ΠΕΤΡΟ: Βλέπει πτώση 40% στο τζίρο του Q1

Μείωση κύκλου εργασιών κατά 40% περίπου και οριακό αποτέλεσμα αναμένεται να εμφανίσει κατά το α’ φετινό τρίμηνο η εταιρία Πετρόπουλος, σύμφωνα με εκτίμηση της διοίκησης που έγινε στα πλαίσια της σημερινής Γ.Σ.

  • του Στέφανου Κοτζαμάνη
ΠΕΤΡΟ: Βλέπει πτώση 40% στο τζίρο του Q1
Μείωση κύκλου εργασιών κατά 40% περίπου και οριακό αποτέλεσμα αναμένεται να εμφανίσει κατά το α’ φετινό τρίμηνο η εταιρία Πετρόπουλος, σύμφωνα με εκτίμηση της διοίκησης που έγινε στα πλαίσια της σημερινής τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της.

Ωστόσο, η διοίκηση ελπίζει ότι θα υπάρξει ανάκαμψη από τις αρχές του β΄ εξαμήνου, ελπίδα η οποία βασίζεται σε διάφορους λόγους, όπως π.χ. οι αυξημένες παραγγελίες των φορτηγών Scania στην Ευρώπη, το γεγονός ότι προχωρά η διαδικασία επιδότησης για την κατάσταση λεωφορείων, η σταδιακή επαναχρηματοδότηση των τραπεζών (τα pick – up), κλπ.

Επιπλέον, τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τη διοίκηση, αναμένεται να υπάρξουν σημαντικές ευκαιρίες για την είσοδο σε νέες δουλειές, λόγω του ότι υπάρχουν καλές εταιρίες, οι οποίες δυσκολεύονται να χρηματοδοτηθούν από τις τράπεζες.

---Διανομή μερίσματος

Η σημερινή γενική συνέλευση αποφάσισε τη διανομή μερίσματος 0,18 ευρώ ανά μετοχή, το οποίο μετά την αφαίρεση των φόρων, μειώνεται στα 0,162 ευρώ.

Η αποκοπή του μερίσματος θα γίνει στις 27/4, δικαιούχοι θα είναι οι κάτοχοι των μετοχών στη λήξη της συνεδρίασης της 29ης/4 και η καταβολή του μερίσματος θα γίνει στις 6/5.

--- Τα αυτοκίνητα Βrilliance

Ελπίζεται ότι στο β’ εξάμηνο του 2009 η εταιρία θα αποκτήσει μια έγκριση τύπου για περιορισμένη σειρά αυτοκινήτων Βrilliance, ωστόσο, μέσα στο 2009 δεν θα πρέπει να αναμένονται σημαντικές πωλήσεις από το μέτωπο αυτό.

---Συμφωνία με Isuzu για Βουλγαρία

Στα τέλη Μαρτίου υπεγράφη οριστική συμφωνία της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ με την Isuzu Motors Ltd για την αντιπροσώπευση των επαγγελματικών οχημάτων Isuzu στην Βουλγαρία.

Η συμφωνία περιλαμβάνει την εμπορεία και διανομή αλλά και τεχνική υποστήριξη όλων των επαγγελματικών οχημάτων και συγκεκριμένα των ελαφρών φορτηγών Isuzu σειρά «Ν» μεικτού βάρους από 3,5 έως 7,5 τόνους, αλλά και των pickups D-MAX.

Η συμφωνία επίσης περιλαμβάνει και τα μεσαία φορτηγά μεικτού βάρους από 10 έως18 τόνους η διάθεση των οποίων θα ξεκινήσει ταυτόχρονα στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία τον Οκτώβριο του 2009.

Τα οχήματα της Isuzu είναι κατάλληλα για κάθε επαγγελματική χρήση, για κάθε τύπο φορτίου και οδικών συνθηκών. Χαρακτηρίζονται από υψηλές επιδόσεις, σημαντική οικονομία καυσίμου, (χωρίς πρόσθετα adblue) και χαμηλά λειτουργικά έξοδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v