Οι κινήσεις αναδιάρθρωσης της Yalco

Σε σταθερή πορεία ανάπτυξης βρίσκεται ο Όμιλος YALCO, καθώς η στρατηγική αναδιάρθρωσης που έχει ήδη ξεκινήσει από τον περασμένο χρόνο, έχει αρχίσει να αποδίδει θετικά.

Οι κινήσεις αναδιάρθρωσης της Yalco
Σε σταθερή πορεία ανάπτυξης βρίσκεται ο Όμιλος YALCO, καθώς η στρατηγική αναδιάρθρωσης που έχει ήδη ξεκινήσει από τον περασμένο χρόνο, έχει αρχίσει να αποδίδει θετικά.

Συγκεκριμένα η YALCO, παρά την οικονομική κρίση που διανύει η αγορά, συνεχίζει τη στρατηγική της ανάπτυξη στοχεύοντας στη διατήρηση της ηγετικής θέσης της, μέσω εσωτερικής αναδιάρθρωσης και προσεκτικών κινήσεων και επενδύσεων.

Ειδικότερα, όντας σε τροχιά ανασυγκρότησης, θέσπισε θέση Γενικού Διευθυντή – τα καθήκοντα της οποίας και αναλαμβάνει από την 1η Ιουνίου ο κ. Θάνος Γιαννακόπουλος, ενώ και τη διεύθυνση των Οικονομικών Υπηρεσιών του Ομίλου ανέλαβε πρόσφατα ο κ. Ηλίας Μαλανδρής.

Επίσης, έχουν γίνει σημαντικές κινήσεις αντιμετώπισης της αρνητικής συγκυρίας της αγοράς, με έμφαση στον περιορισμό των αναγκών του κεφαλαίου κίνησης και τη βελτίωση της διαχείρισης των αποθεμάτων, στη μείωση του λειτουργικού κόστους και την βελτίωση των υποδομών.

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η σημαντική επένδυση των 8 εκατ. ευρώ που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, για την ενοποίηση όλων των αποθηκευτικών χώρων της YALCO στην Αττική και τη μεταφορά τους σε μια νέα κεντρική αποθήκη στα Οινόφυτα, έκτασης 12.000 τ.μ., κίνηση από την οποία έχουν ήδη προκύψει σημαντικές συνέργειες.

Παράλληλα, η θυγατρική Omnishop, ο βραχίονας της λιανικής του Ομίλου, βρίσκεται σε αντίστοιχη φάση αναδιάρθρωσης και στρατηγικού σχεδιασμού, με έμφαση στη μείωση των δαπανών και των αποθεμάτων, στη βελτίωση της δομής και των λειτουργιών της, στη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού, στις προσεκτικές επενδύσεις στον τομέα του λιανεμπορίου και την εταιρική ενδυνάμωση με νέα εταιρική ταυτότητα.

Ήδη η Omnishop έχει ξεκινήσει την αναδιοργάνωση του υπάρχοντος δικτύου των καταστημάτων της, με στόχο τη συγκέντρωση σε αστικές περιοχές με υψηλή αγοραστική δύναμη και την επένδυση σε νέα καταστήματα μεγάλης επιφάνειας που θα βρίσκονται σε κεντρικά σημεία.

Επίσης, η αναπροσαρμογή της εμπορικής πολιτικής της με συνεχείς προσφορές και στόχευση του προϊοντικού μίγματος σε επώνυμα προϊόντα έχει ήδη αποφέρει καρπούς, με τις πωλήσεις του α΄ τριμήνου 2009 να είναι αυξημένες πάνω από 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ο όμιλος YALCO, μέσω της θυγατρικής του Omnishop, στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα της λιανικής όπου δραστηριοποιείται - πέραν του σήματος Omnishop - και με το σήμα habitat. Έχει ήδη προχωρήσει σε μια σημαντική επένδυση με το άνοιγμα 3 καταστημάτων habitat- ενός αυτόνομου στην Γλυφάδα και δύο shop- in- shop στα notoshome – ενώ έχει προγραμματίσει το άνοιγμα και νέων καταστημάτων habitat που θα συντελέσουν άμεσα στην αύξηση του μεριδίου αγοράς, με προτεραιότητα ένα νέο αυτόνομο κατάστημα habitat στα Βόρεια Προάστια εντός του 2009.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v