Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μύλοι Λούλη: Αύξηση αποτελεσμάτων μετά φόρων

Στην προώθηση πιο επικερδών προϊόντων, στη διατήρηση των μεριδίων αγοράς στο πλαίσιο της κερδοφορίας και στη διαρκή προσπάθεια για αναβάθμιση των προϊόντων της επικεντρώθηκε το πρώτο εξάμηνο του έτους η Μύλοι Λούλη.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Μύλοι Λούλη: Αύξηση αποτελεσμάτων μετά φόρων
Στην προώθηση πιο επικερδών προϊόντων, στη διατήρηση των μεριδίων αγοράς στο πλαίσιο της κερδοφορίας και στη διαρκή προσπάθεια για αναβάθμιση των προϊόντων της επικεντρώθηκε το πρώτο εξάμηνο του έτους η Μύλοι Λούλη, η οποία "είδε" να αυξάνονται σημαντικά τα μεγέθη της σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πιρν.

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της μητρικής ανήλθε σε 49,904 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 39,98% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2007.

Αντίστοιχα και οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν αύξηση 42,64% ήτοι από 82,090 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2007 σε 117,092 εκατ. ευρώ το εφετινό πρώτο εξάμηνο. Ωστόσο, οι αλέσεις για την ίδια περίοδο σε επίπεδο μητρικής εταιρείας μειώθηκαν 12,29% από 103,685 χιλ. τόνους σε 90,941 χιλ. τόνους, λόγω της επιλεκτικής εμπορικής πολιτικής που ακολούθησε αλλά και στα φαινόμενα έντονου ανταγωνισμού.

Αντίστοιχα, στο εξωτερικό οι αλέσεις εμφανίσθηκαν αυξημένες κατά 3,7%, από 176,699 χιλ. τόνους σε 183,278 χιλ. τόνους, απόρροια της δυναμικής διείσδυσης σε νέους τομείς των τοπικών αγορών και κέρδους μεριδίων των τοπικών αγορών, φέρνοντας τις συνολικές αλέσεις του ομίλου οριακά μειωμένες σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο κατά 2,19% από 280,384 χιλ. τόνους σε 274,219 χιλ. τόνους.

Τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα της μητρικής ανήλθαν στα 2,443 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 28,12% από την αντίστοιχη περίοδο του 2007 που είχαν κυμανθεί στα 3,399 εκατ. ευρώ, όπως και ως ποσοστό επί των πωλήσεων από 9,54% πέρυσι σε 4,9% εφέτος.

Αντίστοιχα, και στον όμιλο μειώθηκαν κατά 14,82% σε 4,226 εκατ. ευρώ από 4,960 εκατ. ευρώ το 2007 όπως και ως ποσοστό επί των πωλήσεων από 6,04% σε 3,61%, γεγονός που οφείλεται στην ισχυρή κεφαλαιακή ενίσχυση των εταιρειών που προήλθε από τη συνεργασία με τον Αυστριακό Όμιλο LLI EUROMILLS GmbH και την πώληση του 60% των εταιρειών σε Ρουμανία και Βουλγαρία.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων της μητρικής διαμορφώθηκαν το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα στα 7,106 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 44,75% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2007 ενώ σε επίπεδο ομίλου αυξήθηκαν κατά 4,67% από 11,551 εκατ. ευρώ σε 12,091 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα προ φόρων στην Ελλάδα ανήλθαν στα 3,165 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 727,04% από 0,383 εκατ. ευρώ που ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2007. Αντίστοιχα στον Όμιλο αυξήθηκαν κατά 30,21% από 3,145 εκατ. ευρώ σε 4,096 εκατ. ευρώ.

Σημαντική ήταν και η άνοδος των καθαρά αποτελεσμάτων μετά φόρων, τα οποία στην Ελλάδα ανήλθαν στα 2,712 εκατ. ευρώ από ζημιά 0,012 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2007, ενώ σε επίπεδο ομίλου σημείωσαν ποσοστιαία άνοδο της τάξεως του 33,4% ανερχόμενα στα 3,432 εκατ. ευρώ. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v