Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Vivartia: Νέες τιμές (€0,5) και στο γιαούρτι

Η MIG και η Vivartia συνεχίζουν να στηρίζουν τον καταναλωτή και το δικαίωμά του να απολαμβάνει κάθε στιγμή βασικά προϊόντα διατροφής. Προσφέρουν τα προϊόντα Complet και Natural στην τιμή των 0,50 ευρώ.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Vivartia: Νέες τιμές (€0,5) και στο γιαούρτι
Η Marfin Investment Group (MIG) και η θυγατρική της Vivartia, συνεπείς στις θεμελιώδεις αξίες που διέπουν κάθε επιχειρηματική τους δράση, μετά τη μείωση της τιμής στο Φρέσκο Γάλα ΔΕΛΤΑ στο 1 ευρώ, συνεχίζουν να στηρίζουν τον καταναλωτή και το δικαίωμά του να απολαμβάνει κάθε στιγμή βασικά προϊόντα διατροφής.

Έτσι, από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου προσφέρουν στον Έλληνα καταναλωτή τα αγαπημένα του προϊόντα Complet και Natural σε νέες συσκευασίες των 150gr. στην τιμή των 0,50 ευρώ ανά τεμάχιο (ανώτατη προτεινόμενη τιμή λιανικής πώλησης με ΦΠΑ στα super markets).

Στη MIG κάνουμε πράξη την κοινωνική συνείδηση, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Με την κίνηση αυτή η Vivartia, ενάμιση μήνα μετά τον "πόλεμο" που άνοιξε στην αγορά γάλακτος, επιτίθεται και στην αγορά γιαουρτιού, προσδοκώντας να ενισχύσει, όπως και στην περίπτωση του γάλακτος, το μερίδιό της και να τονωθεί συνολικά η αγορά γιαουρτιού η οποία έχει δεχτεί ισχυρή πίεση.

Σημειώνεται ότι στην αγορά φρέσκου γάλακτος τα αποτελέσματα αυτής της επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής ήταν άμεσα τόσο για το σύνολο της αγορά όπου η κατανάλωση έχει καταγράψει θεαματική αύξηση άνω του 20% όσο και για τα μερίδια της εταιρίας τα οποία έχουν ενισχυθεί σημαντικά.

Σε ό,τι αφορά την πορεία της κατανάλωσης στην αγορά γιαουρτιού σύμφωνα με στοιχεία της IRI Hellas το διάστημα 1η Ιανουαρίου - 19 Απριλίου καταγράφηκε πτώση 5,4% στον όγκο πωλήσεων και 11,1% στην αξία πωλήσεων προϊόντων γιαουρτιού, με τις πωλήσεις των "ανώνυμων" προϊόντων των αλυσίδων σούπερ μάρκετ να καταγράφουν αύξηση της τάξεως 54,9% και 39,1% αντίστοιχα.

Η πτώση των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία έχει ξεκινήσει από την περασμένη χρονιά, με αποτέλεσμα η αξία να υποχωρήσει πέρυσι κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 300 εκατ. ευρώ και να διαμορφωθεί στα 281,323 εκατ. ευρώ. Τις μεγαλύτερες πιέσεις δέχονται τα γιαούρτια με φρούτα, οι πωλήσεις σε όγκο των οποίων το πρώτο τετράμηνο του έτους υποχώρησαν κατά 25,3%, σε ποσοστό 14,1% μειώθηκαν οι πωλήσεις των "λειτουργικών" γιαουρτιών όπως είναι τα εμπλουτισμένα, 8,2% των παιδικών και κατά 10,3% των παραδοσιακών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v