Νέο οργανόγραμμα υιοθετεί ο ΟΛΠ

Ενα νέο, ευέλικτο, business oriented οργανόγραμμα ισχύει από 1ης Σεπτεμβρίου στον ΟΛΠ, δημιουργώντας νέες συνθήκες για την περαιτέρω λειτουργία του Οργανισμού.

  • της Αθηνάς Καλαϊτζόγλου
Νέο οργανόγραμμα υιοθετεί ο ΟΛΠ
Ενα νέο, ευέλικτο, business oriented οργανόγραμμα ισχύει από 1ης Σεπτεμβρίου στον ΟΛΠ, δημιουργώντας νέες συνθήκες για την περαιτέρω λειτουργία του Οργανισμού.

Ο νέος Κανονισμός Εσωτερικής Οργάνωσης και λειτουργίας του ΟΛΠ, που δημοσιεύθηκε στις 7 Αυγούστου στο ΦΕΚ, επιβλήθηκε από τις ανάγκες προσαρμογής του Οργανισμού στις απαιτήσεις της αγοράς, αλλά και των νέων δεδομένων που προκύπτουν με την έλευση της Cosco Pasific.

Η αναγκαιότητα υιοθέτησης και εφαρμογής νέου Οργανογράμματος για τον ΟΛΠ συζητιόταν εδώ και 15 (!) χρόνια, χωρίς, ωστόσο, να γίνεται πραγματικότητα. Νέες συνθήκες και εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά επέβαλαν την ανάγκη ο Οργανισμός να αποκτήσει Κανονισμό Λειτουργίας σαφώς πιο πελατοκεντρικό και στη λογική μιας ιδιωτικής εταιρίας που επιδιώκει να «πουλήσει», συνεπώς και να έχει κέρδη.

Έτσι, με το νέο Οργανόγραμμα εισάγονται οι παρακάτω ρυθμίσεις. Μειώνονται οι Διευθύνσεις του ΟΛΠ κατά δύο και περιορίζονται πλέον σε 10. Μειώνονται τα Τμήματα κατά 10 και απομένουν 38, ενώ δημιουργούνται και 11 ανεξάρτητα. Δημιουργούνται θέσεις για 3 Γενικούς Διευθυντές από έναν που υπήρχε έως τώρα και οι οποίοι θα αναλάβουν αρμοδιότητες σχετικές με τον προγραμματισμό και το συντονισμό των φορτοεκφορτωτικών εργασιών, την ασφάλιση και τις ζημίες, την υγιεινή και την ασφάλεια, καθώς και την προστασία του περιβάλλοντος.

Δημιουργούνται για πρώτη φορά στον ΟΛΠ, Υπηρεσία Μάρκετινγκ, Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου, που θα ελέγχει τις προμήθειες και τις λιμενικές υπηρεσίες, καθώς και Τμήμα Προστασίας Περιβάλλοντος.

Το νέο Οργανόγραμμα του ΟΛΠ θα παρουσιάσει αύριο στη διοίκηση και τα μέλη της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης ο διευθύνων σύμβουλος Νίκος Αναστασόπουλος.

Στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της ΔΝΕ, αύριο στις 2 το μεσημέρι, η διοίκηση του ΟΛΠ θα ενημερώσει επίσης τους ναυτιλιακούς πράκτορες και για άλλα σημαντικά ζητήματα, όπως, το πότε θα εγκατασταθεί η Cosco Pacific στην προβλήτα ΙΙ, και πότε προβλέπεται να ολοκληρωθούν τα έργα στην προβλήτα Ι, όπου θα περιορισθεί η δραστηριότητα του ΟΛΠ.

Ειδικά το τελευταίο θέμα θεωρείται από τη ΔΝΕ κομβικό, καθώς αφορά άμεσα στο πότε θα μπορέσει να λειτουργήσει ο πάροχος, ήτοι, ο ΟΛΠ.

Βεβαίως, θα γίνει ενημέρωση και για το γνωστό πρόβλημα με τις κινητοποιήσεις του προσωπικού, που συνεχίζονται αμείωτες έως τις 17 Σεπτεμβρίου και οι οποίες έχουν δημιουργήσει προβλήματα στην εξυπηρέτηση της πελατειακής βάσης του ΟΛΠ.

Ενδεικτικό της σημασίας που αποδίδει τόσο η διοίκηση του ΟΛΠ όσο και η διοίκηση της ΔΕΝ για την κρισιμότητα των παραπάνω εξελίξεων είναι το γεγονός ότι η συνάντηση δεν εξαντλείται μεταξύ των δύο διοικήσεων, αλλά έχουν προσκληθεί να παραστούν και όλα τα μέλη της ΔΕΝ. Θα είναι, με άλλα λόγια, μια ανοικτή διαδικασία, στο πλαίσιο της οποίας θα δοθεί η δυνατότητα και στα μέλη της ΔΕΝ να διατυπώσουν ερωτήσεις και επισημάνσεις.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v