Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στρίντζης: Αύξηση 22% στα καθαρά κέρδη του ομίλου

Κατά 10,6% ενισχύθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Γραμμές Στρίντζη στη χρήση του 2003 διαμορφούμενες στα 131,75 εκατ. ευρώ, με τα κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων να ενισχύονται κατά 31,4%, ενώ τα καθαρά κέρδη του ομίλου βελτιώθηκαν κατά 22% και ανήλθαν στα 4,94 εκατ. ευρώ.

Στρίντζης: Αύξηση 22% στα καθαρά κέρδη του ομίλου
Ανοδικά κινήθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου των Γραμμών Στρίντζη στη χρήση του 2003.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη των Γραμμών Στρίντζη παρουσίασαν στο εξεταζόμενο διάστημα αύξηση 22% διαμορφούμενα στα 4,94 εκατ. ευρώ σε σχέση με 4,05 εκατ. ευρώ της προηγούμενης περιόδου, ενώ τα κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων βελτιώθηκαν κατά 31,4% καθώς ανήλθαν στα 30,98 εκατ. ευρώ συγκριτικά με 23,57 εκατ. ευρώ του 2002.

Οι πωλήσεις του ομίλου στο σύνολο της χρήσης έφτασαν στα 131,75 εκατ. ευρώ σε σχέση με 119,15 εκατ. ευρώ της προηγούμενης περιόδου, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 10,6%.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η βελτίωση των πωλήσεων του Ομίλου οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του μεταφορικού έργου επιβατών και Ι.Χ. οχημάτων των γραμμών της ακτοπλοΐας όπου δραστηριοποιείται η Γραμμές Στρίντζη.

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος έχει δρομολογημένα στις γραμμές Πειραιά – Κυκλάδων τα νεότευκτα υπερσύγχρονα, υψηλών ταχυτήτων Blue Star Paros, Blue Star Naxos και Blue Star Ithaki, στη γραμμή Πειραιά – Δωδεκανήσων το Blue Star 1 και στη γραμμή Πειραιά – Χανίων από το Μάρτιο του 2003 το Blue Star 2. Επίσης στη βελτίωση των εσόδων συνέβαλε και η καλή πορεία των πλοίων Superferry II, Seajet 2 και Kefalonia.

Στην ίδια πάντα ανακοίνωση, επισημαίνεται πως τα προαναφερθέντα πλοία παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σημείωσαν εξαιρετική επιτυχία, αγαπήθηκαν από το επιβατικό κοινό και απέσπασαν υψηλά μερίδια αγοράς στις γραμμές που έχουν δρομολογηθεί παρά τον έντονο ανταγωνισμό.

Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία του Ομίλου, σημειώνεται πως ενισχύθηκε κυρίως λόγω της βελτίωσης των εσόδων, της αύξησης της πληρότητας των πλοίων ανά δρομολόγιο και την ελαφρά μείωση της μέσης τιμής του πετρελαίου (κυρίως λόγω της υποτίμησης του Δολαρίου ΗΠΑ έναντι του Ευρώ).

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η κερδοφορία βελτιώθηκε παρά τις αρνητικές συγκυρίες που έλαβαν χώρα κατά την παρελθούσα χρήση όπως η ελαφριά μείωση του συνολικού μεταφορικού έργου επιβατών και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές της Αδριατικής, η συνεχιζόμενη παρεμβατική πολιτική στο ναυλολόγιο της οικονομικής θέσης των πλοίων της ακτοπλοΐας καθώς και η αύξηση στα ασφάλιστρα των πλοίων.

Επίσης, σημειώνεται πως η διοίκηση του Ομίλου αποφάσισε να προβεί σε πρόβλεψη ύψους 750.000 ευρώ που αφορά στο ήμισυ του προστίμου που επεβλήθη στη μητρική εταιρία του Ομίλου Γραμμές Στρίντζη Ν.Α.Ε., από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης τον Δεκέμβριο του 1998, παρά το γεγονός ότι η εταιρία θα υποβάλει αίτηση αναίρεσης επί της πρόσφατης απόφασης του Ευρωπαϊκού Πρωτοδικείου της 11ης Δεκεμβρίου 2003. Το ποσό αυτό επιβάρυνε τα έξοδα της χρήσης 2003.

Τέλος, στην ανακοίνωση αναφέρεται πως η διοίκηση του Ομίλου Γραμμές Στρίντζη παρουσιάζοντας τα παραπάνω βελτιωμένα αποτελέσματα διαπιστώνει ότι οι αποδόσεις των πλοίων στις γραμμές της ακτοπλοΐας όπου και έχει επικεντρωθεί η δραστηριότητα του ομίλου, έχουν βελτιωθεί σημαντικά και ευελπιστεί ότι ο Όμιλος θα σημειώσει περαιτέρω οικονομική πρόοδο κατά το 2004.

Υπενθυμίζεται πως στις γραμμές μεταξύ Ελλάδος-Ιταλίας, η διοίκηση του Ομίλου Γραμμές Στρίντζη αποφάσισε την διακοπή των δρομολογίων προς τη Βενετία τον Οκτώβριο 2003 και τη μεταδρομολόγηση του πλοίου Blue Horizon στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι.

Στις αρχές του 2004, η εταιρία ήλθε σε συμφωνία για την πώληση του πλοίου Blue Sky, ναυπήγησης 1974.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v