Audiovisual: Με το δεξί στο on line gaming

Ισχυρές ταμειακές ροές φέρνει, σύμφωνα με πληροφορίες, στην Audiovisual η επιτυχία της πανευρωπαικής διάθεσης του δικτυακού παιχνιδιού Darkfall καθώς η ζήτηση για συνδρομές ξεπέρασε τις προσδοκίες.

  • του Χρήστου Κίτσιου
Audiovisual: Με το δεξί στο on line gaming
Ισχυρές ταμειακές ροές φέρνει, σύμφωνα με πληροφορίες, στην Audiovisual η επιτυχία της πανευρωπαικής διάθεσης του δικτυακού παιχνιδιού Darkfall καθώς η ζήτηση για συνδρομές ξεπέρασε, ήδη από τις πρώτες ημέρες, τις προσδοκίες της εισηγμένης και της παραγωγού εταιρείας Aventurine.

Η Audiovisual έχει συνάψει συμφωνία με την εταιρεία Aventurine με αντικείμενο την αποκλειστική συνεργασία των δύο εταιρειών για την έκδοση, διανομή και εκμετάλλευση σε οποιαδήποτε μορφή στην Ελλάδα και σε άλλες 50 χώρες της Ευρώπης του συνδρομητικού, διαδραστικού, δικτυακού παιχνιδιού ρόλων πολλαπλής χρήσης με την ονομασία DARKFALL, έναντι καταβολής δικαιωμάτων (royalties) σε ποσοστό 35% επί των πωλήσεων στην δικαιούχο με βάση τις προβλεπόμενες πωλήσεις.

Το Darkfall άρχισε να διατίθεται στην ευρωπαική αγορά στις 22 Ιανουαρίου και επειδή προηγήθηκε της αντίστοιχης κυκλοφορίας στην Βόρεια Αμερική υπήρξαν αρκετές αιτήσεις και από Αμερικάνους παίκτες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν τέτοια η ζήτηση για συνδρομές ώστε η Audiovisual να διαθέτει κάθε μέρα 1.000 λογαριασμούς για μερικές ώρες και μετά να διακόπτει την διάθεση γιατί δεν άντεχε τεχνικά να υποστηρίξει την ικανοποίηση μεγαλύτερης ζήτησης.

Το εφάπαξ ποσό της εγγραφής στο Darkfall ανέρχεται σε 50 ευρώ και η μηναία συνδρομή στα 17 ευρώ το μήνα. Το Darkfall αποτελεί συνδρομητικό παιχνίδι τελευταίας γενιάς ενώ διατίθεται και παίζεται μόνο μέσω του διαδικτύου.

Audiovisual και Aventurine έχουν επίσης συμφωνήσει την σύσταση κοινής εταιρείας με αντικείμενο την ανάπτυξη και διάδοση των on line ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην παγκόσμια αγορά. Συμφωνία η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της Audiovisual για είσοδο σε νέες, δυναμικά αναπτυσσόμενες δραστηριότητες στο τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας.

Η διοίκηση της Audiovisual στην έκθεση διαχείρισης που συνοδεύει τα αποτελέσματα του 2008 αναφέρει ότι η είσοδός του ομίλου στο on-line gaming έχει ήδη αρχίσει να αποφέρει θετικά αποτελέσματα και διατυπώνει την πρόβλεψη ότι σημαντικό μέρος της ανάπτυξης, τα επόμενα χρόνια, θα προέλθει από τη δραστηριοποίηση της εταιρείας σε αυτή την αγορά.

Η αγορά των on-line games, παρουσιάζει από τους μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης στον χώρο των videogames. Οι πωλήσεις της αγοράς των videogames το 2007 ξεπέρασαν τις πωλήσεις της μουσικής βιομηχανίας, ενώ αντίστοιχα δυναμικά εξελίσσεται και ο αριθμός των χρηστών on-line παιχνιδιών (αναμένεται να ξεπεράσει τους 200 εκατομμύρια χρήστες το 2008).

Άλλωστε, η τεχνολογία των εν λόγω παιχνιδιών, όπου ένα μέρος του προγράμματος είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή του χρήστη και ένα άλλο μέρος είναι εγκατεστημένο σε απομακρυσμένους servers, δεν επιτρέπει την παράνομη αντιγραφή τους.

Η Audiovisual είδε πέρσι να υποχωρούν τα έσοδα από τη διανομή κινηματογραφικών ταινιών σε επίπεδο μητρικής εταιρείας και στην αντίστοιχη μείωση των εσόδων από εισιτήρια στους κινηματογράφους στη θυγατρική STER. Εικόνα που δεν έχει αναστραφεί φέτος.

Λόγω επίσης των μεγάλων επενδύσεων των προηγούμενων ετών για εξαγορές και ανάπτυξη κινηματογράφων Sters ο δανεισμός του ομίλου ανήλθε στα 128,6 εκατ. ευρώ ενώ αν αφαιρεθούν τα ταμειακά διαθέσιμα (7,3 εκατ. ευρώ) και οι επιταγές προς εξασφάλιση δανείων
(34,6 εκατ. ευρώ) ο καθαρός δανεισμός διαμορφώθηκε στις 31/12/08 στα 86,7 εκατ. ευρώ με τα ίδια κεφάλαια στα 66 εκατ. ευρώ.

Η μείωση του Euribor οδηγεί σε εξοικονόμηση τόκων ενώ την ίδια στιγμή οι ταμειακές ροές από το Darkfall και η μειωμένες επενδύσεις φέτος δημιουργούν προυποθέσεις για ενίσχυση των ταμειακών της ροών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v