Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

SATO: Ζημιές 2,2 εκατ. ευρώ το 2008

Zημίες ευρώ 2,2 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 1,0 εκατ. το 2007 κατέγραψε το 2008 η Sato. Οι συνολικές Πωλήσεις του Ομίλου Sato ανήλθαν σε ευρώ 104,1 εκατ.

SATO: Ζημιές 2,2 εκατ. ευρώ το 2008
Zημίες ευρώ 2,2 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 1,0 εκατ. το 2007 κατέγραψε το 2008 η Sato, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Οι συνολικές Πωλήσεις του Ομίλου Sato ανήλθαν σε ευρώ 104,1 εκατ. από ευρώ100,6 εκατ. αυξημένες κατά 3,5% κυρίως λόγω της ανάπτυξης του brand ΕΝΤΟS και των θυγατρικών εξωτερικού.

Οι Πωλήσεις επίπλων σπιτιού του Ομίλου ανήλθαν στα ευρώ44,8 εκατ. από ευρώ42,7 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 5,0% που οφείλεται στο brand ENTOS το οποίο παρουσίασε ανάπτυξη ωθούμενη από τα νέα καταστήματα και από την απήχηση του brand στο κοινό.

Οι Πωλήσεις επίπλων γραφείου του Ομίλου ανήλθαν στα ευρώ59,3 εκατ. από ευρώ57,9 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 2,5% λόγω ανάπτυξης του brand SATO και ανάπτυξης των θυγατρικών εξωτερικού (Γερμανία - Τουρκία). Οι θυγατρικές του εξωτερικού σημείωσαν Κέρδη Μετά από Φόρους ευρώ416 χιλ..

Ο καθαρός Δανεισμός του Ομίλου (Δάνεια συν Leasing μείον Διαθέσιμα) μειώθηκε κατά ευρώ 9,6 εκατ. ή 16,3% και ανήλθε σε ευρώ 49,4 εκατ. έναντι ευρώ 59,1 εκατ. το 2007.

Ταυτόχρονα, πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους ευρώ21,5 εκατ. κυρίως στο Κέντρο Logistics και στο δίκτυο του ENTOS.

Οι Απαιτήσεις από Πελάτες του Ομίλου μειώθηκαν κατά ευρώ17,7 εκατ. ή 49,2% από ευρώ 36,1 εκατ. το 2007 σε ευρώ 18,3 εκατ.. Τα Αποθέματα του Ομίλου μειώθηκαν κατά ευρώ 10,7 εκατ. ή 33,6% από ευρώ 31,9 εκατ. το 2007 σε ευρώ 21,2 εκατ..

Το Δεκέμβριο του 2008, ξεκίνησε τη λειτουργία του, με καθυστέρηση 15 μηνών λόγω εύρεσης αρχαιοτήτων, το κέντρο Logistics στην Ελευσίνα στο οποίο σωρευτικά μέχρι 31.12.2008 είχαν επενδυθεί ευρώ 17,7 εκατ..

Τα αποτελέσματα της χρήσης περιλαμβάνουν έκτακτες επιβαρύνσεις, δαπάνες και πρόσθετες προβλέψεις ευρώ7,5 εκατ. εκ των οποίων περίπου ευρώ5,5 εκατ. εξαιτίας της καθυστέρησης παράδοσης του κέντρου Logistics και ευρώ2,0 εκατ. για έκτακτες δαπάνες και πρόσθετες προβλέψεις.

Με την ολοκλήρωση του Logistics Center ξεκινά τον Απρίλιο 2009 η δεύτερη φάση ανάπτυξης του concept του brand ENTOS, με τον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας. Συγκεκριμένα, σε όλα τα εταιρικά καταστήματα θα πωλούνται - εκτός των επίπλων σπιτιού - χρηστικά και διακοσμητικά είδη σπιτιού σε μεγάλη ποικιλία, καθώς και εποχιακά έπιπλα κήπου και βεράντας. Με την κίνηση αυτή, το brand ENTOS θα παρέχει τα πάντα για το σπίτι με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας των καταστημάτων.

Ο Όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες ENTOS, BoConcept, DIVANI & DIVANI by Natuzzi, La Maison Coloniale. Το 2007 ενδυνάμωσε το προϊοντικό μείγμα με τα brands HAWORTH και ORADO.

Ο Όμιλος SATO αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του ενώ στοχεύει στην ανάπτυξη - είτε αυτόνομα είτε με στρατηγικές συνεργασίες - δικτύων λιανικής ευρείας κλίμακας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v