Η λύση CRM στην Τράπεζα Κύπρου από την Info-Quest

Την εγκατάσταση της λύσης CRM στην Τράπεζα Κύπρου ανέλαβε η εταιρία Info-Quest. Το σύστημα περιλαμβάνει τη διαχείριση σχέσεων πελατών, την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και την οργάνωση διαδικασιών πωλήσεων και marketing της Τράπεζας.

Η λύση CRM στην Τράπεζα Κύπρου από την Info-Quest
Η Τράπεζα Κύπρου και η Info-Quest ανακοινώνουν την έναρξη συνεργασίας για την υλοποίηση του ολοκληρωμένου συστήματος Customer Relationship Management της Τράπεζας, που περιλαμβάνει τη διαχείριση σχέσεων πελατών, την εξυπηρέτηση πελατών και την οργάνωση διαδικασιών πωλήσεων και marketing της Τράπεζας.

Το σύστημα CRM, που έχει αναπτυχθεί από την Decision Systems Integration, θυγατρική εταιρία της Info-Quest, υλοποιείται αρχικά για το call center της Τράπεζας Κύπρου και για ένα πιλοτικό αριθμό καταστημάτων. Στη συνέχεια θα εφαρμοσθεί σε όλο το δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας, προσφέροντας μια ενοποιημένη βάση δεδομένων, που στηρίζεται σε τεχνολογίες αιχμής και παράλληλα εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της επένδυσης.

Η λύση στηρίζεται στην πλατφόρμα Peoplesoft 8 CRM, την πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο πλήρη σουίτα CRM, που βασίζεται εξ ολοκλήρου σε τεχνολογία Internet και δεν απαιτεί λογισμικό στις θέσεις εργασίας. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιείται η κάθετη εφαρμογή Peoplesoft 8 CRM for Financial Services, που ενσωματώνει λειτουργικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες εξειδικευμένες για τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Η υλοποίηση του συστήματος CRM επιτρέπει στην Τράπεζα Κύπρου να βελτιστοποιήσει επιχειρηματικές δομές και διαδικασίες, ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή υποστήριξη των πελατών της, προσφέροντάς τους εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, ανάλογα με τις προσωπικές τους ανάγκες, ενώ παράλληλα εγγυάται την απόλυτη ασφάλεια των πληροφοριών. Ετσι εξασφαλίζεται ένα ομογενοποιημένο και εύχρηστο περιβάλλον εργασίας για τους υπαλλήλους, με το οποίο επαυξάνεται η αποτελεσματικότητα και η παραγωγικότητα και επιτυγχάνεται μείωση του κόστους λειτουργίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, η Decision αποτελεί τμήμα των IT Solutions της Info-Quest και είναι εταιρία που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη εξειδικευμένων εφαρμογών. Η εταιρία κατέχει πρωταγωνιστική θέση στην ελληνική αγορά CRM, έχοντας υλοποιήσει σημαντικότατα έργα CRM για μεγάλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, όπως ο Ομιλος TOYOTA Ελλάς, το Κεντρικό Αποθετήριο Αξιών Αθηνών, η εταιρία ePhonia του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, η Alpha Χρηματιστηριακή και η Π&Κ Χρηματιστηριακή. Η εταιρία, συνδυάζοντας τη μεγάλη εμπειρία στην υλοποίηση ολοκληρωμένων έργων και τη βαθιά γνώση των αναγκών και της λειτουργίας των σύγχρονων επιχειρήσεων, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις Customer Relationship Μanagement, που προσδίδουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις και στους οργανισμούς που τα υλοποιούν.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v