Η τεχνική υποστήριξη της Πειραιώς από Info-Quest

Την Info-Quest, επέλεξε η Τράπεζα Πειραιώς για την τεχνική υποστήριξη και συντήρηση του μηχανογραφικού της εξοπλισμού, τόσο στις κεντρικές της εγκαταστάσεις, όσο και στο σύνολο των υποκαταστημάτων της Τράπεζας σε όλη την Ελλάδα.

Η τεχνική υποστήριξη της Πειραιώς από Info-Quest
Την Info-Quest, επέλεξε η Τράπεζα Πειραιώς για την υποστήριξη του συνόλου του μηχανογραφικού εξοπλισμού της. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, κριτήρια για την επιλογή αυτή αποτέλεσαν, η ποιότητα και το εύρος των προσφερομένων από την Info-Quest υπηρεσιών, καθώς και η ταχύτητα απόκρισης που μπορεί να εγγυηθεί η εταιρία σε όλη την Ελλάδα, παράγοντες απαραίτητοι για την απρόσκοπτη λειτουργία και συνεχή διαθεσιμότητα που απαιτούν οι κρίσιμες Τραπεζικές εφαρμογές.

H συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, αφορά στην τεχνική υποστήριξη & συντήρηση, βάσει Συμβολαίου Συντήρησης, του συνόλου των servers, ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακών της Τράπεζας, τόσο στις κεντρικές μηχανογραφικές της εγκαταστάσεις, όσο και στο σύνολο των υποκαταστημάτων της Τράπεζας σε όλη την Ελλάδα.

Στις υπηρεσίες περιλαμβάνεται η τηλεφωνική υποστήριξη, που παρέχεται από το οργανωμένο Help-Desk της Info-Quest, η προληπτική συντήρηση του εξοπλισμού και η οn site υποστήριξη, η οποία παρέχεται από το τεχνικό τμήμα της Info-Quest, καθώς και από το πανελλαδικό δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της εταιρίας – τα Quest Service Centers – έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ακόμη και για τα πιο απομακρυσμένα υποκαταστήματα, ο μικρότερος δυνατός χρόνος απόκρισης & αποκατάστασης τυχόν βλάβης και η ιδίου υψηλού επιπέδου ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η Info-Quest, περισσότερο από κάθε εταιρία του τομέα, μπορεί να εγγυηθεί την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υποστήριξης και συντήρησης μηχανογραφικών εγκαταστάσεων, καθώς έχει επενδύσει επί μακρόν στην ανάπτυξη και οργάνωση του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών. Διαθέτει σύγχρονα, πλήρως εξοπλισμένα κέντρα επισκευής, πλήρη παρακαταθήκη ανταλλακτικών καθώς και ολοκληρωμένα εργαλεία καταγραφής και παρακολούθησης των βλαβών, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση της πελατειακής βάσης και η άμεση αποκατάσταση τυχόν βλάβης στο συντομότερο δυνατό χρόνο.



Επιπλέον, διαθέτει έμπειρους & εξειδικευμένους Τεχνικούς. Τα στελέχη του Τεχνικού Τμήματος της εταιρίας, διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στην υποστήριξη μεγάλων μηχανογραφικών εγκαταστάσεων. Επιπλέον, έχοντας λάβει όλες τις απαραίτητες εκπαιδεύσεις και πιστοποιήσεις από τους διεθνείς κατασκευαστές, διαθέτουν μεγάλη εξειδίκευση & τεχνογνωσία στην υποστήριξη των εγκαταστάσεων που υλοποιεί η εταιρία.



Επίσης, παρέχει υψηλού επιπέδου Πανελλαδική Υποστήριξη. Η Info-Quest διαθέτει ένα οργανωμένο δίκτυο συνεργατών, πιστοποιημένο κατά ISO 9001, που εξασφαλίζει την παροχή τεχνικών υπηρεσιών σε πανελλαδική κλίμακα. Τα 25 Quest Service Centers και οι 35 Service Partners έχουν επιλεγεί βάσει αυστηρότατων κριτηρίων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος, η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, σύμφωνα με τα αυστηρότατα standards της εταιρίας.



Σύμφωνα, με τη σχετική ανακοίνωση, είναι εξουσιοδοτημένη από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές (IBM, HP, Compaq, Cisco, Microsoft, SUN, Avaya, Ericsson, Hitachi, NEC κλπ) για την υποστήριξη των προϊόντων τους και συνεργάζεται απ’ ευθείας με τα κέντρα υποστήριξης αυτών των κατασκευαστών για την παροχή υπηρεσιών στους πελάτες.

Τέλος, διαθέτει το πλέον ολοκληρωμένο εύρος υπηρεσιών στην αγορά. Από την τηλεφωνική υποστήριξη, που παρέχεται από το οργανωμένο Help-Desk της εταιρίας, μέχρι την υποστήριξη On call, τα συμβόλαια συντήρησης και την παροχή προηγμένων Επαγγελματικών Υπηρεσιών, η Info-Quest παρέχει σήμερα σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, προηγμένες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης, καλύπτοντας ακόμα και τις πιο απαιτητικές μηχανογραφικές εγκαταστάσεις.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v