Οι κρυφές αξίες της συνεργασίας MIG-MΑRFIN-WIND

"Αναταράξεις" στον κλάδο των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής εκτιμάται ότι θα προκαλέσει η στρατηγική συνεργασία που ανακοίνωσαν οι όμιλοι Marfin Investment Group, Marfin Popular Bank και Wind.

  • του Ηλία Ντράλλου
Οι κρυφές αξίες της συνεργασίας MIG-MΑRFIN-WIND
"Αναταράξεις" στον κλάδο των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής εκτιμάται ότι θα προκαλέσει η στρατηγική συνεργασία που ανακοίνωσαν οι όμιλοι Marfin Investment Group, Marfin Popular Bank και Wind, καθώς δημιουργεί νέα επιχειρηματικά δεδομένα σε μια νέα υπό διαμόρφωση αγορά, αυτής των συνδυασμένων υπηρεσιών και προϊόντων.

Πρόκειται για μια κοινή επιχειρηματική κίνηση, που ξεκινάει με τις καλύτερες προδιαγραφές, αφού μέσω της πληθώρας των συνεργιών, αποκτούν αυτομάτως δυναμική διεύρυνσης του μεριδίου αγοράς.

Ήδη, οι τρεις ξεκινούν με μια βάση δυνητικών πελατών συνολικά 60.000 εργαζομένων, 10.000 προμηθευτών, 20 εκατομμυρίων συναλλασσομένων, χωρίς να υπολογίζονται τα 5 εκατομμύρια συνδρομητών του ομίλου Wind και 40.000 εταιρικών πελατών από SingularLogic, ενώ διαθέτουν 1.800 καταστήματα λιανικής.

Μάλιστα, τα συνδυαστικά προϊόντα θα προσφέρονται σε ένα δίκτυο λιανικής που θα συμπεριλαμβάνει επώνυμες αλυσίδες, όπως τα Goody’s, τα Flocafe, ενώ θα γίνονται και ειδικές προσφορές στους πελάτες των αλυσίδων, μέσα από τη συνεργασία των τριών ομίλων με τις εταιρίες των καταστημάτων.

Από τη διοίκηση της MIG προβλέπεται να αποκομισθούν σημαντικές υπεραξίες, ιδιαίτερα σε μια εποχή που η αγορά αρχίζει να πλήττεται από την οικονομική κρίση, χαρακτηρίζοντας την περίοδο "ιδανική για την προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών".

Από τη MIG εκφράζεται η βεβαιότητα ότι και οι τρεις όμιλοι εισέρχονται σε διαφορετικούς κλάδους, με αξιόλογες ευκαιρίες για ενίσχυση του μεριδίου αγοράς τους, με ελαχιστοποίηση των επενδυτικών κινδύνων που συνεπάγονται παρόμοιες κινήσεις, όταν πραγματοποιούνται μεμονωμένα.

Αντίστοιχες πεποιθήσεις διατυπώνονται και από τη διοίκηση της Marfin Bank, που χαρακτηρίζει σίγουρα τα οικονομικά οφέλη, που θα προκύψουν από τις συνέργιες, σημειώνοντας ότι οι ολοκληρωμένες συνδυαστικές λύσεις που θα προσφέρονται θα είναι ελκυστικές και οικονομικά συμφέρουσες για τους πελάτες.

Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και η διοίκηση της Wind όπου γίνεται ο αποκλειστικός προμηθευτής των δύο συνεργατών του, αποκτώντας νέες πηγές εσόδων, σε μια περίοδο που η διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας ανήλθε σε ποσοστό 156%, καθιστώντας την τηλεπικοινωνιακή αγορά υπερκερασμένη και την άνοδο εσόδων περιορισμένη.

Εκτιμάει δε ότι αύξηση του μεριδίου αγοράς θα αποκτήσει και στον κλάδο της παροχής διαδικτυακών συνδέσεων, μέσω κινητής τηλεφωνίας, καθώς οι προοπτικές αύξησης κερδών είναι θετικές, συνυπολογίζοντας ότι από τη διακίνηση data στην Ευρώπη τα έσοδα των εταιριών κινητής τηλεφωνίας ανέρχονται στο 20% και στην Ελλάδα φτάνουν το 13%.

Ένα από τα ερωτήματα που τίθενται είναι, γιατί η MIG προτίμησε στρατηγικό συνεργάτη την Wind και όχι κάποια άλλη εταιρία κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά; Η απάντηση που δίδεται από τη διοίκηση της MIG είναι ότι αξιολόγησε τον χώρο των τηλεπικοινωνιών και έκρινε ότι για την καλύτερη δυνατή υλοποιήση του σχεδιασμού θα επιτευχθεί με τη συγκεκριμένη εταιρία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v