Yalco: Περιορισμός απωλειών στο 5μηνο 2009

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 17/06/2009 στην ΕΘΕ παρουσίαση των εταιρειών του ομίλου της Yalco. Περιορισμός απωλειών στο πεντάμηνο του 2009. Συνεχίζεται η υλοποίηση μέσο-μακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρίας.

Yalco: Περιορισμός απωλειών στο 5μηνο 2009
Πραγματοποιήθηκε την 17/06/2009 στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών παρουσίαση των εταιρειών του ομίλου της Yalco. Την παρουσίαση έκανε ο Δ/νων Σύμβουλος κ. Σωκράτης Κωνσταντίνου και παραβρέθηκε ο Γενικός Δ/ντής κ. Αθανάσιος Γιαννακόπουλος, ο Οικονομικός Δ/ντης κ. Ηλίας Μαλανδρής και το μέλος του Δ.Σ. κ. Γεώργιος Μακρής.

Από την θυγατρική εταιρεία OMNISHOP A.E. παραβρέθηκε ο Γενικός Δ/ντής κ. Γεώργιος Σαλάχας.

Κατ’ αρχήν ο κ. Σωκράτης Κωνσταντίνου αναφέρθηκε στα επιτεύγματα της χρήσης του 2008, χαρακτηρίζοντας τη χρήση αυτή ως μία δύσκολη χρονιά με προβλήματα στις μεταφορές κατά το πρώτο εξάμηνο και την παγκόσμια κρίση στο δεύτερο. Παρόλα αυτά η εταιρεία αντέδρασε γρήγορα στις μεταβολές της αγοράς και κατάφερε να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην Ελλάδα, αλλά και να διευρύνει την παρουσία της στο εξωτερικό.

Έχουν γνωστοποιηθεί τα απολογιστικά στοιχεία της χρήσης 2008 σαν μεγέθη και σαν μεταβολές σε σχέση με την προηγούμενη χρήση του 2007.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, δεδομένης της μείωσης των πωλήσεων που παρατηρήθηκε κατά το 1ου τριμήνου 2009 σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2008, υπήρξε σημαντική επίπτωση επί των αποτελεσμάτων της εταιρείας και του ομίλου. Επιπλέον της μείωσης των πωλήσεων τα αποτελέσματα του ομίλου επηρεάστηκαν από προβλέψεις συναλλαγματικών διαφορών για τις θυγατρικές του ομίλου στο εξωτερικό και ειδικά στην Ουγγαρία.

Η διοίκηση της εταιρείας είναι αισιόδοξη ότι, δεδομένων των συνθηκών της παγκόσμιας αγοράς, η εταιρεία και ο όμιλος θα ανταπεξέλθουν επαρκώς προκειμένου να βγουν από την κρίση ενισχυμένοι σε μερίδια και ανταγωνιστικότητα. Τα οικονομικά στοιχεία του 5μήνου του 2009 για τη μητρική παρουσιάζουν βελτίωση της εικόνας με περιορισμό των απωλειών σε πωλήσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος και κερδοφορία σε επίπεδο αποτελεσμάτων.

Η διοίκηση του ομίλου, αλλά και των θυγατρικών εταιρειών δεσμεύεται στην συνέχιση υλοποίησης του μέσο-μακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού που προβλέπει:

* Διατήρηση της ηγετικής θέσης στην εγχώρια αγορά. 
* Συνέχιση της αύξησης της συνεισφοράς στις πωλήσεις του Ομίλου από τις
δραστηριότητες του εξωτερικού (εξαγωγές & θυγατρικές) 
* Ανάπτυξη δικτύου λιανικής με τις υφιστάμενες (Omnishop, Habitat), αλλά και νέες
αλυσίδες σε Ελλάδα και εξωτερικό. 
* Περαιτέρω βελτίωση κερδοφορίας και ταμειακών ροών σε επίπεδο τόσο Ομίλου, όσο
και επιμέρους εταιρειών. 
* Ολοκλήρωση του εκσυγχρονισμού/ ανάπτυξης των υποδομών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v