Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Tellas: Νέες υπηρεσίες για επιχειρήσεις

Tις νέες υπηρεσίες Tellas Free 800 και Tellas One 801, οι οποίες αφορούν στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων, γνωστοποίησε η Tellas.

Tellas: Νέες υπηρεσίες για επιχειρήσεις
Tις νέες υπηρεσίες Tellas Free 800 και Tellas One 801, οι οποίες αφορούν στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων, γνωστοποίησε η Tellas.

Οι υπηρεσίες αυτές εντάσσονται στην κατηγορία των εταιρικών υπηρεσιών της Tellas και απευθύνονται σε κάθε σύγχρονη, δυναμική, μικρή ή μεγάλη επιχείρηση που προσβλέπει σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών υψηλού επιπέδου.

Ειδικότερα, η υπηρεσία Tellas Free 800 επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να προσφέρει στον πελάτη της τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί της χωρίς χρέωση, μέσω ενός μοναδικού αριθμού της μορφής 800 500 ΧΧΧΧ, προσβάσιμου απ’ όλη την Ελλάδα.

Αντίστοιχα, η υπηρεσία Tellas One 801 επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί της, μέσω ενός μοναδικού αριθμού της μορφής 801 500 ΧΧΧΧ, με αστική χρέωση απ’ όλη την Ελλάδα.

Οι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν μία σειρά από διακριτά χαρακτηριστικά, τα οποία ο εταιρικός πελάτης μπορεί να συνδυάσει και να επιτύχει την απόλυτη λειτουργικότητα που θα είναι προσαρμοσμένη σε συγκεκριμένες ανάγκες του.

Αναφερόμενος στις νέες υπηρεσίες, ο διευθυντής Επικοινωνίας της Tellas A.E., Ε. Παπαζιάνης, τόνισε: ”Οι νέες υπηρεσίες σε συνδυασμό με την τεχνολογική υπεροχή του τηλεπικοινωνιακού δικτύου της Tellas και την άρτια τεχνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση των πελατών της εξασφαλίζουν για τον εταιρικό πελάτη μία σταθερή και μακροχρόνια συνεργασία που θα καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις αυξανόμενες ανάγκες του για επικοινωνία”.

Οι νέες υπηρεσίες απευθύνονται σε επιχειρήσεις οι οποίες αναπτύσσουν έντονη επικοινωνία με τους πελάτες τους στα πλαίσια ανάπτυξης μίας πελατοκεντρικής αντίληψης. Ενδεικτικά θα μπορούσαν να αναφερθούν επιχειρηματικοί κλάδοι όπως telemarketing, ναυτιλία, συγκοινωνίες και μεταφορές, τουρισμός, τράπεζες και παροχή υπηρεσιών.

Οπως επσιημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, σε κάθε περίπτωση οι υπηρεσίες Tellas Free 800 Tellas One 801 είναι απαραίτητες για οποιαδήποτε σύγχρονη, δυναμική, μικρή ή μεγάλη επιχείρηση που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου και οικονομικότερη Εξυπηρέτηση Πελατών.

Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν μια σειρά από χαρακτηριστικά (features) που καλύπτουν όλο το φάσμα των εταιρικών αναγκών, όπως τη δρομολόγηση κλήσεων με βάση τον χρόνο, την περιοχή εκκίνησης της κλήσης, την επιλογή του πελάτη, την επιθυμητή ποσοστιαία κατανομή κ.τ.λ.

Επίσης, οι υπηρεσίες δεν παρέχονται υπό τη μορφή προεπιλεγμένων ”πακέτων” στα οποία ο πελάτης καλείται να προσαρμόσει τις ανάγκες του, ανεξαρτήτως της συγκεκριμένης λειτουργικότητας που επιθυμεί.

Αντιθέτως, ο πελάτης μπορεί να τις ”διαμορφώσει” (build the service) επιλέγοντας ο ίδιος τα δομικά τους χαρακτηριστικά (features building blocks), εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτα εξειδικευμένη υπηρεσία, σε συνδυασμό με την αντίστοιχα προσαρμοσμένη χρέωση.

Με τον τρόπο αυτό ο πελάτης εξασφαλίζει την καλύτερη σχέση τιμής - απόδοσης της υπηρεσίας. Συγκεκριμένα, τα κυριότερα διαθέσιμα χαρακτηριστικά είναι ποσοστιαία κατανομή δρομολόγησης, αμεση δρομολόγηση, δρομολόγηση με βάση τη λίστα VIP, φραγές εισερχομένων/ εξερχόμενων, παροχή αναλυτικών στατιστικών απόδοσης, δρομολόγηση με βάση menu επιλογών, προώθηση κλήσεων, όριο ταυτόχρονων κλήσεων και ουρά αναμονής.

Και οι δύο υπηρεσίες συνοδεύονται από ένα σύνολο υποστηρικτικών δραστηριοτήτων (pre sales, after sales, consulting) με σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης από τη χρήση τους.

Ο πελάτης έχει ελευθερία επιλογής του αριθμού της αρεσκείας του (800 500 XXXX ή 801 500 XXXX) αποκτώντας με τον τρόπο αυτό ένα πρόσθετο πλεονέκτημα marketing για την επικοινωνία του.

Τέλος, και οι δύο υπηρεσίες μπορεί να προσφερθούν ανάλογα με τις εταιρικές ανάγκες, είτε μέσω απευθείας σύνδεσης με το δίκτυο της Tellas (direct connection), είτε μέσω της υπάρχουσας σύνδεσης του πελάτη με το εθνικό σταθερό δίκτυο (indirect connection).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v