Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κυρίαρχη η παρουσία της Cosmote στη Ρουμανία

Στα 6 εκατομμύρια ανέρχονται πλέον οι πελάτες της COSMOTE στη Ρουμανία, με την εταιρία να έχει διπλασιάσει τη συνδρομητική της βάση σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο καθώς  διατήρησε την κυριαρχία της στις νέες συνδέσεις.

Κυρίαρχη η παρουσία της Cosmote στη Ρουμανία
Στα 6 εκατομμύρια ανέρχονται πλέον οι πελάτες της COSMOTE στη Ρουμανία, με την εταιρία να έχει διπλασιάσει τη συνδρομητική της βάση σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο.

Αναλυτικά, κατά το 2008, η θυγατρική της COSMOTE διατήρησε την κυριαρχία της στις νέες συνδέσεις, προσελκύοντας πάνω από 2,2 εκατομμύρια πελάτες, δηλαδή το 48% των νέων συνδέσεων της αγοράς.

Επιπλέον, η εταιρία ήταν και η κύρια επωφελημένη από την εισαγωγή της υπηρεσίας φορητότητας στη Ρουμανία, γεγονός που αποτυπώνει τη δυναμική της στην αγορά.
Σχολιάζοντας το ορόσημο των έξι εκατομμυρίων συνδρομητών, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE, κ. Μιχάλης Τσαμάζ δήλωσε: «Στη μεγαλύτερη αγορά της ΝΑ Ευρώπης η COSMOTE καταγράφει μια πορεία εξαιρετικά δυναμική, που επιβεβαιώνει την ορθότητα της επένδυσης του Ομίλου στη χώρα.

Η COSMOTE Ρουμανίας με την πραγματικά εντυπωσιακή άνοδο της συνδρομητικής της βάσης αλλά και με την ταχύτατη βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών και της κερδοφορίας EBITDA συμβάλει καθοριστικά στα συνολικά αποτελέσματα του Ομίλου».

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE Ρουμανίας, κ. Στέφανος Θεοχαρόπουλος, σχολίασε σχετικά: «Η επίτευξη του στόχου των 6 εκατομμυρίων πελατών σε χρόνο ρεκόρ, οφείλεται στις συνεχείς προσπάθειές μας για την περαιτέρω βελτιστοποίηση και επέκταση του τηλεπικοινωνιακού μας δικτύου, την ενίσχυση του εμπορικού χαρτοφυλακίου και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.

Συνεχίζουμε να αλλάζουμε τα δεδομένα στην αγορά κινητής της Ρουμανίας, παρουσιάζοντας πρωτοποριακές προτάσεις, που αποδεικνύουν τη δέσμευσή μας απέναντι στον πελάτη».

Πρόσφατα, η εταιρία, διέθεσε την πρωτοποριακή υπηρεσία «Drop Calls Refund», μέσω της οποίας δεσμεύεται να αποζημιώνει με χρηματικό ποσό τους πελάτες της σε περίπτωση διακοπής κλήσης που οφείλεται στο δίκτυο της COSMOTE. Είναι η πρώτη φορά που ανάλογη υπηρεσία διατίθεται στη ρουμανική αγορά.

Το 2009, η COSMOTE Ρουμανίας στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη άνοδο της πελατειακής της βάσης, παρέχοντας υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη, αναπτύσσοντας περαιτέρω το φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών της, με ανταγωνιστικά πακέτα για όλες τις κατηγορίες πελατών.
Επισημαίνεται ότι κατά το 2008, η COSMOTE Ρουμανίας σημείωσε εκρηκτική άνοδο του κύκλου εργασιών της, ο οποίος διπλασιάστηκε σε ετήσια βάση, φθάνοντας τα 311 εκατ. ευρώ, ενώ, σύμφωνα με τους στόχους της διοίκησης, το 2008 έκλεισε με θετική κερδοφορία EBITDA για την COSMOTE, στα 22,5 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v