Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Jumbo: Παρουσίαση στην ΕΘΕ

Νεά υπερκαταστήματα θα λειτουργήσει η Jumbo το 2004, η οποία στοχεύει παράλληλα σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 28% από 26% που κατέχει σήμερα, όπως ανέφερε η διοίκηση κατά τη διάρκεια σημερινής (10/12/2003) παρουσίασης στην ΕΘΕ.

Jumbo: Παρουσίαση στην ΕΘΕ
Με νέα υπερκαταστήματα σε μεγάλες επαρχιακές πόλεις, αλλά και στην Αθήνα θα δραστηριοποιηθεί η Jumbo το 2004, η οποία στοχεύει παράλληλα σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 28% από 26% που κατέχει σήμερα, όπως ανέφερε η διοίκηση κατά τη διάρκεια σημερινής (10/12/2003) παρουσίασης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης επισημάνθηκε ότι το 2004 η εταιρία προτίθεται να δραστηριοποιηθεί με νέα υπερκαταστήματα σε μεγάλες επαρχιακές πόλεις, καθώς και στην Άττικη.

Επίσης, επισημάνθηκε ότι κατά τη διάρκεια της χρήσης 2002-2003, η Jumbo ολοκλήρωσε ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα προσθέτοντας 4 νέα ιδιόκτητα υπερκαταστήματα (3 στην Ελλάδα και 1 στη Λευκωσία), ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2003-2004 άνοιξαν 4 νέα υπερκαταστήματα, από τα οποία 1 ιδιόκτητο.

Το εμπορικό δίκτυο του ομίλου περιλαμβάνει 33 καταστήματα λιανικής πώλησης, συνολικής επιφάνειας 200.000 τετραγωνικών μέτρων, γεγονός που σημαίνει ότι κατά μέσο όρο κάθε κατάστημα Jumbo προσφέρει στη διάθεση της πελατείας του περίπου 6.000 τ.μ.

Όσον αφορά στην κατανομή των καταστημάτων, σημειώθηκε πως είναι η εξής: στο λεκανοπέδιο Αττικής 16 καταστήματα, 14 καταστήματα στην υπόλοιπη Ελλάδα, 3 καταστήματα στην Κύπρο και 2 υπερσύγχρονοι αποθηκευτικοί χώροι.

Αναφερόμενη στο θέμα της παραγωγής και εμπορίας της Μασκότ ”Παιχνίδι” των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, η διοίκηση της Jumbo εκτίμησε ότι οι πωλήσεις των 150 προϊόντων που κατ’ αποκλειστικότητα διαθέτει κινούνται πάνω από τις αρχικές προβλέψεις και θα προσθέσουν στον συνολικό κύκλο εργασιών περίπου 5 εκατ. ευρώ για το 2004.

Παράλληλα σημειώθηκε πως στην ελληνική αγορά παιχνιδιών, βρεφικών ειδών, ειδών παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου, ειδών δώρου, καθώς και των άλλων εποχιακών προϊόντων -το μέγεθος της οποίας ανέρχεται σε περίπου 650 εκατ. ευρώ- η Jumbo ΑΕΕ αποτελεί μακράν την πρώτη και ισχυρότερη εταιρεία.

Κατά τη διάρκεια του 2003 η εν λόγω αγορά μεγεθύνθηκε κατά περίπου 2%, ενώ αντίστοιχα οι πωλήσεις της Jumbo αυξήθηκαν κατά 27%. Το ίδιο διάστημα το μερίδιο της Jumbo στην εγχώρια αγορά διευρύνθηκε στο 26%, ενώ επόμενος στόχος της διοίκησης είναι η κατάκτηση του 28%.

Η αισιοδοξία της διοίκησης στην περαιτέρω διεύρυνση των μεριδίων αγοράς στηρίζεται στο γεγονός ότι ουδείς από τους ανταγωνιστές της σήμερα διαθέτει περισσότερα από 3-4 καταστήματα του ιδίου μεγέθους των Jumbo και κύκλο εργασιών μεγαλύτερο των 15-20 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον και σύμφωνα με τη διοίκηση της Jumbo δεν θεωρείται πιθανή, προς το παρόν, η είσοδος νέων αλυσίδων στην ελληνική αγορά λόγω του ιδιαίτερα υψηλού κόστους εγκατάστασης και των πρόσφατων αποτυχημένων προσπαθειών εισόδου μεγάλων εταιρειών σε μικρές αγορές.

Αντιθέτως, θεωρείται πολύ πιθανή η έναρξη ενός κύκλου συνενώσεων, εξαγορών και συμμαχιών τις οποίες η Jumbo θα αντιμετωπίσει από θέση ισχύος για να εκμεταλλευθεί οποιαδήποτε επιχειρηματική πρόκληση παρουσιασθεί.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v