Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Βραβείο αποτελεσματικότητας Grand Effie για Tellas

Στη διαφημιστική καμπάνια της Tellas ”μάθετε να ζητάτε”, που δημιουργήθηκε από την DDB Athens, απονεμήθηκε το Grand Effie Hellas 2004 και στην Tellas το Χρυσό Effie στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες/ Τεχνολογία/ Εξοπλισμός Γραφείου/ Άλλα Αναλώσιμα.

Βραβείο αποτελεσματικότητας Grand Effie για Tellas
Στη διαφημιστική καμπάνια της Tellas ”μάθετε να ζητάτε”, που δημιουργήθηκε από την DDB Athens, απονεμήθηκε το Grand Effie Hellas 2004. Παράλληλα, απονεμήθηκε στην Tellas και το Χρυσό Effie στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες/ Τεχνολογία/ Εξοπλισμός Γραφείου/ Άλλα Αναλώσιμα.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η φετινή διοργάνωση Effie Hellas 2004 αξιολόγησε 119 συμμετοχές δέκα προϊοντικών κατηγοριών. Το ανώτατο βραβείο αποτελεσματικότητας Grand Effie 2004 παρέλαβαν ο Διευθυντής Επικοινωνίας της Tellas κ. Έντυ Παπαζιάνης, η Communications Manager της εταιρίας κ. Βάσια Στασινοπούλου και ο Διευθύνων Σύμβουλος της DDB κ. Μανόλης Παπαπολύζος.

Σημειώνεται ακόμη στην ανακοίνωση, ότι η πρωτοποριακή διαφήμιση με πρωταγωνιστές τα μυρμήγκια, συνέβαλε καθοριστικά στην υπέρβαση των επιχειρηματικών στόχων της πρωτοεμφανιζόμενης Tellas, εξασφαλίζοντάς της μέσα σε 11 μήνες το σημαντικό μερίδιο 8% της αγοράς σταθερής τηλεφωνίας, 500.000 συνδέσεις και πωλήσεις της τάξης των 44 εκ. ευρώ.

Η καμπάνια, που παρουσίασε την Tellas ως τη φιλική και οικεία αντιπρόταση στα ”θέλω” των καταναλωτών σε μια αγορά από την οποία απουσίαζε ο διάλογος, σε συνδυασμό με την κοινωνία των μυρμηγκιών -σύμβολο εργατικότητας, ευφυΐας, επιμονής και σεμνότητας- ήταν από τους βασικούς παράγοντες της εμπορικής επιτυχίας της Tellas.

Η πολύ γνωστή επικοινωνία της Tellas με τα μυρμήγκια ξεκίνησε στις 3 Φεβρουαρίου του 2003, ταυτόχρονα με την εμπορική λειτουργία της εταιρείας, και υποστηρίχθηκε από τηλεοπτικά μηνύματα, ραδιοφωνικά, ολοσέλιδες κ/χ σε εφημερίδες, outdoor και web-campaign με προωθητικό υλικό σε σημεία πώλησης.

Αναφερόμενος στη βράβευση της διαφημιστικής καμπάνιας της Tellas και στην ιδιαίτερα θετική πορεία, που σημείωσε η εταιρία για το 2003, ο Διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρίας κ. Έντυ Παπαζιάνης σχολίασε: ”Η σημαντική πορεία της Tellas στο σύντομο διάστημα της 11μηνης λειτουργίας της αποτελεί ένα ξεκάθαρο δείγμα της δυναμικής της εταιρίας και των επιτυχημένων στρατηγικών επιλογών της. Ένας από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες της δυναμικής μας εκκίνησης ήταν η επικοινωνιακή πολιτική, που επιλέξαμε να ακολουθήσουμε. Χαίρομαι ιδιαίτερα που οι προσπάθειες όλων μας έχουν στεφθεί με επιτυχία. Είμαι βέβαιος ότι η Tellas θα εξακολουθήσει τη δυναμική της ανάπτυξη, καθώς είμαστε απόλυτα αποφασισμένοι να ηγηθούμε των εξελίξεων της απελευθερωμένης τηλεπικοινωνιακής αγοράς. Επιπλέον, θα ήθελα να συγχαρώ την DDB και να ευχαριστήσω την ομάδα που εργάστηκε για αυτή τη σημαντική διάκριση.”

Τεκμηρίωση αποτελεσμάτων που οδήγησε στο Grand Effie 2004:

* Στόχος Τηλεφωνικών Γραμμών: Μέσα στο πρώτο 5μηνο της εμπορικής λειτουργίας της Tellas (τέλος Ιουνίου 2003), είχε επιτευχθεί ο ετήσιος στόχος της των 300.000 τηλεφωνικών γραμμών.

* Κίνηση εισερχομένων κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο (13800): Από την πρώτη ημέρα επικοινωνίας του αριθμού του τηλεφωνικού κέντρου της Tellas, η κίνηση σε αριθμό τηλεφωνημάτων ξεπέρασε τους αρχικούς στόχους.

* Άμεση γνώση εταιρίας Tellas/ πρώτη αναφορά (top of mind): Η πρώτη αναφορά της Tellas ως εταιρία σταθερής τηλεφωνίας στο πρώτο κύμα του Tracking Study, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2003 και συνεχίζεται ανά δίμηνο μέχρι και σήμερα, έφτασε το 49%.

* Στην αυθόρμητη γνώση: Tellas 70%.

* Συνολική γνώση εταιριών: Tellas 90%.

Πηγή: Research Findings For Fixed Telephony & Internet – Tracking Study – 1st wave, Centrum.

* Γνώση διαφήμισης : Πρώτη αναφορά: Tellas : 62%.

* Αυθόρμητη γνώση: Tellas: 69%.

* Συνολική γνώση: Tellas: 81%.

Πηγή: Research Findings For Fixed Telephony & Internet – Tracking Study – 1st wave, Centrum.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v