Εβροφάρμα: Αύξηση τζίρου το α’ τρίμηνο του 2004

Με αύξηση πωλήσεων κατά 11,5% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2004 για την εταιρία Εβροφάρμα, καθώς διαμορφώθηκαν στα 5 εκατ. ευρώ έναντι 4,5 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου του 2003. Νέα προϊόντα.

Εβροφάρμα: Αύξηση τζίρου το α’ τρίμηνο του 2004
Με αύξηση πωλήσεων κατά 11,5% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2004 για την εταιρία Εβροφάρμα, καθώς διαμορφώθηκαν στα 5 εκατ. ευρώ έναντι 4,5 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου του 2003.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, σε ικανοποιητικά επίπεδα, ανάλογα με τα περυσινά, εκτιμάται να διαμορφωθεί και η κερδοφορία της εταιρίας.

Εξάλλου, με νέα προϊόντα στην κατηγορία των υγιεινών αναψυκτικών εμπλουτίζεται η γκάμα των προϊόντων της εταιρίας, Πρόκειται για το ”αριάνι φράουλα” και ”αριάνι πορτοκάλι” σε φιάλη των 500γρ. και οικογενειακή συσκευασία του ενός κιλού.

Το Αριάνι, ένα παραδοσιακό γαλακτοκομικό προϊόν με χαμηλά λιπαρά, το οποίο παράγεται από υψηλής ποιότητας αγελαδινό γάλα και μαγιά παραδοσιακής γιαούρτης εμπλουτίζεται πλέον με χυμούς πορτοκαλιού ή φράουλας και μετουσιώνεται σε ένα σύγχρονο, γεμάτο υγεία και γεύση προϊόν, με την αυστηρή και υπεύθυνη τήρηση του πιστοποιημένου συστήματος διασφάλισης ποιότητας ISO 9001.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v