Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αράπογλου: Θετικά τα μέτρα για την οικοδομή

Θετικά χαρακτήρισε τα μέτρα για την τόνωση της οικοδομικής δραστηριότητας ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής κ. Τ. Αράπογλου σε παρουσίαση της τράπεζας για τα εναλλακτικά δίκτυα της Εθνικής (i-bank).

  • της Αναστασίας Παπαϊωάννου
Αράπογλου: Θετικά τα μέτρα για την οικοδομή
Θετικά χαρακτήρισε τα μέτρα για την τόνωση της οικοδομικής δραστηριότητας ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής κ. Τ. Αράπογλου σε παρουσίαση της τράπεζας για τα εναλλακτικά δίκτυα της Εθνικής (i-bank).

Σημασία, είπε, έχει η ανάταση της ψυχολογίας του επενδυτικού κοινού, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε με τις μικρότερες απώλειες την κρίση.

Εκτίμησε ότι υπάρχουν στις διεθνείς αγορές, με αφετηρία την Αμερική, στοιχεία σταθεροποίησης, με την Κίνα να αναπτύσσεται πολύ πιο γρήγορα απ' ό,τι αναμενόταν και τώρα βρισκόμαστε στο σημείο όπου η οικονομία πρέπει να πλησιάσει την αγορά.

Στην Ελλάδα καθοριστικό ρόλο θα παίξει η πορεία του τουρισμού, ωστόσο, τόνισε, "έχουμε πολλά μαξιλάρια ως χώρα, π.χ. τη ναυτιλία, η οποία σταδιακά επανέρχεται, οι λιγότερες εξαγωγές, η παραοικονομία κ.ά.".

Όσον αφορά στην πιστωτική επέκταση, υπογράμμισε ότι οι χορηγήσεις της Εθνικής κινούνται ήδη πάνω από το 10% της αγοράς, ωστόσο ο στόχος για πιστωτική επέκταση 10% και άνω συνολικά για την οικονομία είχε προσδιοριστεί με εκτίμηση για αύξηση του ΑΕΠ 2%.

Υπό τα νέα δεδομένα και με τον ρυθμό ανάπτυξης να κινείται σε αρνητικό έδαφος, είναι δύσκολο να επιτευχτεί πιστωτική επέκταση 10%.

Μιλώντας για τις αγορές της νοτιοανατολικής Ευρώπης, είπε ότι οι ελληνικές τράπεζες έχουν προχωρήσει σε συμμάζεμα με μείωση των ρυθμών χορηγήσεων, προκειμένου να θωρακίσουν την κεφαλαιακή τους θέση.

Για την Τουρκία υποστήριξε ότι η Εθνική έχει μειώσει την επέκτασή της, ωστόσο η αγορά βρίσκεται σε καλή κατάσταση, έχουν πέσει τα επιτόκια και υπενθύμισε πως η Τουρκία είναι η μόνη χώρα που δεν χρειάστηκε πακέτο στήριξης στο τραπεζικό της σύστημα.

--- Μέτρα για τα ακίνητα

Όπως προαναφέρθηκε, ο πρόεδρος της Εθνικής χαρακτήρισε θετικά τα μέτρα που ανακοίνωσε ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπαθανασίου. Τόνισε ότι αναμένονται κάποιες διευκρινίσεις από την ΤτΕ, η οποία θα κληθεί να δημοσιεύσει ανάλογη πράξη του διοικητή, ενώ ξεκαθάρισε πως ο όμιλος της Εθνικής Τράπεζας δεν θα αλλάξει τα αυστηρά πιστοδοτικά κριτήρια στις χορηγήσεις.

Μιλώντας για την ΕΤΕ, ο κ. Αράπογλου επισήμανε ότι συνεχίζει να στηρίζει τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, δέχεται ήδη υψηλό ρυθμό αιτήσεων στα στεγαστικά δάνεια και στηρίζει τις επιχειρήσεις που επιδεικνύουν καλή συμπεριφορά, παρά το στένεμα ρευστότητας που τους έχει προκαλέσει η κρίση.

"Εμείς στην Εθνική στηρίζουμε τους καλούς πελάτες, μικρούς μεσαίους και μεγάλους επιχειρηματίες, στους οποίους θα σταθούμε στο πλευρό τους τη δύσκολη διετία, προχωράμε σε ρυθμίσεις, εξυπηρετήσεις και διευκολύνσεις.

Αντίθετα, θέλω να υπογραμμίσω ότι αυτοί που προκαλούν φασαρία και κατηγορούν το τραπεζικό σύστημα ότι δεν ανοίγει τις στρόφιγγες των δανείων είναι οι μπαταξήδες".

Σήμερα η Εθνική Τράπεζα παρουσίασε το συνολικό και οργανωμένο δίκτυο εναλλακτικών συναλλαγών με την ονομασία i-Bank.

---Η ανακοίνωση της ΕΤΕ για την i-Bank

Την παρουσίαση του δικτύου εναλλακτικών συναλλαγών i-bank πραγματοποίησαν, ο κ. Ιωάννης Πεχλιβανίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και η κ. Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου, Γενική Διευθύντρια Λειτουργιών της Εθνικής.  

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, "η ανάπτυξη των καναλιών μέσω των οποίων οι πελάτες έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες της τράπεζας αποτελεί βασικό στρατηγικό άξονα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

Η ΕΘΝΙΚΗ ανταποκρίνεται στις ολοένα και πιο σύνθετες ανάγκες των πελατών της και προχωρά με σταθερά και προγραμματισμένα βήματα στη δημιουργία ολοκληρωμένων λύσεων, συνδυάζοντας προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από μια νέα πύλη πρόσβασης που επιτρέπει στους πελάτες της να επιλέγουν τον ιδανικό τόπο και τρόπο συνεργασίας με την τράπεζα για άμεση και αξιόπιστη εξυπηρέτηση με χαμηλό κόστος.

i-bank

Η νέα συνολική θεώρηση της σχέσης πελάτη -τράπεζας πλαισιώνεται από την υιοθέτηση ενός νέου εμπορικού σήματος, του i-bank, το οποίο αντικατοπτρίζει την αλλαγή προσέγγισης που έχει ήδη συντελεστεί στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και επικεντρώνεται στην πελατοκεντρική εξυπηρέτηση.

Η στρατηγική αυτή υλοποιείται σε επίπεδο ομίλου σε όλες τις χώρες όπου έχει παρουσία (i-nternational), με στόχους την ομοιομορφία των δικτύων αλλά και την αξιοποίηση της ενιαίας πλατφόρμας για διασυνοριακά προϊόντα και υπηρεσίες.

Η νέα αυτή προσέγγιση στα εναλλακτικά κανάλια επιλέχτηκε επειδή προάγει την εξυπηρέτηση των πελατών της τράπεζας με βάση τη διαδραστική (i-nteractive) επικοινωνία που στηρίζεται σε καινοτόμο (i-nnovative) τεχνολογία. Χαρακτηριστικό της είναι ότι παρέχει ταχύτατη πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες (i-nformation) των τραπεζικών προϊόντων του πελάτη, ενώ μέσα από έξυπνο (i-ntelligent) σχεδιασμό φροντίζει για την ιδανική (i-deal) εξυπηρέτησή του, με ελαχιστοποίηση του χρόνου για την ολοκλήρωση των συναλλαγών σε όλα τα δίκτυα.

i-bank ΑΤΜ

Το γνωστότερο δίκτυο εξυπηρέτησης i-bank είναι τα 1.500 ΑΤΜ της ΕΘΝΙΚΗΣ, που καλύπτουν εξίσου τις μεγάλες πόλεις και την υπόλοιπη Ελλάδα, και ιδιαίτερα τα σημεία εύκολης και συχνής πρόσβασης (π.χ. ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων). Προσφέρει 52 διαφορετικές συναλλαγές που περιλαμβάνουν πληρωμές λογαριασμών ΔΕΚΟ, αγορά χρόνου καρτοκινητής τηλεφωνίας, πληρωμές σχολικών διδάκτρων και άμεσα εμβάσματα για τους μετανάστες.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η δυνατότητα κατάθεσης μετρητών σε περισσότερα από 700 ΑΤΜ όπου τα μετρητά κατατίθενται χωρίς φάκελο, εύκολα και γρήγορα, ο λογαριασμός πιστώνεται άμεσα και ο καταθέτης λαμβάνει οριστική απόδειξη της συναλλαγής του. Τα χρήματα είναι άμεσα διαθέσιμα για επιπλέον συναλλαγές, όπως πληρωμές λογαριασμών, ενώ με τον ίδιο τρόπο μπορούν να πληρωθούν πιστωτικές κάρτες της ΕΘΝΙΚΗΣ.

Έμφαση έχει δοθεί στην ασφάλεια, με επιτυχημένες πρακτικές αποτροπής απάτης βασισμένες στα πλέον εξελιγμένα συστήματα που αναγνωρίζουν τη συναλλακτική συμπεριφορά του πελάτη. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με στοιχεία της MasterCard, ο δείκτης συναλλαγών απάτης στα ΑΤΜ της ΕΘΝΙΚΗΣ το τελευταίο έτος διαμορφώθηκε μόλις στο 1/3 του αντίστοιχου ελληνικού και ευρωπαϊκού.

i-bank Phone Banking

Το Phone Banking της ΕΘΝΙΚΗΣ βασίζεται σε μία από τις αρτιότερες διεθνώς τεχνικές υποδομές και περιλαμβάνει σύγχρονα λειτουργικά χαρακτηριστικά που ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητες των περισσότερων ευρωπαϊκών τραπεζών.

Ο πελάτης εξυπηρετείται μέσα από τον ενιαίο αριθμό πρόσβασης 181818, είτε από σταθερό τηλέφωνο είτε από κινητό. Το Phone Banking λειτουργεί ως ενιαίο σημείο σύνδεσης με όλη την τράπεζα, προσφέροντας 144 διαφορετικές τραπεζικές συναλλαγές, πληροφορίες, αιτήσεις για νέα προϊόντα και υποστήριξη χρηστών. Επίσης έχει προστεθεί ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων που δέχεται σχόλια και προτάσεις πελατών.
Οι επιλογές του πελάτη περιλαμβάνουν αυτόματο σύστημα εξυπηρέτησης με φωνητική αναγνώριση (Interactive Voice Recognition), προσωπική συνομιλία με εξειδικευμένο στέλεχος της τράπεζας, τηλεφωνικό ραντεβού (voice call-back) και επιβεβαίωση συναλλαγής μέσω φαξ, e-mail ή μηνύματος σε κινητό.

Η ευελιξία του συστήματος επιτρέπει τόσο στους πελάτες που χρησιμοποιούν το Phone Banking περιστασιακά και συμπληρωματικά με το Internet Banking, όσο και στους πελάτες που προτιμούν την προσωπική εξυπηρέτηση να έχουν στη διάθεσή τους ένα εύχρηστο και ασφαλές περιβάλλον με ιδιαίτερα χαμηλούς χρόνους αναμονής που ανταποκρίνονται στις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές.

i-bank Internet Banking

Οι 144 συναλλαγές που εξυπηρετούνται μέσω Phone Banking είναι διαθέσιμες και μέσω Internet Banking. Η ανανεωμένη διαδικτυακή πύλη (portal) της ΕΘΝΙΚΗΣ, στην οποία έχει ενσωματωθεί το Internet Banking, παρέχει στους επισκέπτες και στους πελάτες ένα ιδιαίτερα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον, το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί στις προσωπικές προτιμήσεις του χρήστη. Τα χρήσιμα εργαλεία και οι λεπτομερείς οδηγίες που βρίσκονται εμφανώς διαθέσιμα σε κάθε βήμα της συναλλαγής το καθιστούν προσιτό ακόμη και σε πελάτες με ελάχιστη πείρα στο Ιnternet.

Το Internet Banking έχει αναπτυχθεί στην ίδια πλατφόρμα με το Phone Banking και η πρόσβαση γίνεται με την ίδια συσκευή παραγωγής κωδικών μιας χρήσης (i-code) ώστε οι πελάτες να μπορούν να εναλλάσσουν το Internet και το Phone Banking χωρίς να πρέπει να συνηθίσουν ένα επιπλέον σύστημα, απολαμβάνοντας το ίδιο υψηλό επίπεδο ασφάλειας που προσφέρουν τα δίκτυα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

i-bank για μεταφορές χρημάτων

Ένα μοναδικό πλεονέκτημα που έχουν οι πελάτες των εναλλακτικών δικτύων της ΕΘΝΙΚΗΣ είναι η διασύνδεση με τα 9 εκατομμύρια καταθετικών λογαριασμών του συνόλου της πελατείας της τράπεζας στην Ελλάδα. Έτσι μπορούν να πραγματοποιούν μεταφορές σε λογαριασμό τρίτου, π.χ. για πληρωμή ενοικίου ή προκαταβολή ξενοδοχείου, εύκολα, από τα ΑΤΜ, το Phone Banking και το Internet Banking, και κυρίως ανέξοδα και με άμεση πίστωση του παραλήπτη. Συνδυάζοντας τις υπόλοιπες βασικές συναλλαγές στα εναλλακτικά δίκτυα με τις μεταφορές σε λογαριασμό, οι πελάτες της ΕΘΝΙΚΗΣ μπορούν να καλύψουν τις περισσότερες καθημερινές τους ανάγκες χωρίς να περιμένουν στο κατάστημα.

i-bank για εταιρικούς πελάτες

Ειδικά για τους εταιρικούς πελάτες, το Internet Banking της ΕΘΝΙΚΗΣ παρέχει ένα ευρύτατο φάσμα δυνατοτήτων, μια εργαλειοθήκη υπηρεσιών με πολλαπλά επίπεδα εγκρίσεων, πληρωμές, μαζικές συναλλαγές και ιδιαίτερα πλούσια πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο (on line - real time). Η εκτεταμένη χρήση από την εταιρική πελατεία της τράπεζας και η συνεχής αύξηση του αριθμού των συναλλαγών και των μεταφερόμενων ποσών επιβεβαιώνουν τη μεγάλη σημασία του καναλιού και εδραιώνουν την ηγετική παρουσία της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση της εταιρικής πελατείας.

Νέα πνοή στο Internet Banking και ουσιαστικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αποτελούν οι πρόσφατα ανεπτυγμένες εξειδικευμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικού Factoring, Business-to-Business (B2B) Χρηματοδότησης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Outsourcing των υπηρεσιών μισθοδοσίας και διαχείρισης εισπράξεων και πληρωμών, με τις οποίες ο εταιρικός πελάτης μπορεί να παρακολουθεί συνολικά τη ρευστότητά του και να παίρνει σωστές αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο.

Ειδικά με τις λύσεις χρηματοδότησης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, οι εταιρικοί πελάτες έχουν τη δυνατότητα εκκαθάρισης σε πραγματικό χρόνο των συναλλαγών με τους αγοραστές και τους προμηθευτές τους, απελευθερώνοντας κεφάλαια κίνησης, χωρίς να αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τα δικά τους διαθέσιμα για να στηρίξουν τις πωλήσεις τους.

Έτσι, οι επιχειρήσεις μειώνουν το κόστος διαχείρισης των χρηματοροών τους, τους χρόνους πίστωσης και τον αναλαμβανόμενο κίνδυνο. Επιπροσθέτως, οι υπηρεσίες τους παρέχονται με χαμηλό κόστος και προσφέρουν ταχύτατη εξυπηρέτηση, καθώς η ΕΘΝΙΚΗ είναι η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα που δημιούργησε μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα Β2Β πλήρως ενσωματωμένη στο Internet Banking.

i-bank: Μακροπρόθεσμη στρατηγική

Χωρίς αμφιβολία, τα εναλλακτικά δίκτυα είναι το μέλλον για την άμεση και χαμηλού κόστους εξυπηρέτηση του πελάτη, την εξοικονόμηση χρόνου, τη μείωση του άγχους, την εξοικείωση με την τεχνολογία και την ευκολία στην καθημερινή μας ζωή. Γι’ αυτό και η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, που διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο στην οικονομική και κοινωνική εξέλιξη της χώρας, ενημερώνει τους πελάτες της για τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν χρησιμοποιώντας έξυπνα και αποδοτικά τους διαφορετικούς τρόπους συνεργασίας με την τράπεζα που τους προσφέρει το i-bank. Οι ενέργειες αυτές εντάσσονται και στην περιβαλλοντική πολιτική της ΕΘΝΙΚΗΣ, με δεδομένο ότι τα εναλλακτικά δίκτυα των τραπεζών συντελούν στην εξοικονόμηση ενέργειας και φυσικών πόρων.

Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ έχει δεσμευτεί στη συνεχή εξέλιξη των εναλλακτικών δικτύων και στον διαρκή εμπλουτισμό τους, με σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της, δημιουργώντας καινούργια προϊόντα με γνώμονα τη συνολική ποιότητα μέσα από τους άξονες ταχύτητα - κάλυψη - ασφάλεια - οικονομία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v