Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σαράντης: Περικοπή εξόδων διάθεσης

Στην περικοπή των λειτουργικών εξόδων του στρέφεται ο όμιλος Σαράντη, ο οποίος σχεδιάζει αναδιάρθρωση του δικτύου διανομής του για το 2009. Στόχος η εξυπηρέτηση της αγοράς σε Ελλάδα και ΝΑ Ευρώπη με μικρότερο κόστος.

  • της Πέννυς Κούτρα
Σαράντης: Περικοπή εξόδων διάθεσης
Στην περικοπή των λειτουργικών εξόδων του στρέφεται ο όμιλος Σαράντη, ο οποίος σχεδιάζει αναδιάρθρωση του δικτύου διανομής του για το 2009.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, στόχος είναι η εξυπηρέτηση της αγοράς σε Ελλάδα και ΝΑ. Ευρώπη με μικρότερο κόστος και γι' αυτό προχωρά σε συγχώνευση αποθηκών και διανεμητικών υποδομών τόσο στις θυγατρικές εξωτερικού όσο και εγχωρίως.

Αν και η ακριβής εξοικονόμηση κόστους πρόκειται να διαφανεί στο α΄ τρίμηνο του 2009, ο όμιλος θα επιχειρήσει να εξυπηρετεί τρία διαφορετικά σημεία από μία αφετηρία, μειώνοντας δραστικά τα έξοδα διάθεσης.

Στον άξονα της εξοικονόμησης, ωστόσο, ο όμιλος δεν προτίθεται να περικόψει προς το παρόν κονδύλια που αφορούν σε διαφήμιση και προώθηση προϊόντων, διατηρώντας σταθερό το ποσό επί του τζίρου.

Σε ό,τι αφορά τα χρηματοοικονομικά έξοδα, ο όμιλος έχει ήδη λάβει σχετική απόφαση και έγκριση για αναχρηματοδότηση δανεισμού μέσω ομολογιακού δανείου. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησής του, στο τέλος του 2008 ο καθαρός δανεισμός θα διαμορφωθεί στα 27 - 30 εκατ. ευρώ και πρόκειται να μειώθει στα 20 - 15 εκατ. ευρώ εντός του 2009.

Σε ό,τι αφορά τις προβλέψεις για τη νέα χρήση του 2009, ο όμιλος υπενθυμίζεται ότι θα ανακοινώσει τις αναθεωρημένες εκτιμήσεις του μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων του α΄ τριμήνου.

Εμφανίζεται ωστόσο συντηρητικότερος σχετικά με τους ρυθμούς αύξησης πωλήσεων στη δεδομένη συγκυρία, ενώ θα επιδιώξει μέσω των παραπάνω κινήσεων και της ανάπτυξης συνεργιών να διατηρήσει σταθερό το περιθώριο κερδοφορίας προ τόκων.

Σε ό,τι αφορά τις ενδείξεις της κατανάλωσης, εκτιμά ότι θα ευνοηθεί από τη στροφή των καταναλωτών σε καλλυντικά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και χαμηλότερης τιμής, αλλά θα δεχτεί πιέσεις από τη στροφή σε είδη οικιακής χρήσης ιδιωτικής ετικέτας και όχι σε επώνυμα που παράγει και διακινεί ο όμιλος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v