Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στην ΕΤΕ με €1,86 εκατ. το χρόνο τα ΑΤΜ του Μετρό

Η Εθνική Τράπεζα θα τοποθετήσει εκ νέου από τις αρχές του χρόνου τις μηχανές ΑΤΜ σε όλους τους σταθμούς του Μετρό καθώς πλειοδότησε στον σχετικό διαγωνισμό της Αττικό Μετρό Εταιρία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ).

  • της Μάρως Τσαντήλα
Στην ΕΤΕ με €1,86 εκατ. το χρόνο τα ΑΤΜ του Μετρό
Η Εθνική Τράπεζα θα τοποθετήσει εκ νέου από τις αρχές του χρόνου τις μηχανές ΑΤΜ σε όλους τους σταθμούς του Μετρό καθώς πλειοδότησε στον σχετικό διαγωνισμό της Αττικό Μετρό Εταιρία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ).

Το τίμημα που θα καταβάλει η Εθνική Τράπεζα ανέρχεται σε 1,86 εκατομμύρια ευρώ για τον πρώτο χρόνο της πενταετούς σύμβασης, δηλαδή 155.000 ευρώ για κάθε μήνα, ενώ για τα επόμενα χρόνια προβλέπονται αναπροσαρμογές του ετήσιου τιμήματος με βάση τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή.

Ενδιαφέρον στον σχετικό διαγωνισμό, που προκηρύχτηκε για δεύτερη φορά φέτος, έχει το γεγονός ότι το καλοκαίρι, οπότε και είχε γίνει η προηγούμενη προκήρυξη, ο διαγωνισμός είχε κηρυχτεί άγονος αφού οι τράπεζες δεν προσήλθαν κρίνοντας ασύμφορο το ετήσιο τίμημα του 1,7 εκατομμυρίου ευρώ που ζητούσε η ΑΜΕΛ.

Εν τω μεταξύ σε εκκρεμότητα παραμένει η προκήρυξη έτερου διαγωνισμού από την ΑΜΕΛ για την ενοικίαση διαφημιστικού χώρου στους συρμούς αλλά και στους σταθμούς της εταιρίας.
Τα έσοδα της ΑΜΕΛ από διαφημίσεις, στους σταθμούς και στους συρμούς, και από ενοικιάσεις χώρων ανέρχονται σε 4 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Αποτελούν περίπου το 5% των συνολικών εσόδων της εταιρίας, ποσοστό που θεωρείται ικανοποιητικό. Τα έσοδα της ΑΜΕΛ  από τα εισιτήρια ανέρχονται σε 90 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το 2007 η εταιρία απέδωσε στην μητρική Αττικό Μετρό λειτουργικό πλεόνασμα 17 εκατομμυρίων ευρώ. Σε ανάλογα επίπεδα εκτιμάται από τη διοίκηση ότι θα κινηθούν τα έσοδα της ΑΜΕΛ και το 2008.

Από τις αρχές του χρόνου, πάντως, τα έσοδα της εταιρίας θα μειωθούν ως συνέπεια της διακοπής, για περίοδο έξι μηνών, των δρομολογίων της γραμμής 3 προς το αεροδρόμιο. Οι απώλειες εσόδων υπολογίζεται ότι θα είναι της τάξης των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ. Το κλείσιμο της γραμμής θα γίνει αμέσως μετά τις γιορτές ώστε να κατασκευαστούν οι σταθμοί Χολαργού, Νομισματοκοπείου και Αγίας Παρασκευής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v