Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Intracom: Αλλαγές στην οργανωτική δομή

Στην προσαρμογή του επιχειρησιακού μοντέλου και αντίστοιχα σε αλλαγές στην οργανωτική της δομή προχώρησε η Intracom. H νέα οργανωτική δομή περιλαμβάνει εστίαση σε 4 πυλώνες δραστηριοτήτων, ενώ δημιουργήθηκαν 6) κάθετες στρατηγικές επιχειρηματικές μονάδες.

Intracom: Αλλαγές στην οργανωτική δομή
Στην προσαρμογή του επιχειρησιακού μοντέλου και αντίστοιχα σε αλλαγές στην οργανωτική της δομή προχώρησε η Intracom.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας κ. Γ. Δεληγιάννης ανακοίνωσε: ”Αναθεωρούμε την οργανωτική μας δομή για να διατηρήσουμε συνθήκες συνεχούς ανάπτυξης και κερδοφορίας και να υλοποιήσουμε τη βασική μας στρατηγική για διείσδυση σε ακόμη περισσότερες διεθνείς αγορές. Από το 1977 που ιδρύθηκε η ΙΝΤΡΑCOM, η εταιρία ταυτίστηκε με τη σημαντικότερη ιστορικά επένδυση που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων τεχνολογικών λύσεων μεγάλης κλίμακας. Στόχος μας είναι η εξαγωγή της Ελληνικής τεχνολογίας σε ακόμη περισσότερα σημεία σε όλο τον κόσμο.”

Η νέα οργανωτική δομή περιλαμβάνει:

Εστίαση σε τέσσερις (4) πυλώνες δραστηριοτήτων που είναι οι:

* Τηλεπικοινωνίες

* Άμυνα

* Δημόσια Διοίκηση, και

* Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες

Για την εξυπηρέτηση των πελατών της Intracom που δραστηριοποιούνται σε αυτούς τους τομείς, δημιουργήθηκαν έξι (6) κάθετες στρατηγικές επιχειρηματικές μονάδες (Strategic Business Units - SBUs), με κύριους άξονες λειτουργίας τους την ανάπτυξη αγορών, την ανάπτυξη προϊόντων & υπηρεσιών και την υλοποίηση έργων. Οι στρατηγικές επιχειρηματικές μονάδες είναι οι εξής:

1. Τηλεπικοινωνιών - Access, Transmission & Terminals, με Γεν. Δ/ντή τον κ. Α. Δημόπουλο

2. Τηλεπικοινωνιών - Multiservice Networks, με Γεν. Δ/ντή τον κ. Γ. Βότση

3. Τηλεπικοινωνιών - Operations & Business Support Systems, με Γεν. Δ/ντή τον κ. Ι. Καλογερά

4. Αμυντικών Συστημάτων, με Γεν. Δ/ντή τον κ. Γ. Τρουλλινό

5. Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, με Γεν. Δ/ντή τον κ. Σ. Πομόνη

6. Συστημάτων Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών, με Γεν. Δ/ντή τον κ. Δ. Πλαγιάννη

* Δημιουργία της οριζόντιας μονάδας Strategic Accounts, με έμφαση σε πελάτες στρατηγικής σημασίας στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, που αποσκοπεί στο βέλτιστο συντονισμό παροχής υπηρεσιών εξυπηρέτησης και της οποίας ηγείται ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γ. Δεληγιάννης.

* Δημιουργία της οριζόντιας μονάδας Marketing & International Operations, που στοχεύει στην ανάπτυξη της διεθνούς πορείας και παρουσίας του Ομίλου, την επίτευξη στρατηγικών συμμαχιών και την προβολή της εταιρικής εικόνας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με Γεν. Δ/ντή τον κ. Α. Μάνο.

* Δημιουργία της οριζόντιας μονάδας Technical Operations & Customer Support, που αποσκοπεί στην αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών της εταιρίας σε πελάτες και την καλύτερη αξιοποίηση των πόρων της, με Γεν. Δ/ντή τον κ. Σ. Χατζηαγάπη.

* Αναβάθμιση της οριζόντιας μονάδας Corporate Finance & Administration, με προσθήκη νέων λειτουργιών για τη βελτιστοποίηση της εταιρικής διακυβέρνησης και στόχο τη δημιουργία ενός ευέλικτου και αποτελεσματικού σχήματος εξασφάλισης κατάλληλων συνθηκών ανάπτυξης. Της μονάδας αυτής ηγείται ο Αντιπρόεδρος κ. Δ. Κλώνης.

* Αναβάθμιση της οριζόντιας μονάδας Human Resources, προσθέτοντας νέες λειτουργίες, που αποσκοπούν στην εφαρμογή σύγχρονης πολιτικής στην αξιολόγηση και εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο όπως ανέφερε ο κ. Γ. Δεληγιάννης ”αποτελεί το κυρίαρχο περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας και συνθέτει μια εξαιρετική ομάδα επιστημόνων και στελεχών με μεγάλη διεθνή εμπειρία”. Τη διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού έχει ο κ. Μ. Προύντζος.

Στο πλαίσιο μίας ενιαίας και ολοκληρωμένης προσέγγισης στη διαμόρφωση της στρατηγικής του Ομίλου, συστάθηκε η Επιτροπή Εταιρικής Στρατηγικής, το συντονισμό της οποίας έχει ο Γεν. Δ/ντής κ. Α. Άννινος, στην οποία θα συμμετέχουν και οι θυγατρικές του Ομίλου, με στόχο τη δημιουργία κοινής στρατηγικής βάσης και ενιαίας προσέγγισης στη διαχείριση τεχνογνωσίας και την αξιοποίηση συνεργιών.

Παράλληλα, η εταιρία μελετά τη δημιουργία νέας στρατηγικής επιχειρηματικής μονάδας που θα στοχεύει στην παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα και σε επιλεγμένες αγορές του Εξωτερικού.

Η νέα οργανωτική δομή ανακοινώθηκε παρουσία 150 και πλέον υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας. Ο κ. Γ. Δεληγιάννης έκλεισε την ομιλία του καλώντας όλα τα στελέχη να συμμετέχουν ενεργά στη σημαντική αυτή αναδιοργάνωση που όπως ανέφερε έχει ως κυρίαρχο στόχο τη μεγιστοποίηση της προστιθέμενης αξίας προς τους πελάτες, τους μετόχους, τους συνεργάτες και το προσωπικό της εταιρίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v