 στα Βαλκάνια και ειδικότερα στη Ρουμανία, όπου ο όμιλος έχει ήδη δυναμικά αναπτυσσόμενη θυγατρική εταιρία.

Όσον αφορά στη Habitat, μετά το ομώνυμο κατάστημα της Γλυφάδας και τα δύο shop in a shop της φίρμας στα πολυκαταστήματα Notos Galleries Home στην Αθήνα και στο Golden Hall, εντός του 2010 προγραμματίζεται το άνοιγμα ενός καταστήματος 1.500 τ.μ. στα βόρεια προάστια της Αττικής και δεύτερου περίπου 1.000 τ.μ. το α΄ εξάμηνο του 2010 στη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα, ο όμιλος βρίσκεται σε επαφές με τη μητρική Habitat προκειμένου να καθοριστεί η γεωγραφική επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών με την ανάληψη και νέων αγορών. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Yalco, η πρώτη αγορά ενδιαφέροντος είναι η Ρουμανία και εκτιμάται ότι οι όποιες κινήσεις δημιουργίας πιλοτικού καταστήματος θα οριστικοποιηθούν εντός του 2010.

Σημειώνεται ότι σήμερα η λιανική δραστηριότητα αντιπροσωπεύει το 8,8% του συνολικού κύκλου εργασιών του ομίλου.

Η θυγατρική Omnishop το 2008 εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 6 εκατ. ευρώ από 5,2 εκατ. ευρώ το 2007 και ζημίες ύψους 1,2 εκατ. ευρώ από κέρδη 0,3 εκατ. ευρώ το 2007, λόγω των υψηλών επενδύσεων στη στελέχωση και οργάνωσή της αλλά και της δημιουργίας νέων καταστημάτων Habitat. Σύμφωνα πάντως με εκτιμήσεις της διοίκησης της Yalco, η θυγατρική στα τέλη του 2010 θα καταφέρει να εμφανίσει break even στην κερδοφορία της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v