Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Intracom: Συμφωνία ύψους 3 εκατ. ευρώ στη Σερβία

Στην υπογραφή σύμβασης με τον Σερβικό Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών (Telekom Srbija) προχώρησε η Intracom στις 23/10/2003. Η συμφωνία αφορά σε δυο έργα και είναι συνολικού προϋπολογισμού 3 εκατ. ευρώ.

Intracom: Συμφωνία ύψους 3 εκατ. ευρώ στη Σερβία
Στην υπογραφή σύμβασης, συνολικού ύψους 3 εκατ. ευρώ, με τον Σερβικό Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών (Telekom Srbija) προχώρησε η Intracom μετά από διεθνείς μειοδοτικούς διαγωνισμούς.

Η συμφωνία η οποία υπεγράφη στις 23 Οκτωβρίου 2003 στο Βελιγράδι, αφορά σε δύο νέα έργα: στο σύστημα διαχείρισης σηματοδοσίας Νο7 και στην παροχή υπηρεσιών ευφυούς δικτύου (Intelligent Network) του Οργανισμού.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Intracom, στο πλαίσιο των έργων θα παρασχεθούν ο σχετικός εξοπλισμός, η πλατφόρμα λογισμικού και υπηρεσίες υλοποίησης, υποστήριξης και εκπαίδευσης.

Σημειώνεται πως τα έργα θα παρέχουν στο Σερβικό Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών τη δυνατότητα να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη Σηματοδοσία του Διεθνούς, Υπεραστικού και (εν μέρει) του Αστικού δικτύου Ψηφιακών Κέντρων καθώς και να προσφέρει στους συνδρομητές του μέσω της πλατφόρμας παροχής υπηρεσιών (Service Control Point, Service Management Point και IVR) τις υπηρεσίες Freephone, Premium Rate, Televoting και Universal Access Number.

Όσον αφορά στο σύστημα διαχείρισης σηματοδοσίας Νο7, το οποίο βασίζεται στο προϊόν acceSS7 του οίκου Agilent Technologies, αντλεί δεδομένα από τις υπάρχουσες ζεύξεις σηματοδοσίας ενός δικτύου, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα των κλήσεων και των προσφερομένων υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο.

Η πλατφόρμα παροχής των σύγχρονων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας βασίζεται στο προϊόν OpenCall της Hewlett-Packard, το οποίο αποτελεί διεθνώς την πρώτη επιλογή πλατφόρμας ανάπτυξης και παροχής υπηρεσιών προστιθεμένης αξίας για τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς (>3.600 εγκαταστάσεις σε 100 χώρες).

Τέλος, σημειώνεται πως η Intracom έχει αναπτύξει μια ευρεία σειρά υπηρεσιών προστιθεμένης αξίας για δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας καθώς και για δίκτυα Voice Over IP, οι οποίες μπορούν να διαμορφώνονται ανάλογα με τις ειδικές απαιτήσεις του κάθε οργανισμού.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v